vriendinnenclubje in Melbourne

He gezellig Johan, altijd welkom, zeker met humor!!! :up:

Melway-locatie van the Boathouse:  map 44 H4  of  map 2D F8 (die laatste is wat duidelijker)
Afslag vanaf de Eastern Freeway Hoddle street, dan links, afslag Johnstonstreet naar links, weg gaat over in Studleypark road, afslag Yarra Bvd, Boathouse rd en parkeren maar! let op de Hollandse vlag!!

Wij zijn er ook nog nooit geweest, maar we gaan op goede verhalen af en met de Melway vind je alles!!

tot zondag!!

Pauline
 
Hier trouwens mijn kaart van Melbourne, mét Xpditers!

http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=7978.30

Zijn er hier nog mensen die er op willen?
 
[quote author=Lilygirl link=topic=7215.msg111193#msg111193 date=1203045058]
He gezellig Johan, altijd welkom, zeker met humor!!! :up:
[/quote]

Tja , wij nederlanders moeten het wel gezellig maken ,
Want hoe zeg je gezellig in het engels.?............. Precies.

[quote author=Luuk link=topic=7215.msg111256#msg111256 date=1203093182]
Ik weet niet wat Melway is, maar het klinkt goed. Waar haal ik die?  :wink:
[/quote]

Melway : Dat is de papier versie van tomtom  :lol:
En hy is op elke straat hoek te koop  :shock:

Groetjes Johan
 
Melway:  denk aan een telefoongids en stel je voor dat er plattegronden in staan, dat is een Melway...
Te koop bij elke benzinepomp, postoffice, K-mart, inderdaad, bijna overal te koop. Schrik niet van de prijs..... de laatste die ik zag was rond de 37 dollar....
Ik heb liever een Tomtom...minder zwaar... :grin:

gezellig: sociable, cosy, snug (de laatste twee zijn meer voor een vertrek bedoeld..) bron: Prisma woordenboek....
Maar ik zie mezelf nou hier niet : "how sociable!"  zeggen.... dusss, misschien moeten we zelf maar een woord verzinnen.... :grin:
 
[quote author=Lilygirl link=topic=7215.msg111293#msg111293 date=1203131374]
Melway:  denk aan een telefoongids en stel je voor dat er plattegronden in staan, dat is een Melway...
Te koop bij elke benzinepomp, postoffice, K-mart, inderdaad, bijna overal te koop. Schrik niet van de prijs..... de laatste die ik zag was rond de 37 dollar....
Ik heb liever een Tomtom...minder zwaar... :grin:

gezellig: sociable, cosy, snug (de laatste twee zijn meer voor een vertrek bedoeld..) bron: Prisma woordenboek....
Maar ik zie mezelf nou hier niet : "how sociable!"  zeggen.... dusss, misschien moeten we zelf maar een woord verzinnen.... :grin:
[/quote]

Een telefoon gids?  :? melways? :?
Nou lijkt me niet , er staan maar weinig nummers in. :p
En de pocket editie was maar Aud:9'95  :up:

(Melways is een leuke reserve optie voor als mijn mobieltje met tommie het niet meer doet)

En waarom iets nieuws verzinnen  :|, wij gaan gewoon gezellig in het aussie engels persen

Groetjes Johan
 
Hoi

Als je kinderen hebt is het erg handig om een melways te hebben.  Alle velden/sportlokaties (voetbal, hockey, basketbal, zwembaden etc) worden door clubs aangegeven als:
"Lakeview Tennis Club" 13 K5
Erg makkelijk opzoeken als je een melways hebt.  Er is ook een UBD of inderdaad Tomtom maar ja die melway nummers zijn zo ingeburgerd dat het nog wel een aantal jaren duurt voordat dat eruit gaat denk ik.
(een hoop praten nog steeds over squares, inches, feet, yards etc en dat is er in de 1970s uitgegaan)

Sidonia
 
Een topmiddag!!! 
Wanneer gaan we die 24 acres bekijken in Pakenham UPPER? (ik heb het opgezocht en het valt best mee...:)
groetjes Jeroen en Marieke

ps of hier in het zwembad, dat kan ook!
 
Ik vond het ook heeel convivial!!

(zag ik vandaag als 'goeie' vertaling van gezellig; ik weet niet wat het precies betekend, maar het zal wel.... gezellig zijn!)


leuk cluppie!!
 
wij vonden het ook heel gezellig!!!
We hebben een aantal foto's gemaakt, ik zet er hier één neer. De andere kun je op mijn Hyves pagina bekijken...
188388218_6_95c7.jpeg
 
seehhhrrr gemütlich, een goede duitse vertaling, of zat daar niemand op te wachten ? :wink:
Lekker weer, leuke mensen, mooie plek wat willen we nog meer ?

Inge
 
Leuke foto liliygirl

Maar moest die nou genomen worden , terwijl ik achter de boom zat ??

Of is dat een stille hint dat je me niet lief vind... :cry:

Maar ik vond het wel gezellig.
kunnen vast vaker doen...

groetjes Johan
 
beter achter een boom dan zo'n leuke foto van mijn billen. maar het was idd erg gezellig. snel weer doen.
 
lieve, lieve, lieve Johan, ik heb ook foto's waar je wel opstaat hoor!!! Wel twee!!! Moet je op mijn Hyves kijken, of heb je dat niet? Enne, je bent de volgende keer net zo welkom hoor! We hebben het later nog over je gehad, dat je vanaf huis bent komen fietsen, wow, ik vind dat super!
188388214_5_BO20.jpeg

[sub]zo beter?[/sub]
Enne, Lisette, er valt niks aan te merken op die billen, of wilde je nou juist dat we dat zagen.... :grin:
Waarom denk je dat ik de foto's nam?....... :wink: [sub]hoefde ik er zelf niet op.... :oops:[/sub]
 
wij vonden het ook super! leuk om die gezichten bij al die postings nu te zien en het is een lekker gemengd gezelschap met al die kleintjes, groteren, honden, zwangeren, haha!
misschien ook leuk om zoiets gewoon op de eerste zondag per 2 maanden ofzo te doen. als je kan, dan ben je er en anders de volgende keer weer? zomaar ideetje....
groetjes mariette
 
Oh wat een briljant plan Mariet! Ik had het zelf kunnen bedenken :p. Uhm dat heb ik ook gedaan met een vriedinnenclubje in NL maar helaas..ik werd er elke keer belachelijk om gemaakt!
Maar wij zijn er bij hoor, zondag 6 april? (oh jee dan zijn mijn schoonouders er...ach dan komen die gezellig mee!)
 
ik vind het een heel goed idee. wij zullen dan ook van de partij zijn. ga vast wat verzinnen om te doen.
 
:D

Leuke foto's. Alleen wie is wie? :) Wie is die schone dame met bril die met die man in het rode T-shirt aan het flirten is? En wie is die man die eenzaam op een stoeltje achterin zit? ;)
 
Ja , Luuk dan zul je toch snel naar Melbourne moeten komen, dan kom je alles te weten.
Het moet wel een beetje spannend blijven, toch ?

Wij vinden het trouwens ook een goed plan en kunnen dan ook .

Groetjes Inge
 
Back
Top