[quote author=victoria link=topic=1149.msg14535#msg14535 date=1115465626]
We gaan inderdaad wat andere aanvragen.
Maar kunnen die ook verpakkingsmaterialen leveren?
Kijk, dozen zijn niet zo moeilijk, maar ik zou toch echt niet weten hoe ik die gitaren, kasten en het bed enz moet inpakken.
We hebben nihiel verhuiservaring.... :-(
[/quote]
Wij hadden dozen van de dozencentrale, en die hadden ook ander spul. Je kunt vast plastic en bubbels vinden als je zoekt in de gouden gids of zo. En tips vragen aan de verhuizer.
En eventueel bijvoorbeeld marktplaats.nl
Kasten enzo kun je of plastic omheen doen, of stukken karton. En ook dekens gebruken en lakens enz!
Gitaren weet ik niet, pascal had er een, heeft in bubbeltjes gedaan, en toen gewoon in gitaartas. Die kun je ook in dekbedden enz doen, en dan karton eromheen plakken....
Weet je wat het is... die verhuisbedrijven doen het echt niet zo anders als je zelf kunt doen. En ik heb al vaak gehoord dat mensen zeggen: we hadden het zelf veel beter gekund. Zelf ben je veel secuurder met je eigen spullen! Pascal heeft het bijvoorbeeld ook overdreven! Toen het hier aan kwam dachten we ook..pfff wat hebben we er veel plastic en bubbel spul omheen, was niet nodig geweest!
Hun doen ook gewoon plastic en karton om kasten, of misschien niet eens.
En ik denk niet dat ze speciale dozen hebben voor gitaaren.... :|
Mijn ouders hebben al twee keer dingen zelf vercheept(en binnenkort dus weer :roll: ), en wij dus een keer, en nooit is er wat echt beschadigd
Maar als je het echt niet durft, en genoeg geld hebt... dan moet je het laten doen.
Succes met de beslissing :evil: