Waar moet het heen hier in Nederland?!!!

:-D :-D :-D nou zeg.......da's nou een mooie afsluiter van dit omstreden topic, zijn we gelijk van het "gezeik"  :evil: af.

Wie doet het licht uit??
Syl :)

Sorry Bawurra, heb even een typo in bovenstaande gefixed...... :-D :-D  KLIK!
 
[quote author=Syl link=topic=3716.msg44421#msg44421 date=1137939878]
:-D :-D :-D nou zeg.......da's nou een mooie afsluiter van die omstreden topic, zijn we gelijk van het "gezeik" :evil: af.

Wie doet het licht uit??
Syl :)
[/quote]

KLIK

(originele quote, he, hierboven :p)
Mel
 
KLIK???
Dat helpt geen ... (niks). Er zijn tè veel heldere lichten hier op dit Forum!!

Rene
 
[quote author=Syl link=topic=3716.msg44421#msg44421 date=1137939878]
:-D :-D :-D nou zeg.......da's nou een mooie afsluiter van dit omstreden topic, zijn we gelijk van het "gezeik"  :evil: af.

Wie doet het licht uit??
[/quote]

moio!!!
Nounou; 'omstreden topic met een hoop gezeik'....?; ik zou het eerder een 'gezellige NL-haktopic' willen noemen. Alleen ene mevrouw Martine Bijl ontbreekt nog; woehahaha (of ze moet al schuil gaan onder een geheime naam hier op XPdite; hahaha; wie o wie......)  :lol:

Eneh; hier brand nog lang geen licht hoor, want zelfs in 'duistere' Grunnen, NL is het momenteel nog klaarlichte dag :p 
:lol1:
 
@  Jeroen >>
[quote author=Rene-L link=topic=3716.msg44429#msg44429 date=1137940758]
Er zijn tè veel heldere lichten hier op dit Forum!!
[/quote]
en
[quote author=Jean76 link=topic=3716.msg44433#msg44433 date=1137941737]
hier brand nog lang geen licht hoor, want zelfs in 'duistere' Grunnen, NL is het momenteel nog klaarlichte dag :p  
[/quote]

I rest my case!!

Rene
 
[quote author=Jack link=topic=3716.msg44380#msg44380 date=1137937351]
EN OP DIE FOTO WAS DE TEGENSTANDER ECHT OP DE VERKEERDE PLEK en Tijd. "auw"

[size=7pt]fijn dat niet iedereen zo stresserend serieus is[/size] :up:

Gr, Jean

Jack :evil:
[/quote]

moio anonimo!!
Inderdaad; AUW!!!!
Maar eh; Jack, waarom heb je ook de groeten namens mij gedaan? Niet dat ik het erg vind hoor, maar vind het wel errug grappig eigenlijk. Het staat zo leip ook :p. Straks denken ze hier op XPdite nog dat ik Jack ben  :lol: (of dat jij mij bent  :rotflmao: )
 
Alleen ene mevrouw Martine Bijl ontbreekt nog; woehahaha (of ze moet al schuil gaan onder een geheime naam hier op XPdite; hahaha; wie o wie......)  :lol:

Om het nog lekker even aan te dikken dat gez$ùk, i love the reactions.
Martine Bijl the hakker alias Syl :-D

Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=3716.msg44440#msg44440 date=1137942494]

Om het nog lekker even aan te dikken dat gez$ùk, i love the reactions.
Martine Bijl the hakker alias Syl :-D

Jack :evil:

[/quote]

Nu ben je wel erg evil, Jack  :lol:
Of Syl hier nou zo blij mee moet zijn...  :happy:
 
Martine Bijl the hakker alias Syl :-D

Nu ben je wel erg evil, Jack :lol:
Of Syl hier nou zo blij mee moet zijn... :happy:
Ga ik nu te ver Jean , sorry Syl ,
Nu maar hopen dat ze een lachje op haar gezicht kan vertonen.

[quote author=Lin link=topic=3716.msg44442#msg44442 date=1137942798]
Ben toevallig dol op HAK
[/quote]

bedoel je deze Hak ...Lin
hk_ph_degroenten04.jpg
 
Of een arrogant hakkie; zoals sommigen van Ajax dat zo goed konden (jah; konden want die mooie tijden zijn allang vervlogen  :roll: ). Moet nu zelf ook oppassen met deze 'voetbal-opmerking', anders gaat Rene nog echt weer actie ondernemen  :lol: . Nee hoor; zal je verder niet meer uitdagen, Rene  :)
 
Nou; dat waren wel even weer genoeg hakkies lijkt me  :p  :lol:

Na alle grappen en grollen (en die waren ook wel even hard nodig in deze topic; ook van mijn kant) wilde ik toch even weer ingaan op (een deel) van het (begin)onderwerp. Er werd door mij ondermeer gedoeld op ruimte en natuur. Maar hoe zit het nou eigenlijk met het mileu in Australie? Ik heb weleens gehoord dat Australie samen met de VS één van de grootste vervuilers van de wereld schijnt te zijn. Wat zou hier van waar zijn? Australie beschermd wel weer heel veel natuurgebieden. Denk bijvoorbeeld eens aan het Kakadu NP of Daintree NP en dan kan ik nog zoveel meer noemen nog.
Tsja; we dwalen nu even wat af uit NL (wellicht ook even een mooie afleiding  :p), maar als je het nu eens met elkaar vergelijkt (als het al te vergelijken valt); hoe wordt er dan met het milieu omgesprongen in Australie in tegenstelling tot NL? En hoe kijkt men in Australie daar zoal tegen deze kwestie aan?
 
