We gaan ervoor!!!!

Ook wij willen jullie een hele goede reis toewensen...
Geniet van het laatste heerlijke weer in Nederland  :-(
en veel geluk alvast gewenst!

Wow, 't zal nu wel heel snel gaan allemaal.
Geniet nog van de laatste dagen en ik wens je ook alvast een prettige reis toe.

Dank jullie.

Vandaag hebben we de foto's van onze auto gekregen.
We waren zelf aangenaam verrast.
659157364_3_Pw-V.jpeg

659157427_3_AQid.jpeg

Axel

[quote author=Kathren link=topic=6472.msg143849#msg143849 date=1248422888]
wil ik ook!!!! wil ik ook!!!!! Wat een stoere bak!  :stupid2:
[/quote]
Ho, ho, het is een leuk karretje, maar het is een Nissan Xtrail.. niet echt heel erg stoer of zo  :evil: :evil:

Voor Nederlandse begrippen is dit wel een stoere bak...tenminste voor mij wel  :p 'ksit nog nie in Ozzie land eejj  :wink:

Hoi Pete,

wat versta jij dan onder een stoere bak? wij zijn namelijk ook al een beetje aan het kijken op http://www.drive.com.au wat we straks moeten aanschaffen. Ons voorlopige lijstje is:
Toyota Landcruiser
TOYOTA, 4 RUNNER SR5 4x4
Nissan Patrol

En dan een modelletje uit 1990 tot 1995 met zo weinig mogelijk electronische poespas die makkelijk te fixen is. Maar dan toch ook weer niet TE spartaans, airco zou bijv. wel cool zijn.

Wat is trouwens beter: Diesel of Benzine? De voorkeur (qua betrouwbaarheid) lijkt me Diesel, maar is dat overal makkelijk te krijgen? En hoe is de prijs ivh Benzine?

volgens dwaal ik een beetje af en moeten ik op de grote auto topic gaan kijken, als die dan bestaat he...

Ik denk dat Pete of zelf precies zo'n auto heeft, of hij gewoon jalours is  :evil:

Ik vin het ook een vet gave bak!

Oh....nou ik erover na denk : alle vrouwen vinden hem gaaf, wat zou dat nou betekenen Axel?  :wink:

[quote author=skippie link=topic=6472.msg143875#msg143875 date=1248433152]
Ik denk dat Pete of zelf precies zo'n auto heeft, of hij gewoon jalours is  :evil:
[/quote]
Nou.....ik denk dat Pete weinig reden heeft om jaloers te zijn.
Die heeft een echte auto!

Bart

Joh, ben nou wel benieuwd wat tie dan heeft. Pete stuur 's een mooie foto van je bolide!

[quote author=Sjoem link=topic=6472.msg143887#msg143887 date=1248440197]
Joh, ben nou wel benieuwd wat tie dan heeft. Pete stuur 's een mooie foto van je bolide!
[/quote]
Zoiets;
chrysler_jeep_300c_11_08_06.jpg

Bart (hij moet me trouwens nog eens op komen halen voor een toertje  :smile: )

Ja dat ziet er wel stoer uit. Alleen moet je niet door een kuiltje rijden in de Outback  :grin:

We keken eerst voor een jackaroo oid. Maar voor de Tasmaanse wegen is een xtrail  groot genoeg.
[size=4pt]Enne, mijn vrouw moet er ook mee rijden  :evil:[/size]

We gaan toch nog voor een 2e auto kijken als we gesetteld zijn en dat word een PAPA auto. :up:

Als je Skoda hebt gereden is het al snel een stoere bak.
Pete's auto is een leuk patserbakkie om over de boulevard te cruisen  :wink:, en die is op Tasmanie niet zo groot.
Wij willen er ook mee naar duikstekken  rijden en gaan kamperen, en dan staat zo'n daktent of roofrack wel apart. :wink:

Het huis is leeg op een luchtbed na. Morgen worden we opgehaald om een paar dagen bij mijn schoonouders te logeren. Daar staat tenminste een normaal bed voor ons.

De opvang van Lucas belde vanmiddag toen we de auto net hadden ingeleverd dat hij 40,2 graden koorts heeft. Dus daar ging zijn afscheidsfeestje.
Hij heeft een luchtweginfectie. Dus dat is lekker zo voor vertrek. Antibiotica en hij is over een paar dagen weer het mannetje.

Cheers

Axel

Ha, ha, ha, geweldig hoor jongens al die reacties ... ;-). Natuurlijk, kijk even op het grote auto topic (in de kletsdoos). Uitgebreide posts over diesel, benzine, echte autos (;-)) enz. Over onze auto(s).. Tja, inderdaad de mijne is niet een echte out backer, maar we hebben natuurlijk Ellen's Terri nog.. Alhoewel geen zware jongen zoals de Landcruiser / Patrol (Inderdaad Sjoem, dat zijn de 'echte'. Als je tenminste een bakbeest als de Ford F250 niet meetelt dan he ..), toch een echt werkpaard:
461421334_4a42376aff.jpg

En om nog even terug te komen op Bart.s fotootje.. hmmmmm, bijna goed Bart ... De mijne is Midnight Blue (sorry, nog geen foto gemaakt met het huidige kenteken, maar dat komt nog wel eens).. : 

3754593585_d718551f7f_b.jpg

Back