Wat kun je in Australie niet krijgen?

[quote author=Wilsil link=topic=8096.msg107669#msg107669 date=1200005733]
omdat poetsen mijn hobby is

Kom dan even bij ons langs als je wil.....
En een droogloopmat? Het is hier aal kurkdroog, veel droger hoeft het niet meer hoor.
[/quote]

cleaning-212.gif
Al gedaan,
poets, poets, poets,
others-117.gif

others-293.gif
...ja klaar...en
is het mooi geworden...en denk erom hè die mob kan ook ergens anders voor gebruikt
worden
others-213.gif


Miranda  :wink:
 
Hoi Jack, in de wintertijd moet je eens in Guyra (NSW) gaan shoppen.
Ijskrabbers genoeg te koop.

Groetjes Jolanda  :up:
 
:grin: :grin: zo lache om te lezen wat jullie allemaal missen!
Ik zit nog hier ( NL) en ik mis juist de lekkere dingen bij jullie!
Zoals het heerlijke Thaise eten, terijaki chicken , de echt om te kwijlen verse yoghurts, die in de bakken in de vitrines met vers fruit erop. :p
Maar ik weet ook dat als ik er straks woon ik de friettent ( tja Brabander he  :wink:) ontzettend zal missen!
 
No skippie,

Ik mis hier niets , alleen je kunt het hier niet krijgen''....zie topictitle.

Jack :evil:
 
Hihi, ik heb wel wat aangericht met m'n onschuldige vraag. Had niet zo veel reacties verwacht. :lol:

Groetjes,
Rixta
 
[quote author=PeterV link=topic=8096.msg107775#msg107775 date=1200095344]
Euh... Senseo koffie?  :|
[/quote]

Search maar eens onder Senseo  :up:
 
[quote author=PeterV link=topic=8096.msg107775#msg107775 date=1200095344]
Euh... Senseo koffie?  :|
[/quote]

? kun je hier gewoon krijgen. Ik heb ze zelfs al bij Australische klanten thuis zien staan en die hadden echt niets met NL te maken.
no worries senseo zat anyway die italiaanse koffie die je hier kan kopen is veel lekkerder jam jam  :grin:
 
[quote author=skippie link=topic=8096.msg107746#msg107746 date=1200064558]

.. de echt om te kwijlen verse yoghurts, die in de bakken in de vitrines met vers fruit erop. :

[/quote]

Wij zouden juist graag de standaard yoghurt uit NL willen tegenkomen. De Greek style of European Yoghurt haalt het er niet bij, en is ook nog eens erg duur. In de standaard supermarkt kost een liter ongeveer 5 dollar.

Groeten Sander
 
[quote author=Ton en Ineke link=topic=8096.msg107778#msg107778 date=1200097496]
Wij zoeken nog steeds naar ananasjam,
[/quote]

Bestaat dat überhaupt wel dan? In ananas zit een enzym (Bromelain) die proteïnen afbreekt, daarom is het zo moeilijk om er ook maar iets anders mee te doen dan gewoon opeten.
 
Yoghurt kun je makkelijk zelf maken met Easy-Yo. In elke grotere supermarkt te krijgen. Zakje poeder bij water doen, acht uur in de yoghurtmaker en klaar is Kees. Ik gebruik maar een half zakje per keer, omdat het me anders veel te dik wordt. Ik betaal meen ik nog geen $2.50 per zakje, dus zo duur is het dan niet.

Groetjes,
Rixta
 
Wat mij ook is opgevallen, is dat je hier totaal geen reclame voor wasproducten hebt.  :up:
Procter & Gamble heeft Australie blijkbaar nog niet ontdekt.
Dan weer wel heel veel schreeuwerige reclames van gewone winkels.
van de [glow=red,2,300]17%off everything Light-up Australia!!![/glow]-ad begin ik spontaan mee te krijsen... :crazy:
 
[quote author=tinusv link=topic=8096.msg107789#msg107789 date=1200116191]
[quote author=Ton en Ineke link=topic=8096.msg107778#msg107778 date=1200097496]
Wij zoeken nog steeds naar ananasjam,
[/quote]

Bestaat dat überhaupt wel dan? In ananas zit een enzym (Bromelain) die proteïnen afbreekt, daarom is het zo moeilijk om er ook maar iets anders mee te doen dan gewoon opeten.
[/quote]
In NL is het overal verkrijgbaar.
Gewoon opeten is ook het lekkerste ! vooral over de pindakaas.  :lol:
verder zou ik er ook niets anders mee willen doen. :oops:

Gr. Ton
 
Hoi Ton,

Ik dacht aan The Big Pineapple, en las ( http://www.coolum.com.au/display_listing.asp?id=544&catid=229 ) dat ze daar ananasjam verkopen, jawel :) Misschien willen ze wel wat opsturen of hebben ze een distributeur, wie weet. Hun emailadres is proactive@bigpineapple.com.au.

Ben benieuwd!

Ireen
 
Back
Top