Waar moet het heen hier in Nederland?!!!

:-( nou dat helpt Jeroen misschien wel, maar mij niet.
Voel me in de landen op die plattengrond nergens echt thuis.
Niet genoeg om er te wonen, tenminste.
Een beetje in Griekenland wel.
Dat is natuurlijk weer erg personelijk.
En ik heb ook nog niet alles gezien.

maar wel een heel mooi plaatje! :up:
 
[quote author=jassian link=topic=3716.msg44193#msg44193 date=1137798330]
Voel me in de landen op die plattengrond nergens echt thuis.
[/quote]

Australië is eroverheen geprojecteerd, dus het heeft de hoofdmoot.
In andere woorden het is een land op de plattegrond.

Het geeft je een idee hoe groot Australië is ten opzichte van Europa. Dus er is veel ruimte in Tsjechië of Spanje of...........
En de afstanden vallen nog al mee, als je deze vergelijkt met Australië. Amsterdam - Spanje = Cairns - Brisbane of Brisbane - Sydney = Amsterdam - Parijs.
En kijk dan eens om je heen als daar heen rijdt. Het is en blijft mooi (als je uit de files kan blijven!).

Rene
 
[quote author=Rene-L link=topic=3716.msg44194#msg44194 date=1137798900]


Australië is eroverheen geprojecteerd, dus het heeft de hoofdmoot.
In andere woorden het is een land op de plattegrond.
[/quote]

You got me there  :applaus:... OK OK :-D  :-D

En natuurlijk zijn er ook in Europa erg mooie plekken,
maar ik ben gewoon nog op zoek naar mijn 'thuis', zou Oz kunnen zijn.
Voel me dus op dit moment zo'n beetje 'Gypsy'

Het geeft je een idee hoe groot Australië is ten opzichte van Europa
Ik heb ooit nog zo eentje gezien, maar die van jouw is veel mooier. :)
 
[quote author=jassian link=topic=3716.msg44198#msg44198 date=1137799375]
Ik heb ooit nog zo eentje gezien, maar die van jouw is veel mooier. :)[/quote]

:thankyou: :thankyou:
 
Ik wil er ook nog wel even iets op zeggen. Ik vind dat je best hier mag vertellen wat je tegenstaat aan dingen. Wij (hier in Australië) mogen toch ook vertellen als ons dingen niet bevallen, er is immers genoeg  :-D. Maar (en nou komt het) vergeet niet hoe ontzettende mazzel je hebt om in Nederland te wonen. Het is misschien druk en weet ik veel wat meer. Maar de natuur is mooi, er is geen oorlog, je mag je mening geven (met het risico dat je een reactie krijgt), het onderwijs is gratis en als je geen baan hebt krijg je geld van de overheid! Dat is ook niet in elk land zo. Als je ziek bent, dan zijn er gewoon ziekenhuizen die je beter maken met de laatste technologien. Het drinkwater is schoon (en ZZZOOO lekker!!! Dat mis ik nou echt!). Kortom (en dat geldt voor iedereen die wel eens twijfelt waar nou te gaan wonen): Nederland is zo slecht nog niet. Maar Australië mag er ook wezen ;).
 
En nu allemaal elkaar stevig omhelsen en een lekker pilsje pakken :flowers:. :cheers:
Het is trouwens weekend.

Deze jongen gaat weer lekker 2 dagen  :fishing2:

Komt allemaal wel goed :up:

Grt
Rob
 
Ik denk dat je de reacties op dit topic in dat licht moet zien. en daarnaast als betrokkenheid. Je hebt je op het forum openhartig uitgelaten en in de ogen van velen heb je een negatieve kijk op dingen. Het is dan een logische reactie van mensen vanuit zichzelf, maar ook goedbedoeld naar jou toe.

