[quote author=Hans de Visser link=topic=2075.msg20450#msg20450 date=1121219455]
Ik startte dit draadje omdat ik het er niet mee eens was dat er een slot ging op het draadje over de Londense metro, omdat ik vind dat je daarmee iemand de mogelijkheid ontneemt om zijn eigen woorden te nuanceren. Die mogelijkheid moet er zijn vind ik, aangezien mensen in het heetst van de discussie dingen soms te grof zeggen, en later daar misschien van terug willen komen.
Goed, men heeft die mogelijkheid nu gehad. Sommigen hebben daarvan gebruik gemaakt en spreken hun mening helaas nog steeds op een ongenuanceerde, provocerende manier en tonen tevens aan de argumenten van anderen niet te lezen of te negeren. Anderen reageren daar nog steeds geirriteerd op, en misschien met te weinig respect.
Wat dat betreft zou het slot er dus op kunnen. Maar aan de andere kant, de een heeft al aangegeven hierover niet meer te posten, en de ander hoeft dan niet meer geirriteerd te raken, en dus kunnen we het draadje misschien openhouden om ook anderen de gelegenheid te geven hun mening te uiten (natuurlijk op respectvolle wijze!).
[/quote]
Ik heb iig niks meer te melden over dit onderwerp
Maar ik ben het er wel mee eens dat je je eigen mening wel kwijt moet kunnen, maar ik ben het ook met tinus eens, onderbouw je mening dan ook.
Maar goed! Mag ik ook mee doen met de groephug?? :group: