Wat ik tot nu toe het meeste mis van het boven staande lijstje is toch wel Talpa en anders de chinees, Roti, shoarma lams, Mergez, turkse pitza. en indo eten van me moeder. :roll:... :wall:
In ieder geval mis ik televisie in het algemeen. Zolang je hier geen schotel heb of digitalen tv zoals ik. Dan moet je het dus doen met... wat zijn het... 6 televisie zenders. Een paar werken er bijna niet, slecht ontangst. Dan heb ik nog over SBS, 7, 10. Nu zeg je in Nederland wel is dat er geen reet op tv is.
Maar die worden slik je dus wel in als je hier bent. Maar niet te beginnen over de reclame. Vooral met prime time in 1 of anderen film. 5 minuten film, 2 minuten reclamen. Zo gaat het maar door.....,, tot dat je: of de tv uit gooit of in slaap ben gepleurt door al die maffen reclames.
Ik geloof dat ze bijna allemaal rare animaties hebben of tekenfilm figuren inclusief stommen tunes. Het kan ook zijn dat je dan weer snel wakker wordt geschut door een veel te harde verkeers reclamen, Schreeuwende vrouwen, bloed en jankenden kinderen. Waarna je de opmerking naar je hoofd krijgt geslingerdt ....je mag maar 50 en niet 51 :wall: :wall: Nou zeg ik je, die eene f*king km :-x
Dan denk je misschien, gooi dan maar de radio aan. Na eindelijk 25 minuten kletsen krijg je muziek. Country muziek waarop me oma nog op stond te line dansen. Anderen frequentie ,.... nog erger.....
En dan nog maar niet te beginnen over de chinees hier. Wat nou de vergelijking is van Babi pangang, mihoen kip of nasie goring. Geen idee ze hebben hier in Coober Pedy alleen, Fried Rice, egg rolls, pork in sweet and sour sauce, beef in sweet and sour sauce, fish in sweet and...... en vergeet nou niet de rijst appart te bestellen want anders kom je thuis met alleen je pork in sweet and ......
Man man in een bakje zo klein dat je niet pas na een uur honger krijgt maar eigelijk er voor en na het eten ng honger hebt.
Maar verder heel erg naar me zin, hoor :-D
Mooi weer, Vriendelijke locals.... Of ik terug wil voor mijn talpa en babipangang. Not in a million years
:-D
Ik hou het wel bij Coopers Pale ale [size=8pt](biertje)[/size] en een T-bone op de barbi :happysun: :humble:
groetjes