Waarom een slot erop / Discussie wereld politiek

Ik zit nu ook nog achter mijn bureau bij de gemeente... Maar das trouwens best een leuk idee :) Je woont toch in de buurt Bacchus :)
 
[quote author=Maluka link=topic=2075.msg20425#msg20425 date=1121178348]
Bacchus: ook al aanwezigheidsplicht?  :lol: :lol:
[/quote]

Yep, best leuk verdienen op die manier.
Het is ook te warm om te werken.
 
[quote author=Annemiek link=topic=2075.msg20426#msg20426 date=1121178714]
Ik zit nu ook nog achter mijn bureau bij de gemeente... Maar das trouwens best een leuk idee :) Je woont toch in de buurt Bacchus :)
[/quote]

Ik woon inderdaad in de buurt. (Werk ook in de buurt, Hengelo. Nou ja werken  :p )

Rijssen <--> Almelo, dat valt te overzien.
 
I'm glad to see you all is such a cheery mood (me too BTW)  :up:

A note for all those against fighting terrorism: you think that this is why we're being attacked?????? This is just another excuse.... If we had done nothing, the terrorists would be out to bomb us nevertheless.... after all - what came first? Terror or the war against it?????? They hate us for no reason we can understand.... and maybe no reason at all....

Good day.... Nice weather (at last)... cold beer after a day of work.... this is a good life ha? All I want is to keep it this way.... :wink:



And here some people who didn't have such a good day.... You have to scroll all the way down to get to the English translation. This will be my last post on this subject, I'm well aware that this is not the purpose of this forum.... I can't help the thought that NL needs a wake-up-call....
 
Blij te horen dat dit je laatste post is over dit onderwerp, want je hebt mijn irritatiegrens inmiddels wel bereikt. En dan echt niet vanwege je afwijkende visie, want die kan ik wel aan.

Ga lekker slapen, get over it, bye bye.

:peace:
 
Ik snap goed dat iedereen een eigen mening heeft en dat mag hebben, maar ik krijg hier de kriebels van. We kunnen 2 dingen doen:

1) We houden het netjes en laten iedereen in zijn eigen waarde
2) Er gaat gaat een slot op, stoppen deze discussie en concentreren ons weer op dingen die met Australië te maken hebben.
 
Ik startte dit draadje omdat ik het er niet mee eens was dat er een slot ging op het draadje over de Londense metro, omdat ik vind dat je daarmee iemand de mogelijkheid ontneemt om zijn eigen woorden te nuanceren. Die mogelijkheid moet er zijn vind ik, aangezien mensen in het heetst van de discussie dingen soms te grof zeggen, en later daar misschien van terug willen komen.

Goed, men heeft die mogelijkheid nu gehad. Sommigen hebben daarvan gebruik gemaakt en spreken hun mening helaas nog steeds op een ongenuanceerde, provocerende manier en tonen tevens aan de argumenten van anderen niet te lezen of te negeren. Anderen reageren daar nog steeds geirriteerd op, en misschien met te weinig respect.
Wat dat betreft zou het slot er dus op kunnen. Maar aan de andere kant, de een heeft al aangegeven hierover niet meer te posten, en de ander hoeft dan niet meer geirriteerd te raken, en dus kunnen we het draadje misschien openhouden om ook anderen de gelegenheid te geven hun mening te uiten (natuurlijk op respectvolle wijze!).
 
[quote author=Hans de Visser link=topic=2075.msg20450#msg20450 date=1121219455]
Wat dat betreft zou het slot er dus op kunnen. Maar aan de andere kant, de een heeft al aangegeven hierover niet meer te posten, en de ander hoeft dan niet meer geirriteerd te raken, en dus kunnen we het draadje misschien openhouden om ook anderen de gelegenheid te geven hun mening te uiten (natuurlijk op respectvolle wijze!).
[/quote]

Ik wel betwijfel of mensen hun vingers er nog aan durven te branden. Toch mee ik het met Hans eens dat men moet kunnen blijven posten. Wel de toevoeging dat als men iets beweert dit ook met 'bewijs' (link ofzo) doet. Dus niet zomaar zeggen: De autochtone Nederlands bevolking groeit minder snel dan de allochtone. Maar plaats er een link bij naar bijvoorbeeld het CBS.
 
