Verhuisbedrijven

Dus, ff in het kort, globaal genomen op een rijtje, geldt voor onze inboedel:

-Voerman- 19 kubm  :4749  = incl inpakken
-WFL      - 19 kubm  :3243  = exl inpakken
-Allways  -19 kubm  :5130  = incl inladen, excl. inpakken dozen.
-Eijnden  -17 kubm  :4335  =incl inpakken
 
[quote author=victoria link=topic=1149.msg14994#msg14994 date=1115992714]

En ik vind dat het dan echt een nieuwe start is, een nieuw leven!!

Grtz Tanne

:shout:Nou, ik vind, of je nou je spullen mee neemt of niet, of alleen je fotoalbums of weetikveel, het is zowieso een nieuwe start !!!!
[/quote]

Ja, maar het idee om een nieuwe inboedel te kopen en uit kiezen is eigenlijk ook wel leuk.. :)



[quote author=victoria link=topic=1149.msg15053#msg15053 date=1116065725]
Voor de geintresseerden, aan huis offerte gebr. van den Eijnden:

Verhuis prijs per m3 : 225 euro.   
[/quote]

Dus als ik alleen maar dozen mee neem en misschien 4 m3 in beslag neem kost dat me 900 euro?! Das interessant!!!!

Grtz Tanne
 
Oh, die van de Eijnden klinkt wel goed!

Ik had uitgerekent dat we 21m3 nodig hadden, uiteindelijk was het maar 15m3.....
Is wel mooi als alleen rekent wat er mee gaat. En verpakkings spul inclusief... hmmm!
 
[quote author=victoria link=topic=1149.msg15053#msg15053 date=1116065725]
Bij het aan huis bezoek zeiden ze dat als je terplekke bedenkt, 'ik neem dat en dat niet mee' , je dan daarvoor ook niet betaalt, je betaalt wat er uiteindelijk in de container gaat.
[/quote]

Hoi Yvonne ! Datzelfde geld voor 'Voerman', die uiteindelijk minder  in rekening bracht omdat ik, bij nader inzien , minder meenam !
 
Voerman wil zakken met zijn prijs (4400 euro) nadat hij hoorde wat de concurrent v/d Eijnden bood als offerte. Maar ws gaan we toch met Eijnden in zee. Maar even ter info, wel handig om te weten misschien!
 
Dus als ik alleen maar dozen mee neem en misschien 4 m3 in beslag neem kost dat me 900 euro?! Das interessant!!!!

Als je alleen dozen wilt verschepen: in australie TCP was de grootste doos verschepen van Oz naar nederland 235 AUD......en andersom ook!

Als je interesse hebt laat maar weten, kan ik het adres even opzoeken.

Gr. Sab


Lost: Quote aangepast.
 
Wij laten onze dozen verschepen via Allways transport( dordrecht ), 35 verhuis dozen inclusief verzekering van deur tot deur 838 euro. Denk dat het een goeie prijs is, en de service is echt goed tot nu toe.
 
GRRRRRRRRRR, daar wordt je altijd zo lekker machteloos van, kop op meid !!!!!

groetjes Miranda  :)
 
Jouw spullen staan bij hen opgeslagen? In Nederland? Wat een gedoe...... Het fijne is wel dat je nog familie in NL hebt die e.v.t. voor je kunnen bellen. Scheelt een hoop in telefoonkosten.
 
hey ,

wij vertrekken eerste week juni naar australie en laten always transport zo half april 30 dozen bij ons ophalen en alvast verschepen.
ze zeiden dat dit ongeveer 8 a 9 weken kon gaan duren. dus dan is het op plaats van bestemming half juni.
wat we alleen nog niet precies weten is hoe we onze pc mee moeten nemen (ron zegt gewoon met het vliegtuig) tegelijk met ons zeg maar.
dat gaat namelijk in een speciaal gedeelte waar nog meer breekbaar spul word vervoerd!?.
weet iemand hier meet over??!.
groetjes carina
 
PC in de container stoppen, alleen de harde schhijf eruit halen en die met het vliegtuig meenemen, mocht er wat met de container gebeuren heb je in ieder geval de harde schijf nog. Als de container er met je PC uiteindelijk is, zet je de harde schijf er weer in en klaar is Kees.

Willem
 
Back
Top