We gaan!!

Dat feest onder de brug gaat alleen voor ons door als we tegen die tijd weer een normale baan hebben. Anders is er geen budget om te vliegen.... Maar als we de kans krijgen.... Dan staan we er!!!

Sas

Hoeft geen fijne baan te zijn, als er maar een goed salaris aan hangt  :lol: Pret maken doet Dirk maar in zijn eigen tijd  :roll:

Nou de laatst aangevulde medicals gegevens zijn overhandigd in Sydney.

ik ben benieuwd hoe lang het duurt dat het visum wordt vrijgegeven, ik hoop toch wel ruim op tijd, beetje lullig als je het 3 juli nog niet binnen hebt en je moet vliegen, je moet toch ook de tijd hebben om je vlucht te kunnen verzetten, maar waarschijnlijk boeit ze dat voor geen meter. :oops:
Je krijgt nieteens antwoord als je ze mailt.

[quote author=Kathren link=topic=9871.msg140170#msg140170 date=1244617790]
Hou vol Lizzy, hou vol!!!!! Nog eventjes en het gaat allemaal goedkomen  :up:
[/quote]

ik hoop het ik hoop het, ik vind dit echt regelrechte stress hoor!!!!!

AAAAAAh, alles is geregeld, nou jullie weten dat ook wel, maar eigenlijk op dit moment kun je dus gewoon nog niet weg.

en de datum nadert en nadert.
maar ik hou vol :cool:

Hee Lizzy, maar stel nou dat je niks hoort voor 3 juli ?
Waarom heb je al geboekt dan meid?
Oh oh spannend hoor!

anders zijn er toch geen tickets meer of ze kosten het dubbel?!!
plus dat een 457 normaliter 6 tot 8 weken in beslag neemt, maar ja , toen kwam dieachterlijke extra medicals.

na medicals schijnt het 2 tot 3 weken te duren dat ze het visum vrij geven, normaliter, maar ja normaliter is geen zekerheid he

Maar we kunnen de tickets verschuiven , maar das ook niet handig toch, want hotel en dan al huis gebookt.

ghe ghe.

we kunnen nieteens als toerist gaan in geval van nood, want we hebben een enkeltje geboekt.

Moet je zeker ook niet doen!! wat als je een toeristenvisum aanvraagt en je andere visum is net afgegeven (zonder dat jij het nog weet) dan vervalt dat visum (het laatste visum telt).. en dat is het laatste wat je wilt!

Yeaaaahhhhhh Lizzy!!!! Wat goed!!!!  :dance: :applaus: :balloons: :bis: :dancing: :happy:

Hoorde vanmorgen al een grote knal! Je bent nu dus ontploft!!!  :wink:  :lol1:

Back