Waarom een slot erop / Discussie wereld politiek

[quote author=Hans de Visser link=topic=2075.msg20468#msg20468 date=1121238406]
Oeps, ik moet mijn voorgaande stelling natuurlijk wel onderbouwen. Heeft iemand een link naar een onderzoek naar het gemiddelde IQ van wetenschappers vs. het gemiddelde IQ van IT-ers?  :-D

En o ja, laat ik iedereen maar voor zijn:  :eek:fftopic:  :-D
[/quote]

Ik bedoelde meer de wat radicalere meningen  :p

[quote author=Maluka link=topic=2075.msg20475#msg20475 date=1121241427]
Ik ben die gele :p
[/quote]

Dan ben ik die roze  :-D  :cheer:
 
Ik de groene knuffelbol..... stijf knuffelen want mijn broer, schoonzus en nichtje zitten daar in Israel  :cry:
 
[quote author=AJ link=topic=2075.msg20474#msg20474 date=1121241365]
De redenen waarom ik geirriteerd reageerde op de laatste post van Lily zijn de volgende:

1. Ze blijft in herhaling vallen over het onderwerp terrorrisme terwijl de meeste forumleden al fijn aan het group huggen zijn.

2. Wat de meeste forumleden ontgaan is, is dat Lily een link in haar post had gevoegd die verwees naar een site met daarop gedetailleerde foto's van de afschuwelijke aanslag gisteren in Israel. Hiermee wilde ze ons wakker schudden. Dit vond ik buitengewoon ongepast en hoorde mijns inziens in geen enkel opzicht op dit forum thuis. Deze link is terecht verwijderd door de moderator.

[quote author=Cajendra link=topic=2075.msg20466#msg20466 date=1121237479]
Maar goed! Mag ik ook mee doen met de groephug??
[/quote]

Maar natuurlijk, ik ben alvast begonnen  :group:

:lol:





[/quote]


Ik heb bijna alle post gelezen over het onderwerp en wil uiteindelijk m'n mening geven.
Is de topic van terrorisme of wereld politiek wel hier gepast? Ja zeker.
1- Wij zijn allemaal of bijna allemaal in Nederland geboren/opgegroeid en willen allemaal naar Australie. Dit betekent dat wij geen Nederlanders meer zijn maar wereld burgers. Als wereld burgers moet je open staan met wat er in de wereld gebeurt, we kunnen dus onze ogen niet sluiten voor terrorisme.
2- Wat in Londen is gebeurd is gebaseerd op dezelfde redenen dan wat er twee jaar geleden in Bali is gebeurd (waar vergeet niet 200 Australiers om het leven zijn gekomen). Misschien waren de foto's over de bom aanslag in Israel niet helemaal gepast, want (even simple gezegd) het probleem ligt tussen Palesteinen en Israeliers en niet tussen Al qaeda en de wereld (wat wel het geval was in London, Madrid, Djerba, Bali, NY, Marocco, en een hotel in Thailand).
3- Wat ik wel erg vind is dat steeds meer zeer jonge mensen de aanslagen plegen. Ze worden dus door oudere geendoctrineerd. Door open over te praten niet alleen via forums, kunnen we misschien jongeren erop wijzen dat het leven ook best op een andere manier bekeken kan worden.

Wat er natuurlijk niet mag:
- De mening van een ander niet respecteren of gewoon negeren. Wij zijn inmiddels wereld burgers en intrinsect zijn wij open voor ieder z'n mening. Dat betekent uiteraard niet dat je er mee eens moet zijn.
- Radicalisering. Niet alle arabieren zijn moslims en niet alle moslims zijn radicale moslims en niet alle radicale moslims zijn terroristen.
- Wij nederlanders proberen altijd vooruitstrevend te zijn (homo huwelijk, euthanasie etc...) In het verleden was ons land open voor Joden, Calvinisten, lutherianen en prostestanten die uit hun land werden verdreven. Laten wij de goede voorbeeld geven en niet afdwalen naar ombenulige opmerkingen waar niemand eraan heeft.

Groetjes, Het is vandaag weer lekker weer, bedankt weer moeder natuur.

Cita
 
[quote author=Annemiek link=topic=2075.msg20491#msg20491 date=1121246944]
Ikke de oranje! Dan zit ik lekker naast Mark te knuffelen :)
[/quote]

Saai zeg, probeer eens een keer wat anders...

:lol1:
 
:-( oh, sorry... dacht dat ik blauw handje onder mijn groen armpje zag verdwijnen  :-o  :-D (klinkt ziek, he?)

Maluka, kappen nu.. anders plas ik in mijn broek!!  :p
 
Vanwege de massale toeloop heb ik er wat groups bij geplaatst  :-D

    :group: :group: :group: :group:

    Voel de vibe...

    One love, one heart, Let’s get together and feel all right...

    :peace:
 
Ja hoor, ..... daar komt het.........ik krijg het 'seventies gevoel' ..........dus daarom strooi ik nu wat 'flowers in your hair'

:flowers: :flowers: :bis: :bis: :flowers: :flowers:

groetjes Miranda
 
:flying:  jippieeeeee! Wat staat dat mooooooooi... roos in je haar  :-D

lekker he, zo'n spontaan slot op een beladen onderwerp  :wink:
 
lekker he, zo'n spontaan slot op een beladen onderwerp

HEEEEEEEERRRRRRLIJJJJJK (ja, dus niet die roos in mijn haar, geef mij maar [red]blaadjes van de roos[/red])
 
speciaal voor Miranda:

Carefree_Teen_Throwing_Rose_Petal_Into_The_Air.jpg
 
Hihi.. wanneer gaan we cumbaya my lord zingen  :-D  :dancing: :peace:

Voer geen oorlog, voer de eendjes     :bath:
 
ik weet niet wat jullie plotseling hebben, maar ik vind het wel erg kinderachtig aan het worden.
 
[quote author=citavm link=topic=2075.msg20522#msg20522 date=1121254376]
ik weet niet wat jullie plotseling hebben, maar ik vind het wel erg kinderachtig aan het worden.
[/quote]

Ik zou bijna een slotje willen, wegens de vele off-topic posts. Ik geloof dat we naast kletsdoos ook nog een darkroom op het forum nodig hebben. Trouwens een goede post van jouw, deze :
[quote author=citavm link=topic=2075.msg20492#msg20492 date=1121246967]
Ik heb bijna alle post gelezen over het onderwerp en wil uiteindelijk m'n mening geven.
enz....
[/quote]
 
Volgens mij ging deze post over slotjes.. wij wilden er een leuk slotje van maken! That's all..

.. het is warm hier en soms is het gewoon tijd voor een beetje meligheid, toch? Altijd serieus zijn is zo botoxachtig  :wink:

Anyway, what happened in your world today?


[size=7pt]He Cita, wat bedoel jij dan met jouw onderschrift 'een dag niet.. '? :p[/size]
 
Tinusv : Dankje
Kookaburra: meligheid is prima, alleen moet het wel gevarieerd zijn en ik vond het een beetje eentonig aan het worden. Ik neem aan dat jou vraag een geintje is?

gr

Citavm
 
Ik moest er (hardop) om lachen, eigenlijk ... . Especially de uitbreiding van die grouphug door AJ! LOL!!

Maar okee, het wordt wat langdradig nu, dus dit is mij laatste hugpost.
 
Back
Top