wat missen we in OZ het meest! buiten familie en vrienden

voor nederlanders die er nu al zijn en in de toekomst

  • pindakaas

    Votes: 3 6.8%
  • haring/lekkerbek

    Votes: 8 18.2%
  • oma's appeltaart

    Votes: 4 9.1%
  • talpa :)

    Votes: 3 6.8%
  • kroketten/frikandellen

    Votes: 17 38.6%
  • DROPJES!

    Votes: 9 20.5%

  • Total voters
    44
[quote author=henriette link=topic=4363.msg54592#msg54592 date=1144157120]
Rebekka: hier in Nederland is nu een boekje: "Ik mis alleen de HEMA". Gaat over emigranten/expat verhalen.....
[/quote]

Mijn moeder heeft hem net uit en stuurt hem op :D.

Trouwens, ik zag van de week gewoon boursin bij de woolies. Dus dat gaat ook goedkomen.

Unox rookworst bij de Dutchshop... hmm moet er toch maar eens langs :up:.
 
[quote author=Eerainuh link=topic=4363.msg54537#msg54537 date=1144147049]
Maar Filet Americain, die moeten we zelf maken... :)
[/quote]

He Ireen,

Heb je dat al een keer gedaan? Zo ja, wil je mij dan het recept geven, want dat is een van de weinige dingen die ik mis.
En roosvicee vruchtenmix ( jeugd sentiment ) Ik kan hier niets vinden dat er op lijkt en in de Dutch shop hebben ze alleen de bosvruchten mix en die vind ik niet lekker.
En wat betreft de dure yoghurt, vorig jaar naar NZ geweest en daar was het volgens mij nog duurder.
 
hoi ireen,

Als je het hebt, ook een receptje voor mij van die filet americain. Via pmmetje is goed. Alvast bedankt. (of staat die ook in dat kookboek?)

Astrid
 
getver.....Filet American....met temperaturen van hoog in de dertig en met een humidity van 90%....feel free to let your imagination run wild..... :cool: :-D

Happy eating!
Syl :)
 
en wat betreft de kinderen,

Sesamstraat naturlijk... :-D

nooit meer koken met rick, en de vele ruzie's met buurman baasje  :evil:

ach wie weet hebben ze daar ook leuke kids tv
 
Ze hebben in ieder geval Nickelodeon Junior,
dus komt wel goed. En Sesamstraat hebben
ze toch in alle talen en landen?
 
Gelukkig is daar dan Uitzending gemist. Voor de NL sesamstraat. Maar inderdaad hier ook Sesamestreet. En Banana's in Pyamas, The Wiggles en niet te vergeten de grote favoriet van Iris & Amber: HI5!! De kindertelevisie is hier echt heel erg leuk.
(met een hele hoop programma's die er in NL ook zijn)

Groetjes Lin
 
Ik voel een liedje opkomen!!! Bananen in pyjama's, ze komen naar benee. Bananen in pyjama's zijn altijd met z'n twee. Heb ik geleerd van mijn bevertjes toen ik nog leiding gaf aan die koters op scouting ;)
 
Alex,
Wij hebben kabel (Austar) en daar stikt het van de US shows & programma's. Ik zou bijna zeggen iets teveel, maar gelukkig maken de UK channels een hele hoop goed! (Little Brittain, Mrs. Bucket! enz)

Annemiek,  :-D  Bananas in pyjamas are coming down the stairs, bananas in pyjamas are coming down in pairs!
 
mrs Bucket of bouquet? :-D :-D prachtig inderdaad!  :up:zaak dat ze dat er hebben!
En reclame net zoveel als de VS?

Greets,

Alex
 
Bananen in pyjama's de teddy's spelen meee. Samen spelen lijkt je dat geen grandioos ideeeee :)

Ik denk dat ik die Amerikaanse zenders niet veel aan ga vinden.......
 
[quote author=Bosco link=topic=4363.msg54886#msg54886 date=1144330140]
mrs Bucket of bouquet? :-D :-D prachtig inderdaad!  :up:zaak dat ze dat er hebben!
En reclame net zoveel als de VS?
[/quote]

Nee gelukkig niet!
 
[quote author=Bosco link=topic=4363.msg54872#msg54872 date=1144325936]
Zijn er ook een boel Amerikaanse zenders?
[/quote]

Gelukkig op de free to air TV niet. Dat zijn maar in totaal 5 zenders (Australisch). Wij hebben het geld niet (en er niet voor over) om kabel te nemen.
 
Back
Top