vriendinnenclubje in Melbourne

Hoi nog eens

Meestal ga ik naar de boathouse in Heidelberg.  Hetzelfde maar net even wat anders.

Maar zou zeggen ga ergens zitten bij de ingang, Ned Vlag uit, hier en daar een oranje balloon en iedereen zal je vinden.  Niet vergeten dat het druk zal zijn.

Had ik al gezegd dat je daar ook roeiboten kan huren?

Sidonia

Hoi

Ja daar ben ik dus weer.

Ik lees net dat het Nederlandse Festival gehouden wordt in Sanddown op de Zaterdag, de 16e

Daar kunnen we natuurlijk ook naartoe.  Help je gelijk een goed doel, de bejaarde van Nederlandse afkomst.

Sidonia

dus de 17e staat? gwen kan helaas niet, had graag mee gekomen! andere datum is zeker geen optie meer?
inderdaad de Heidelberg versie van the Boathouse; daar waren wij ook. echt een leuke plek!
groetjes mariette

de 17e is prima, maar een andere datum mag ook, hoor; voor mij ligt alles nog open, behalve 1 mrt. Maar, ik denk dat de meesten al gewoon iets in hun agenda hebben staan!

Als Gwen heel erg moet huilen, wil ik wel een balletje opgooien voor een derde keer; barbeque in onze tuin? (best groot) Kunnen jullie ook eens zien hoe het er buiten de stad uit ziet  :lol: 

auk

Oke, even een recap: zondag de 17de bij The Boathouse Yarra Bend Park (wij nemen wel een nederlanse vlag mee.... :up:)
en wie komen er:

Aukje + aanhang
Lisette +
Inge +
Mariette (Clara) + (toch?)
Sigrid (Sophie) +
Pauline +
Marieke (Jenm) + (sorry, had ik verkeerd doorgehaald op mijn lijstje... :oops:)

Natuurlijk doen we het nog eens, misschien wel bij Aukje in de achtertuin, die wonen vast prachtig!! Met veel ruimte!!

Ik hoop dat ik het zo goed begrepen heb!
Pauline

marieke en jeroen niet? volgens mij stonden die wel in het lijstje eerst?
is deze Boat House inderdaad de Heidelberg "one"?
ik ben ook met aanhang en offspring... 3 knullen en een man :grin:

Sorry, ik heb het al aangepast, Ik had Marieke doorgehaald, vergist met een andere.
De plaats waar ik steeds naar heb zitten kijken is aan de zuidkant van de Eastern Freeway, ik hoop dat we daar allemaal naar toe gaan....Of ik zit verkeerd te kijken... bij de golf courrse....
http://maps.google.com.au/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=yarra+bend+park&sll=-25.335448,135.745076&sspn=66.922322,119.53125&ie=UTF8&ll=-37.795339,145.014296&spn=0.029978,0.058365&z=14&om=0

Hoi,

Mijn naam is Ilse (38). Ik ben samen met mijn man vier weken geleden aangekomen. De afgelopen weken zijn we druk bezig geweest met van alles te regelen. Maar afgelopen weekend zijn we verhuisd (Mordialloc), dus we hebben nu weer tijd om wat leuks te doen in het weekend en mensen te leren kennen. Ik las dat jullie hebben afgesproken op zondag 17 febr. a.s. Ik vind het een erg leuk initiatief en vroeg me af of er wellicht nog een plaatsje voor ons vrij is.

hi ilse, het is een groot park hoor! hoe meer zielen, hoe meer vreugd! gezellig...
ja, volgens mij is dat hem pauline!
bbq bij aukje houden we te goed, lijkt me een strak plan...
neemt ieder gewoon voor zijn eigen gezin mee? misschien wel zo handig....
greetz mariette

Hi Pauline,
dat was een goed idee met die kaart want ik had el gekeken waar het zou moeten zijn en zag
ons al de hele zondag door Melbourne crossen :drive: zonder een kip te zien.
Om dan uiteindelijk met z'n viertjes te bbq-en. Ik hoop dat we het zo wel vinden.
En ieder voor zich lijkt me idd het handigst.
Wordt goed weer zondag :beach:

Tot zondag allemaal,
Inge

Gezellig dat we toch nog op het lijstje terecht kwamen  :grin:

Wij zijn er bij hoor zondag, de hele family inclusief kids, picknickmand en hond :dog:

Groeten Jeroen

is het misschien nog nodig om tel.nrs uit te wisselen, voor het gecal dat een ozzie onze Nl'se vlag uit de grond rukt??
(of ik gewoon verkeerd loop en jullie niet kan vinden??)

Hallo Allemaal,

wat geweldig leuk om te lezen hoe iedereen zich aanmeld en hoe iedereen welkom is!

Bij deze willen wij ons ook aanmelden voor een evt. eerstvolgende meeting, haha!

Wij zijn Wesley (30), Natascha (28) en dochter Senna (3) en komen begin juni 2008 aan in Melbourne. We gaan dan eerst in een hotel en gaan gelijk op zoek naar een mooi huis in de buurt van St.Kilda omdat mijn man daar gaat werken!

Ik hoor het graag! En wie weet tot gauw!

Groetjes Wesley, Natascha en Senna

Hahaha :grin: we moeten straks nog een groter park opzoeken!!! :cool:
Ilse, ik stem mee met Mariette, jullie zijn van harte welkom, je doet vast veel nieuwe info op!! Hartstikke gezellig. Zoek de Hollandse vlag op en je bent er!

Ik hoop wel dat iedereen voor zijn/haar eigen gezin eten meeneemt.... ik ben niet van plan de halve inhoud van Safeway/Coles mee te nemen.... of je nou vlees voor de barbie meeneemt of gewoon broodjes, zelluf weten! Vergeet niet om speelgoed voor de kids (en mannen...) mee te nemen... :grin:

Telefoonnummers uitwisselen is een goed idee, maar dan wel via een pm svp ivm privacy...(wat een afkortingen... :lol:)
Ik heb die van Aukje, Lisette, Ann, Marieke (ik hoop de goeie)en Sigrid. Ik weet dat Lisette die van Inge heeft, en ik heb die van Mariette niet en natuurlijk nu van Ilse niet... stuur je wel een pm.

We hebben er zin in!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

groetjes Pauline

Heey Luuk, toch wel in overleg met je vriendin hé? :grin:

Dames, het wordt al een heel clubje. Ik wens jullie heel veel plezier en ik hoop dat de weer goden ook een beetje meewerken. Het is de laatste tijd nogal fris bij jullie heb ik begrepen. Terwijl wij hier van prachtig weer hebben kunnen genieten. Strak blauwe hemel en dan 14 á 15 graden en in de zon nog wel warmer. WINTER?????.

Groetjes Mariette (flevoland)

[quote author=Lilygirl link=topic=7215.msg110649#msg110649 date=1202625147]
Oke, even een recap: zondag de 17de bij The Boathouse Yarra Bend Park (wij nemen wel een nederlanse vlag mee.... :up:)
en wie komen er:

Aukje + aanhang
Lisette +
Inge +
Mariette (Clara) + (toch?)
Sigrid (Sophie) +
Pauline +
Marieke (Jenm) + (sorry, had ik verkeerd doorgehaald op mijn lijstje... :oops:)

:bike: Johan a.k.a: Damhooligan zonder aanhang maar met humor  :evil:

[/quote]

Hardstikke leuk dat we ook welkom zijn. We zijn echter nog nooit bij The Boathouse geweest. Kan iemand wellicht de Melway-lokatie geven? Alvast bedankt.

Back