We gaan!!

[size=30pt]CONGRATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/size]

:congrats:  :happysun:

Eerst over een weekje  :plane:  en dan op naar  :beach:

Zoals ik een tijdje geleden al zei.. uiteindelijk zal alles op z'n pootjes terecht komen  :grin: en met nog een weekje te gaan lijk dat helemaal goed te komen!  :up:

Goed zo! [size=18pt]GEFELICITEERD!![/size]
mooi op tijd!  :grin:  :up: :up: :up: Nu het huisje nog, komt allemaal helemaal goed!

Hoi Liz, Van harte gefeliciteerd met jullie visum. Wanneer komt de ontlading of is die inmiddels al geweest?

Als ik zo jouw verhaaltjes lees dan lijkt het toch op de valreep nog allemaal te lukken.

Gefeliciteerd nogmaals

groetjes heidi

:dance:

Zal dit weekend eens even gaan zoeken naar een goedkope aanbieding om met Oud en Nieuw jouw kant op te komen vliegen!!!!!!!

Ben ontzettend blij voor jullie! Goed gedaan, trek de champagne maar open om het eens goed te vieren!

Sas

[quote author=Sacha link=topic=9871.msg141310#msg141310 date=1245847202]
:dance:

Zal dit weekend eens even gaan zoeken naar een goedkope aanbieding om met Oud en Nieuw jouw kant op te komen vliegen!!!!!!!

Ben ontzettend blij voor jullie! Goed gedaan, trek de champagne maar open om het eens goed te vieren!

Sas
[/quote]

:lol:hou ik je aan!!!!!!!!!
zou wel lachen zijn zeg!

Ik hou nog even een slag om de arm, want er is een kans dat mijn moeder dan naar Australie komt voor KNJ periode. Maar als zij niet in Australie zit in die periode, komen wij zeker naar Sydney!!! Dus zorg maar dat je een groot huis hebt, komen we gezellig bij jou logeren (kamperen in de achtertuin is ook goed  :smile:) En misschien wil mijn moeder wel gewoon mee naar Sydney, da's ook nog een optie!

Wilde eigenlijk alleen met man en kinderen komen, maar als je zo aandringt..... vraag ik gezellig mijn schoonmoeder en schoonzus en we hebben ook nog een heleboel familie in Melbourne zitten. Vragen we die ook gezellig mee.....

Dan komen we met ongeveer 45 man... Is dat goed?  :grin:

Top Lizzy & Stojan !!

En nu op naar Sydney, alles mooi getimed zo te zien, nu nog even het huisje kwijt en dan lekker naar Oz.
Ik weet nog een huis te huur in Woy Woy Bay  :lol:

Groetjes,
Johan & Ingrid.

"wordt gewoon verkocht, positief blijven, ahum." Dit zei je aan het begin van je topic :) Heb je toch gelijk!  :up: Helemaal goed dat het zo vlak voor vertrek allemaal nog op z'n pootjer terecht blijkt te komen. :cool: En dan ook nog eens het visum binnen nu! Hoe gaat dat eigenlijk met een 457? Wij moesten ons stickertje namelijk in Berlijn op gaan halen of de paspoorten moesten opgestuurd worden naar Berlijn. Is dat voor jullie ook zo?

Mijn medicals waren trouwens ook wel een beetje raar... Ik heb ook overgewicht, dus ik was ook wel een beetje zenuwachtig. Alles is getest en ik had een iets te lage bleoddruk, geen verhoogde kans op suikerziekte en de dokter vond me lening. Heel raar, maar dor mijn overgewicht wilde hij weten of ik met gestrekte benen, voorover gebogen met m'n vingers de grond kon raken. Nu kan ik met gestrekte benen voorover gebogen m'n handen plat op de grond leggen, dus dat was geen probleem. Ik heb wel een B status gekregen, maar er was niets aan het handje.

een b status??? wat zegt dat??? wat houdt dat in??

nee wij hoeven voor de 457 niet naar berlijn, (gelukkig) je krijgt een email met een nummer door en dat moet je meenemen.
De bank heeft  verder alles uitbesteed aan een bureau daar ,dus hoe nu precies alles is gelopen weet ik ook niet precies.
de medicals zijn afgelopen tijd voor een 2e maal bekeken door hoc of zoiets, die heeft het licht op groen gezet en dat was de laatste stap iig.

stempel kun je down under halen.

[glow=red,2,300]GEFELICITEERD![/glow]

Echt veel spannender kan t niet  :wink:.
Wij hopen dat ons huis (ook Almere) minder spannend word, maar de markt hier blijft moeilijk.

Wanneer gaan jullie ook alweer, en met wie vliegen jullie dan?

Iig onwijs veel plezier gewenst

Back