Nou jeroen, ik heb wel gehoord dat Australië "weinig" doet aan natuur en milieubescherming. De nationale parken zijn er denk ik echt aangelegd voor de toeristen en aboriginals. Maar er staat natuurlijk tegenover dat er in Australië maar iets meer mensen wonen dan in Nederland wat betekent dat als je het vergelijkt met Europa, waar veel wordt gedaan op het gebied van Milieu en Natuurbescherming toch meer wordt vervuild, simpelweg omdat er zoveel mensen wonen. Oftewel, veel meer auto's, vliegtuigen, afval en andere milieuboosdoeners.

Met andere woorden, de Australische politiek doet weinig aan Milieu en Natuurbescherming, in de praktijk echter vliegen er veel minder vliegtuigen over het Australisch luchtruim, ik denk vergeleken met Europa zo'n 5% en hetzelfde geldt voor het aantal auto's dat op de weg rijd.

Ik geloof dat ik ooit eens gelezen heb dat er in Australië een linkse "groene" partij is, maar ze hebben denk ik niet zoveel zetels. Het is natuurlijk het verschil. In nederland wil iedereen meer ruimte terwijl ze in Australië bulken van de ruimte, daardoor zullen de mensen niet zo gauw aan het milieu denken, behalve natuurlijk als het gaat om dat gat in de ozonlaag wat zich centreert over het zuidelijk halfrond (wat de schuld is van het noordelijk halfrond  :-D ).
 
Zeg Jack......voelde me even "de gebeten hond" :wink: maar na een goede nachtrust kan ik het allemaal weer aan :-D

Vindt de nieuw wending van dit topic wel leuk (milieu, etc. ) kom later terug,nu geen tijd
 
[quote author=Syl link=topic=3716.msg44494#msg44494 date=1137965685]
Zeg Jack......voelde me even "de gebeten hond" :wink: maar na een goede nachtrust kan ik het allemaal weer aan :-D
[/quote]

Tsja; wat wil je ook als je voor Martine Bijl aangezien wordt. Dan heb je ook wel even een goede nachtrust daarna nodig lijkt me  :rotflmao:


[quote author=Syl link=topic=3716.msg44494#msg44494 date=1137965685]
Vindt de nieuw wending van dit topic wel leuk (milieu, etc. ) kom later terug,nu geen tijd
[/quote]

Okay dan; goed om te horen  :up: (alhoewel de 'oude style' ook wel nuttig was, maar veel persoonlijker ligt natuurlijk).
 
[quote author=hawk link=topic=3716.msg44483#msg44483 date=1137960979]
Nou jeroen, ik heb wel gehoord dat Australië "weinig" doet aan natuur en milieubescherming. De nationale parken zijn er denk ik echt aangelegd voor de toeristen en aboriginals. Maar er staat natuurlijk tegenover dat er in Australië maar iets meer mensen wonen dan in Nederland wat betekent dat als je het vergelijkt met Europa, waar veel wordt gedaan op het gebied van Milieu en Natuurbescherming toch meer wordt vervuild, simpelweg omdat er zoveel mensen wonen. Oftewel, veel meer auto's, vliegtuigen, afval en andere milieuboosdoeners.

Met andere woorden, de Australische politiek doet weinig aan Milieu en Natuurbescherming, in de praktijk echter vliegen er veel minder vliegtuigen over het Australisch luchtruim, ik denk vergeleken met Europa zo'n 5% en hetzelfde geldt voor het aantal auto's dat op de weg rijd.

Ik geloof dat ik ooit eens gelezen heb dat er in Australië een linkse "groene" partij is, maar ze hebben denk ik niet zoveel zetels. Het is natuurlijk het verschil. In nederland wil iedereen meer ruimte terwijl ze in Australië bulken van de ruimte, daardoor zullen de mensen niet zo gauw aan het milieu denken, behalve natuurlijk als het gaat om dat gat in de ozonlaag wat zich centreert over het zuidelijk halfrond (wat de schuld is van het noordelijk halfrond  :-D ).
[/quote]

Goed geschreven stuk, Koen. Je hebt er wel behoorlijk wat kennis over vergaart als ik dit zo lees. Erg interessant om te lezen.

Tevens had ikzelf nog een ander punt met betrekking tot het milieu in Australie.
Een tijdje geleden las ik een interview met de Australische band Alchemist, waarin zij ondermeer vertelden dat zij woedend waren over het feit dat de Australische regering plannen had om kernafvalling te dumpen in de woestijn van de outback. Daar schijnt ook wel vrij heftig tegen geprotesteerd te zijn. Ik heb daar helaas verder niet meer zoveel over gelezen of gehoord, maar ben eigenlijk nog steeds wel benieuwd naar de huidige stand van zaken in deze kwestie.
 
Back
Top