Denk je ook niet dat dat een beetje klopt Jeroen  :) :) :). Denk aan het vooral mooi gevonden woord van BETROKKENHEID, en misschien.....als je de post van Irene met dat in je gedachten leest dan zie je het in een ander licht. En ik moet eerlijk zijn dat ik het ook langs die kant (hoewel ik het woord betrokkenheid niet zo mooi had kunnen vinden Linda :up:) had gelezen.

shake hands ? ? ? ?  :peace:

Groetjes Miranda  :)
 
[quote author=linda link=topic=3716.msg44227#msg44227 date=1137829976]
actie is reactie dat is de wet van de natuur.
dus als je pm'tjes stuurt dan kun je een reactie verwachten. irene kiest er duidelijk voor om het publiek te houden. en dan niet de gebeten hond uithangen.
[/quote]

Hee hallo?!! Ik ga hier absoluut niet de gebeten hond uithangen. Vind deze actie gewoon misplaatst. En publiek houden.....zo wordt ik gewoon belachelijk gemaakt , dan was een pm veel gepaster geweest. En het risico bestaat ook hiermee dat anderen tegen mij opgezet worden. En terwijl ik hier verder helemaal nog nooit met iemand problemen heb gehad (behalve met haar nu momenteel). Tsja; het is nu gebeurd, maar het had zo anders kunnen lopen...

[quote author=linda link=topic=3716.msg44227#msg44227 date=1137829976]
Je hebt je op het forum openhartig uitgelaten en in de ogen van velen heb je een negatieve kijk op dingen. Het is dan een logische reactie van mensen vanuit zichzelf, maar ook goedbedoeld naar jou toe.
[/quote]

Dat kan wel zo zijn dat je dit stelt, maar vind die opmerkingen van Ireen gewoon misplaatst. Ik suggereer toch ook niet dat ik met de reacties van de rest moeite heb? Maar dit vond ik gewoon erg vervelend.
En dat je stelt dat ik in de ogen van velen een negatieve kijk op dingen heb; okay geldt wellicht voor deze topic, maar dit was ook wel enigzins een 'uitbarsting' van me moet ik toegeven.
Wil het verder maar hier bij houden (we gaan nu toch weer offtopic merk ik...)
 
No worries Jeroen, heb een slotje op mijn mond nu hierover  :) :)

Groetjes Miranda  :)
 
[quote author=tum link=topic=3716.msg44228#msg44228 date=1137830274]

Denk je ook niet dat dat een beetje klopt Jeroen  :) :) :). Denk aan het vooral mooi gevonden woord van BETROKKENHEID, en misschien.....als je de post van Irene met dat in je gedachten leest dan zie je het in een ander licht. En ik moet eerlijk zijn dat ik het ook langs die kant (hoewel ik het woord betrokkenheid niet zo mooi had kunnen vinden Linda :up:) had gelezen.
[/quote]

Ik waardeer absoluut BETROKKENHEID van anderen. Nogmaals; ik heb toch ook al meerdere malen laten weten dat ik met de reacties van de rest geen moeite heb? Maar dat 'ene' (wil het niet meer te expliciet gaan noemen) was me gewoon even in het verkeerde keelgat geschoten.
Maar wil het hier nu echt bij laten eigenlijk. Bedankt nog voor je reactie, Miranda  :wink:
 
[quote author=tum link=topic=3716.msg44228#msg44228 date=1137830274]

shake hands ? ? ? ?  :peace:
[/quote]

ABSOLUUT!!!!  :wink: :up:
 
De boel was hier net weer lekker ontopic en nu dit weer. Ben het wel een beetje beu eigenlijk. Heb hier nog nooit met iemand problemen gehad en wat dat betreft baal ik nu echt wel van deze situatie eigenlijk. Wil met de anderen hier dan ook absoluut geen problemen
 

Volgens mij is het nog altijd hartstikke on topic "waar moet het heen..." :) :)

Je maakt in mijn ogen (zet ik er voor de veiligheid maar even bij :)) wel een beetje van een muis een enorme olifant. En het zou wat zijn als Irene geen weerwoord meer zou mogen geven. Dit is een forum, er worden meningen gegeven en het is geen een-richtings-verkeer. Soms zijn mensen het roerend met elkaar eens.....soms staan ze loodrecht tegenover elkaar. En je hoef het ook helemaal niet eens te zijn met elkaar.