[quote author=tinusv link=topic=2075.msg20451#msg20451 date=1121223697]
Wel de toevoeging dat als men iets beweert dit ook met 'bewijs' (link ofzo) doet. Dus niet zomaar zeggen: De autochtone Nederlands bevolking groeit minder snel dan de allochtone. Maar plaats er een link bij naar bijvoorbeeld het CBS.
[/quote]

Hier is een wetenschapper aan het woord!  :wink:
 
Passop, he! Yours sincerely is er ook zo eentje, dus geen gespot! Remember: ik ga je zien over 4 a 5 weekjes en in het echt ben ik nog veel gevaarlijker!  :wink:
 
Uhu...doet me er aan denken dat we ook nog een week of 4 a 5 de katjes in huis hebben..die brengen we nl. op de zaterdag naar Delft en gaan dan zondag's door naar het Vondelpark......

Heb jij trouwens zo enig idee waar ik het beste de auto kan parkeren? Buiten de stad en dan met de tram verder of misschien wel ergens dicht bij het Vondelpark?
 
[quote author=Hans de Visser link=topic=2075.msg20450#msg20450 date=1121219455]
Ik startte dit draadje omdat ik het er niet mee eens was dat er een slot ging op het draadje over de Londense metro, omdat ik vind dat je daarmee iemand de mogelijkheid ontneemt om zijn eigen woorden te nuanceren. Die mogelijkheid moet er zijn vind ik, aangezien mensen in het heetst van de discussie dingen soms te grof zeggen, en later daar misschien van terug willen komen.

Goed, men heeft die mogelijkheid nu gehad. Sommigen hebben daarvan gebruik gemaakt en spreken hun mening helaas nog steeds op een ongenuanceerde, provocerende manier en tonen tevens aan de argumenten van anderen niet te lezen of te negeren. Anderen reageren daar nog steeds geirriteerd op, en misschien met te weinig respect.
Wat dat betreft zou het slot er dus op kunnen. Maar aan de andere kant, de een heeft al aangegeven hierover niet meer te posten, en de ander hoeft dan niet meer geirriteerd te raken, en dus kunnen we het draadje misschien openhouden om ook anderen de gelegenheid te geven hun mening te uiten (natuurlijk op respectvolle wijze!).
[/quote]

Ik heb iig niks meer te melden over dit onderwerp :) Maar ik ben het er wel mee eens dat je je eigen mening wel kwijt moet kunnen, maar ik ben het ook met tinus eens, onderbouw je mening dan ook.

Maar goed! Mag ik ook mee doen met de groephug??  :group:
 
Oeps, ik moet mijn voorgaande stelling natuurlijk wel onderbouwen. Heeft iemand een link naar een onderzoek naar het gemiddelde IQ van wetenschappers vs. het gemiddelde IQ van IT-ers?  :-D

En o ja, laat ik iedereen maar voor zijn:  :eek:fftopic:  :-D
 
Dit wist ik trouwens niet:
IQ = 100 MA/CA. (MA = Mental Age, CA = Chronological Age)

Volgens deze site scoren de Nederlanders wel het hoogst (in Europa dan)
http://members.shaw.ca/delajara/NationalIQs.html

Kan nog niet zo snel IQ van schetenwappers en iteeurs vinden :p
 
De redenen waarom ik geirriteerd reageerde op de laatste post van Lily zijn de volgende:

1. Ze blijft in herhaling vallen over het onderwerp terrorrisme terwijl de meeste forumleden al fijn aan het group huggen zijn.

2. Wat de meeste forumleden ontgaan is, is dat Lily een link in haar post had gevoegd die verwees naar een site met daarop gedetailleerde foto's van de afschuwelijke aanslag gisteren in Israel. Hiermee wilde ze ons wakker schudden. Dit vond ik buitengewoon ongepast en hoorde mijns inziens in geen enkel opzicht op dit forum thuis. Deze link is terecht verwijderd door de moderator.

[quote author=Cajendra link=topic=2075.msg20466#msg20466 date=1121237479]
Maar goed! Mag ik ook mee doen met de groephug??
[/quote]

Maar natuurlijk, ik ben alvast begonnen  :group:

:lol:
 
Back
Top