[quote author=carlijnaxel link=topic=6472.msg142645#msg142645 date=1247141914]
Wij nemen inderdaad niet veel mee.
Wat persoonlijke dingen zoals foto's en herinneringen, duikspullen, speelgoed van Lucas, kleding en mijn gereedschap.
alles bij elkaar zal het ongeveer 7m3 zijn.
Deze kist gaat uiteindelijk in een container.
We zitten de eerste tijd in een vakantiehuisje van vrienden, dat is gemeubileerd en van daaruit ga ik werk zoeken en kijken voor een stukje grond om zelf iets te gaan bouwen (is de bedoeling).
Als we al die tijd onze meubels op moeten slaan zijn we meer kwijt. Bij de aanschaf van onze inventaris zijn we ervanuit gegaan dat we weg zouden gaan.
Axel
[/quote]
Hey Axel, Ik zag ineens duikspullen staan in het lijstje met dingen die jullie meenemen. Geen idee of je dit al weet, maar als je een duikfles hebt kun je die beter in NL nog verkopen, want hier heb je er niets aan. Er zit geen burst disk in de kraan in de NL flessen en het keurmerk is niet goed genoeg voor Australisch gebruik. Wij hebben hier een 10L en 12L bommetje waar we dus niets meer mee kunnen. Erg zonde, want als we dat eerder hadden geweten hadden we er in NL nog wel een paar 100 euro voor kunnen krijgen, want ze waren allebei pas 1.5 jaar oud.
Heel stom, want staal is staal lijkt me. Was het nou alleen een kwestie van een nieuwe kraan erop zetten waren we met $200 a $300 klaar, maar ze zijn dus onbruikbaar geworden.