Update Liam en Marieke

Hè wat lullig van die troela! Nou is dat gelukkig geen deel van 'laidback' zijn, maar gewoon incompetentie, of luiheid, of domheid. Of zoiets.

Hoop dat dingen nu weer op de rit zijn!

Groetjes,

Ireen :)

He bah, wat vervelend!!! Zo zie je maar weer, je moet echt overal zelf achteraan. Good on ya dat je het hebt uitgevonden, voor je het weet ben je nog langer aan het wachten!!

Nou meid, succes met het verdere wachten!!

Groetjes,
Lela

Dat is inderdaad wel echt heel erg balen zeg! Hopelijk kun je de snelheid er weer een beetje inkrijgen bij Miepje!
Hoe ben je er trouwens achter gekomen dat het daarom zo lang op zich laat wachten?

Anne

Tenks voor alle steun!
We zijn erachter gekomen door een email naar DIAC te sturen met de vraag of al onze spullen zijn aangekomen en hoe dat het komt dat we nog geen acknowledgement hadden... We kregen toen wel wonder boven wonder de volgende dag hun bericht dat ze de referentie nooit haddeb ontvangen...! Nu maar weer acfwachten.... net als de rest van jullie!

We wachten gewoon "gezellig" met zn allen door. En dan kunnen we gezellig na de zomer richting Perth :up: (klinkt wel als een goed oplan toch?)

En......hopelijk kunnen jullie snel een ticket kopen, dan is het hier ook weer zomer. Wat wil je nog meer van zomer naar zomer. Al werken die weergoden niet zo goed in Europa geloof ik. Maar goed als het DIAC maar werkt.

Erna

Ik heb geen super haast aangezien ik nu 7 mnd in Ierland woon en hier heel veel nieuwe en positieve indrukken opdoe. Qua werk gaat alles me voor de wind! Heb er nu zelfs een 2e baan bij voor 4u per week wat 3x!!!!! zoveel betaald als in Nederland, wauw! Betekent des te meer sparen want zo hard is dat tot nu toe nog niet kunnen gaan. Liam echter staat te springen om te vertrekken! Woont en werkt al zn hele leven hier in Tramore (dorp) en is het weer meer dan beu... Ik hoop wel voor t eind van het jaar weg te zijn!
grts, Mrie

Hi Marieke

Te gek voor je 3xxx zoveel verdient. Tja dat geld zal je vast wel nodig hebben, hier in Perth worden de huizen er niet goedkoper op. Dus lekker sparen is niet verkeerd.

Groetjes Erna

Hoi Marieke, voor het eind van het jaar weg zijn, klinkt toch heel goed. In de winter naar de zomer  :smile:
Geniet nog zolang van je nieuwe baan en spaar ze.

Groetjes Jojo. :up:

Hey Marieke,
Wel gezellig want dan komen we ongeveer tegelijk aan in Perth (al alles goed gaat) :up:.
Ik duim voor jullie dat jullie nu snel duidelijkheid krijgen :cool:

Fijn dat die referentie nu toch nog bij de DIAC aankomt. Ik kan me trouwens goed voorstellen dat, als je je hele leven al in hetzelfde dorp woont en werkt, je er toch wel eens goed zat van wordt ;)

Tja Annemiek, kan me idd voorstellen dat Liam op zoek is naar een nieuwe uitdaging in een warme omgeving (hij houdt van wielrennen, surfen, varen, en dan is mooi weer toch wel mooi meegenomen als we in Oz zijn. Voor mij is Tramore echt een soort van veilige tussenhaven tussen frienden en familie in nederland, kan nog steeds 4x pj vliegen en zij hier naartoe. EN een mooie, rustige plek, iets waar ik in Nederland heeeeel hard naar moest zoeken en dan delen met de rest van Nl haha!
Ben jij overigens degene die me vragen had gesteld mbt vakantiebestemmingen in Ierland? Hopelijk heb je mn berichtje terug gekregen dan! We gaan overigens deze week verhuizen (house sharing), is erg gewoonlijk hier dus dat wordt een drukke week!
Wacht-ze iedereen! :up:

Ja dat was ik :) Morgen over 3 weken vliegen we naar Dublin en gaan we met de tent Ierland rond ;) Heb er zo onderhand een beetje een hard hoofd in dat we nog leuk kampeerweer krijgen... Ach, als het echt slecht is nemen we wel een B&B o.i.d. Ondanks het weer heb ik er wel heel veel zin in, want het schijnt echt een geweldig mooi land te zijn.

Je kunt in Ierland natuurlijk al wel 'wennen' aan het feit dat je niet meer zo maar bij familie binnen kunt lopen. Lijkt me wel gaaf om daar een tijdje te wonen, maar niet te lang hoor... Dat weer lijkt me toch niet echt wat voor lange tijd ;)

JEUEUEUEUEUEUEUEUEUJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!
EN TEGELIJKERTIJD HEEL VEEL TRANEN... DAT HET VISUM ZOU KOMEN HAD IK VEEL VERTROUWEN IN, MAAR NU IS HET ZEKER DAT IK MN FAMILIE EN VRIENDEN ACHTER GA LATEN.
Gek, ik vroeg me altijd af hoe ik me zou voelen als ik het verlossende woord zou krijgen... En ik ben superblij en ook super verdrietig. Woon nu 8-9 maanden in Ierland, zijn nu midden in verhuizing naar nieuwe woning, met mn 2e baan bezig wat ontzettend veel uitdaging geeft, en de laatste maanden begon ik echt het gevoel en besef van gemis te ervaren, van vrienden en familie die ik de laatste 8-9 maanden een paar keer heel kort heb kunnen zien. Ga alles even laten bezinken en typ binnenkort weer verder!

Geeft de burger wel moed, hopelijk voor jullie ook|!!!
Heel veel liefs, Marieke (en Liam natuurlijk maar die snapt helaas nix van dat nederlandse gebrabbel)

Back