We gaan ervoor!!!!

Vanmorgen de tickets geboekt.

We  :plane: 29 juli naar Melbourne en willen een tijdje met een camper nog even ontspannen.

Daar gaan we op zoek naar een auto om vervolgens mee naar Tas te gaan.

We zijn nou bezig marktplaats te bestoken met wat verkocht gaat worden en de eerste ritten naar het stort zitten er ook al op.
Alleen nog even het huis verkopen.

Axel

Succes Axel!
Ik hoop voor jullie dat het huis voor 29 juli verkocht is dan  :shock:

[quote author=carlijnaxel link=topic=6472.msg138249#msg138249 date=1241878518]
[/quote]

Even?????? Grapjas

Lekker gevoel is dat nadat de tickets geboekt zijn  :smile:

Hopelijk is het huis inderdaad verkocht, ik duim  :up: ervoor.

Succes met de verkoop op MP en alles regelen voor vertrek  :plane:

[quote author=Sacha link=topic=6472.msg138291#msg138291 date=1241982879]
[/quote]

Even?????? Grapjas
[/quote]

We zijn het vandaag over de prijs eens geworden en proberen deze week de koopakte nog te laten tekenen.

Dus zo grappig ben ik niet.  :grin:

Gaat lekker met jullie, nog even dan kunnen jullie ook bij de meute hier aansluiten  :smile:
Succes met alle regeldingen  :up:

Mariette

[quote author=carlijnaxel link=topic=6472.msg138426#msg138426 date=1242241789]
[/quote]

Even?????? Grapjas
[/quote]

We zijn het vandaag over de prijs eens geworden en proberen deze week de koopakte nog te laten tekenen.

[/quote]

Kijk dat is het betere werk! Super dat het zo gladjes verloopt nu.  :up:

[quote author=carlijnaxel link=topic=6472.msg138426#msg138426 date=1242241789]
[/quote]

Even?????? Grapjas
[/quote]

[/quote]

mmmmm.... daar liggen dus duidelijk goede aardstralen...... kom snel even een wandelingetje bij jullie maken om de verkoop van ons huis ook te bespoedigen! Moet een enorm goed gevoel zijn!!!

Beetje laat, maar GEFELICITEERD!  :sunny: :flying: :whistle: :happysun:

Probeer zo af en toe ook 'ns te slapen........ :sleep: :unsure:

Marie

Zo, we zijn net terug van een weekendje Berlijn. Vanmorgen om 09.30 hadden we een afspraak om de labels in de paspoorten te laten plakken.
We zaten in een hotel op een paar minuten lopen van de ambassade, eerst rustig ontbeten, naar de ambassade, auto opgehaald en uitgechecked.

Het hotel zat eigenlijk perfekt. 10 Minuten naar de stad, 5 minuten naar de ambassade. En alles te voet.
Parkeren € 10 per dag en de kamer was wat duurder, maar we zaten precies in een feestweekend vanwege het 60 jarig bestaan van de republiek.

De 3 dagen bedenktijd zijn voorbij en op de gevel staat nu verkocht. Alleen de voorbehoud financiering kan nog roet in het eten gooien. Banen zijn opgezegd en marktplaats wordt op het moment bestookt met onze spulletjes.

Dus al met al is er nog steeds hoop voor degene die met het huis zitten. Het kan zomaar een hele andere wending krijgen.

nou snel naar bed want morgen weer werken en kan dan weer een dag afstrepen..

Cheers Axel

[quote author=carlijnaxel link=topic=6472.msg139176#msg139176 date=1243284919]
dan weer een dag afstrepen..
[/quote]

Lekker gevoel he? Hoeveel nachtjes slapen nog? Wij hebben een teller op de laptop geinstalleerd, nog 6 nachtjes slapen!!!!!!

Super nieuws  :up: :happysun: :applaus: :clap: :cheer: :dance:  Gefeliciteerd met jullie stickers en het verkoop van jullie huis. 

Veel plezier nog met de dagjes afstrepen  :smile:

Sacha, ik weet niet hoeveel nachtjes precies. Het zijn er nog veel te veel naar mijn gevoel.
Ik heb ook geen zin meer om naar mijn werk te gaan, waar ze niet allemaal blij voor me zijn en meewerken.

Ik moet nog 17 diensten werken en de dagen die ik vrij kan nemen neem ik nog vrij, als die uitbetaald worden blijft er toch bijna niks van over en breng dan liever nog wat tijd door met mensen die we gaan missen.En we gaan nog even een weekje ertussenuit om te ontstressen (hoop ik)naar mijn schoonouder die een vakantiehuisje hebben in Turkye.

De auto's zijn in principe verkocht, het bedrijf wordt per 1-7 beeindigd dus het begint al ergens op te lijken.

druk, druk, druk......

De laatste lootjes..  :up: denk maar zo.. nog maar 17 diensten.. [size=9pt]16[/size], [size=8pt]15[/size], [size=7pt]14[/size], [size=6pt]13[/size],  ..

Eindelijk weer even 'normaal'internet. We zijn een weekje weggeweest naar mijn schoonouders die een huisje in Turkije hebben. Even bijkomen van de emigratiestress. :lol:

Weer thuis 2 weken geen internet door een 'storing' na 5 monteurs bleek de moden kapot te zijn.
Dus ook al die tijd bijna niks met marktplaats kunnen doen. En een week later waren we al afgesloten.
Gelukkig kunnen we meeliften met de buurman.

We hebben een grote houten kist besteld die we volgende week woensdag gaan laden. Donderdag komen ze hem halen en maandag staat ie op de boot.

Nou zijn we errug druk bezig om alles in te pakken en te labelen voor de paklijsten.
Op de vloer hebben we met plakband de maten van de kist uitgezet om te kijken hoe we met de ruimte zitten.

Vrienden in de buurt van Melbourne zijn aan het rondneuzen voor een auto en als wij het wat vinden maken ze een proefrit. Als het wat is maken wij het geld over en schaffen zij hem aan en staat er een auto voor ons klaar bij aankomst.

Het is nou echt aftellen en het kan niet snel genoeg gaan. Ben het geregel, inpakken schoonmaken van gereedschap helemaal beu aan het worden.

Cheers Axel

Oh, spannend hoor Axel!
Nog even en dan gaan jullie al.  :lol:

Fijn dat je nog even 'n vakantie gehad hebt, even geen gedoe om je heen.
Ik hoop dat je je hoofd ook leeg hebt kunnen maken.  :shock:

Succes met poetsen, en inpakken.
Nemen jullie zo weinig mee, dat je alleen een kist hebt?  :|

groetjes, Marie

Hoi Axel,

Welkom terug online  :up:  We zijn zo afhanjkelijk van internet tegenwoordig!

Nog even volhouden met poetsen enz en dat is het zover, het is allemaal de moeite waard.  Veel succes met de laatste lootjes en probeer ook te genieten van je laatste dagen in NL.

Groetjes,
Susan

Back