Wat kun je in Australie niet krijgen?

Die ijskrabber was ook bedoeld voor de ijskast een keer goed uit te krabben.
Of als je jeuk op je rug hebt :|

En weer terug naar..... zolang het maar geen eten is.

weet iemand al waar je die pot opstartvonkjes kunt verkrijgen...voor als je auto niet wil starten, je weet wel.

Jack :evil:
 
Aaah...Jack..gewoon startkabeltjes en wachten
op een vriendelijke medemens  :wink:
 
Als je hier in een park staat , smorgens vroeg, dan kun je lang wachten tot iemand langs komt.
Weet nu echt niemand waar je die opstartvonkjes kunt verkrijgen.

Alvast bedankt,

Jack :evil:
 
:grin: :grin: :grin:

Frank is altijd wakker :up:
Thanks Frank ik heb de vonkjes gevonden , lagen inderdaad bij de plintenladders dichtbij de spijkers voor verticale werk.

Again thanks for helping,

Jack :evil:

[size=7pt]Die Frank daar heb je wat aan....[/size]
 
Ik ben nog op zoek naar een biertang, om de fusten aan te sluiten in mijn kroeg. Verder koolzuurblokjes voor in de ijsmachine, krijg je mooi wit ijs van. En een dooswijn met de naam "Chateau de Migraine" aub. Iemand?
 
[quote author=Luuk link=topic=8096.msg108246#msg108246 date=1200489707]
En een dooswijn met de naam "Chateau de Migraine" aub. Iemand?
[/quote]

Château Migraine? Nee jammer, ze maken hier zo verdomd goeie wijnen!

Wellicht kan iemand je hard op je hoofd timmeren?
 
Ahhhhhhhhhhhhhhhh, snoepje d'r op?
angel3.gif


Maar ja, als je een hevige koppijn wil en de wijn doet het niet en dit
sterb116.gif
  ook niet, dan... oh... dan kan je ook nog :wall:

Of gewoon 2 dagen geen water drinken en dan flink aan de wijn, any wine will do the trick then!

Ireen
teu26.gif
 
Kijk eens naar de tijd van posten ;)

Het is hier OCHTEND Jack. Donker, mistig en heel hoog. (Zit op de 19e).
 
[quote author=kallie link=topic=8096.msg108108#msg108108 date=1200402971]
En ijskrabbers hebben wij gelukkig niet nodig hier  :p
[/quote]
Als je in de hills van SA woont wel, moet je wel voor 900uur midden in de winter je nest uit komen .. Dat is dus nog al vaak als je naar je werk mot,  gelukkig woon ik nog niet in de hills maar ut zal niet lang meer duren brrrr  :freezing:

Cheers :lol: :p

DSC03167.jpg
 
[quote author=Eerainuh link=topic=8096.msg108252#msg108252 date=1200491812]

[quote author=Luuk link=topic=8096.msg108246#msg108246 date=1200489707]
En een dooswijn met de naam "Chateau de Migraine" aub. Iemand?
[/quote]

Château Migraine? Nee jammer, ze maken hier zo verdomd goeie wijnen!

Wellicht kan iemand je hard op je hoofd timmeren?
[/quote]

ah ah aaaaaaaaaaah ahhhhhhh mag ik daarop solliciteren.... PLEeeeeeeeeeaaaaaaaaase  gehehehe :evil: :evil: :grin: :lol:
grappig005.jpg

geintje :up:
 
tsja , (zie foto) dat krijg je van die smoko die hangt in Adelaide.

Neemhet je niet kwalijk.

Jack :evil:

ps; Bear wat zijn de temperaturen overdag dan in die periode?.....
 
[quote author=Jack link=topic=8096.msg108324#msg108324 date=1200566371]
tsja , (zie foto) dat krijg je van die smoko die hangt in Adelaide.

Neemhet je niet kwalijk.

Jack :evil:

[/quote]

Neem mij niet kwalijk maar ik heb net een lekker flesje wijn op. Degelijk SA wine, niet van die Franse migraine zooi :up:
oja vandaag was het nog erger dan erg. prikkenden ogen en erg viez om te ademen op het werk. Er stond hier <10 km verderop een heuveltje in de fik.. bha niet leuk... :x

[quote author=Jack link=topic=8096.msg108324#msg108324 date=1200566371]
ps; Bear wat zijn de temperaturen overdag dan in die periode?.....
[/quote]
s'nachts rond het vries punt en dan over dag rond de 9-12 graden. Dan is het echt beren koud  :grin:
Maar omdat je toch gewend raakt aan die temperaturen van rond de 25 dan voelt 10 graden net zo aan als -5 in NL brrrr
 
Dear Bear,  :smile:

Niet slecht wat je me vertelt over de temperaturen bij jullie.
Nu is het minder hier met brandjes maar in het droge seizoen is het elke dag raak.
Er liggen hier veel lieve aboriginals langs de weg in het droge gras die hun slaap aan het inhalen zijn.
alleen die vrienden snappen niet dat je geen peuk in je bek mond mot houden als je gaat slapen.

Meestal komt het gewoon omdat het hier erg droog is en alles brand zelfs met een wind laten mot je hier al uitkijken.

Het ga je goed......

Jack :evil:

Sa wine heb ik nog eentje met kerst aan my good mate Kym gegeven.....hij was er zeer blij mee.
 
[quote author=Loes link=topic=8096.msg108500#msg108500 date=1200749303]
en is er wel een 'goede' FEBO te vinden als je 's nachts de kroeg uitkomt??
[/quote]
WTF is FEBO... Ik moest ff googlen.. Snackbar dus mmm  :thinking: Toch wel wat veranderd in NL sinds ik uitging dus. vroegâh gingen we na het stappen altijd flink aan de shoarma lams met veel knoflook saus.
Mijn ozzie collega vertelde mij dat zij  na het stappen flink aan de yiros gaan niet helemaal hetzelfde maar komt wel in de buurt.. gek dat sommigen dingen toch wel universeel zijn.

Anyway vandaag ,..en ik ben wel is vaker op pad geweest voor een goede multomap. Nergens zo'n 23 rings ding te vinden alleen maar 2 rings en 3 rings :wall:
zo in zo moeilijk om degelijk tja hoe noem je dat schrijf gerij etc te vinden. Mot je zeker weer speciaal naar office works ofzo... Okee bij K-mart en/of Big W zijn wel wat dingen te vinden maar het aanbod is om te janken.
 
FEBO? Jawellll Bear Dear, volgens mij hebben Koot & Bie daar nog een geintje over gemaakt, of haal ik nu weer dingen door elkaar? Enniewee, ergens in een duister verleden hangt die FEBO nog rond  - die overigens niet in Eindhoven was, destijds.

En over die mappen... hoe minder gaten hoe beter, toch??... Of nie? Waar heppu meer gaten voor nodig dan?
 
Back
Top