Hee hallo?!! Ik ga hier absoluut niet de gebeten hond uithangen. Vind deze actie gewoon misplaatst. En publiek houden.....zo wordt ik gewoon belachelijk gemaakt ,
Beste Jeroen.......je gooit steeds kolen op het vuur....je had in het begin ook gewoon kunnen zeggen. Bedankt voor je mening Ireen maar ik ben het niet met je eens, end of story!  :up:

Zonde van je tijd en je energie om je zo druk te maken toch?

Syl :)
 
[quote author=Syl link=topic=3716.msg44244#msg44244 date=1137839570]
 

Volgens mij is het nog altijd hartstikke on topic "waar moet het heen..." :) :)
[/quote]

...in NL  :)


[quote author=Syl link=topic=3716.msg44244#msg44244 date=1137839570]
 

Je maakt in mijn ogen (zet ik er voor de veiligheid maar even bij :)) wel een beetje van een muis een enorme olifant. En het zou wat zijn als Irene geen weerwoord meer zou mogen geven. Dit is een forum, er worden meningen gegeven en het is geen een-richtings-verkeer. Soms zijn mensen het roerend met elkaar eens.....soms staan ze loodrecht tegenover elkaar. En je hoef het ook helemaal niet eens te zijn met elkaar.
[/quote]

Het gaat er niet om of Ireen een weerwoord mag geven. Tuurlijk mag ze dat wel. Maar bepaalde opmerkingen van haar vind ik gewoon misplaatst en niet terecht. En ze hoeft het niet overal in me mee eens te zijn (heb ik al zovaak gezegd trouwens). En op een forum heb je vaak geen één-richtings-verkeer (daar staat het ook om bekend). That's all.

[quote author=Syl link=topic=3716.msg44244#msg44244 date=1137839570]
Beste Jeroen.......je gooit steeds kolen op het vuur....je had in het begin ook gewoon kunnen zeggen. Bedankt voor je mening Ireen maar ik ben het niet met je eens, end of story!  :up:

Zonde van je tijd en je energie om je zo druk te maken toch?

Syl :)

Okay dan  :up:[/quote]
 
Maar kunnen we er nou echt over ophouden en weer overgaan op het onderwerp in het algemeen en niet meer blijven reageren op of over mij (of haar) persoonlijk! Gewoon even globaal de desbetrefende punten over NL en met jullie aanvullende reacties hierover. Zou wel erg prettig zijn ook, anders blijven kunnen we wel bezig blijven. Bij voorbaat mijn dank voor jullie begrip :)
 
[quote author=Jean76 link=topic=3716.msg43981#msg43981 date=1137660725]
Ik heb het idee dat je hier helemaal geen serieuze kansen krijgt om je daadwerkelijk te kunnen ontplooien. Ik ben de zeikcultuur hier zo beu. Alles is zo benepen hier. Je hoeft maar even de fout in te gaan en je bent al gelijk 'persona-non-grata'. En je mag je nergens meer kritisch of eerlijk over uitlaten, want dan ben je negatief en vervelend en dan zie je het allemaal toch verkeerd.... Ik heb het idee dat ik totaal geen kans hier heb om mijn doelen en idealen te verwezenlijken. Ik mis hier de aansluiting, erkenning, waardering en vrijheid (wat is democaratie nou daadwerkelijk?!!!  :x).
[/quote]

Jeroen, dit schrijf je zelf in je eerste post. Ik kan alleen maar zeggen: wat u niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet.

Wie de bal kaatst  :playball: kan hem terugverwachten.

:) Take it easy  :) No worries  :) Be happy  :) Ik wil geen ruzie, maar ik wil alleen maar zeggen dat het allemaal maar relatief is.

[quote author=Syl link=topic=3716.msg44244#msg44244 date=1137839570]
Beste Jeroen.......je gooit steeds kolen op het vuur....je had in het begin ook gewoon kunnen zeggen. Bedankt voor je mening Ireen maar ik ben het niet met je eens, end of story!  :up:

Zonde van je tijd en je energie om je zo druk te maken toch?

Syl :)
[/quote]

So very true  :?
 
Back
Top