We gaan!!

[quote author=lizzyhas link=topic=9871.msg141382#msg141382 date=1245917327]
een b status??? wat zegt dat??? wat houdt dat in??

nee wij hoeven voor de 457 niet naar berlijn, (gelukkig) je krijgt een email met een nummer door en dat moet je meenemen.
De bank heeft  verder alles uitbesteed aan een bureau daar ,dus hoe nu precies alles is gelopen weet ik ook niet precies.
de medicals zijn afgelopen tijd voor een 2e maal bekeken door hoc of zoiets, die heeft het licht op groen gezet en dat was de laatste stap iig.

stempel kun je down under halen.


[/quote]

De A status krijg je als je helemaal gezond bent en de B status als er iets aan je mankeert. Overgewicht betekent dus dat er iets aan je mankeert, maar dat hoeft dus helemaal niets te betekenen. Ben hier ook al bij de dokter geweest toen ik een nieuw recept voor de pil nodig had en toen ben ik meteen gecheckt, omdat het voor mij de eerste keer was bij deze dokter. Bloeddruk wederom te laag en alles was verder goed.
 
[quote author=rens link=topic=9871.msg141385#msg141385 date=1245918910]
[glow=red,2,300]GEFELICITEERD![/glow]

Echt veel spannender kan t niet  :wink:.
Wij hopen dat ons huis (ook Almere) minder spannend word, maar de markt hier blijft moeilijk.

Wanneer gaan jullie ook alweer, en met wie vliegen jullie dan?

Iig onwijs veel plezier gewenst

[/quote]

we vliegen met Singapore airlines .
 
Stuur het dan maar in een PM-etje, wil wel in de gaten houden dat je vlucht goed gaan en aan je denken hoog in de lucht!
 
[quote author=lizzyhas link=topic=9871.msg141415#msg141415 date=1245938540]
er lezen ook mensen mee die het leuk vinden om  te stalken
[/quote]

Er zijn nu eenmaal hele vreemde mensen op deze wereld. Had er laatst ook last van. Heb nu maar een geheim telefoonnummer genomen (alleen nog steeds niet aangepast op internet.. dus moet er maar weer achteraan..). Ik kan gokken wie het is geweest, maar zou veel moeite moetne doen om het te bewijzen. Elke keer als de telefoon over gaat voel je je bloeddruk stijgen..
 
Zorg dat je koffers al gewoon ingepakt zijn. Dan kom je niet voor de verrassing te staan die wij hadden... het bleek niet te passen en er moest dus een extra koffer mee.....
 
Nog een tip; zet alles wat niet mee moet/mag, achter slot en grendel.
Zelfs je keukenrol of de open zak kroepoek  :p
Het heeft ons gelukkig geen probelemn opgeleverd, maar alles wat ze in hun handen krijgen wordt ingepakt.

Bart
 
Ik vond het toch wel een raar gezicht dat andere, vreemde mensen al mijn spullen in stonden te pakken. Ik vond het ook zo raar dat ik niets 'mocht' doen dat ik op een gegeven moment maar heb aangeboden om de kleren die niet mee gingen in de koffer in te pakken in dozen. Op de dag dat onze verhuizers alles op kwamen halen zouden wij ook zelf uit het huis gaan, dus er was ook niets te eten meer in huis. Mijn schoonmoeder was toen zo lief om met een tas vol lunchboodschappen langs te komen. En die jonges pakten zo goed in dat de besteklade met al het bestek erin in een doos was verdwenen voordat we het wisten... De besteklade hoorde namelijk bij de keuken en was dus verkocht :) Nu ligt die besteklade hier weer in de keuken.
 
[quote author=lizzyhas link=topic=9871.msg141623#msg141623 date=1246119041]
ik hoef alleen maar koffie te zetten en koekjes te pakken.

[/quote]

[quote author=Senseo link=topic=9871.msg141637#msg141637 date=1246145852]
Spannend Lizzy!!! :up:
[/quote]

Ik vind koekjes pakken ook altijd heel spannend :shock:

Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=9871.msg141648#msg141648 date=1246165556]
[quote author=lizzyhas link=topic=9871.msg141623#msg141623 date=1246119041]
ik hoef alleen maar koffie te zetten en koekjes te pakken.

[/quote]

[quote author=Senseo link=topic=9871.msg141637#msg141637 date=1246145852]
Spannend Lizzy!!! :up:
[/quote]

Ik vind koekjes pakken ook altijd heel spannend :shock:

Jack :evil:

come and get themmmmmmmmm :lol:
[/quote]
 
:grin:  :oops:  euhhh    :grin: :grin:  euhhhuhuhh  :oops: :shock:

Zolang ze maar goed gekruid zijn.  :?

Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=9871.msg141676#msg141676 date=1246193375]
:grin:   :oops:   euhhh    :grin: :grin:  euhhhuhuhh   :oops: :shock:

Zolang ze maar goed gekruid zijn.  :?

Jack :evil:
[/quote]

:xNATUURLIJK DUH!!!!!!
 
Hopenlijk hebben ze tickets voor Sydney en niet Sidney,

Veel geluk en plezier.....

Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=9871.msg142315#msg142315 date=1246793098]
Hopenlijk hebben ze tickets voor Sydney en niet Sidney,

Veel geluk en plezier.....

Jack :evil:
[/quote]

hahahha :grin:

Was er een paar geleden niet iemand...
 
we zijn inmiddels een paar dagen down under en ik heb een bepaald gevoel over me heen die onbeschrijfelijk is, geweldig, de sfeer!!!
 
Back
Top