We gaan!!

Hee Liz,
Leuk wat van je te horen!
Wat super dat het allemaal zo goed gaat, en dat je zo enthousiast bent.
You go Girl
Hoe vinden je kids/dochter het?
gr
 
Hey Lizzy,
Super zeg!! Ben blij te horen dat alles tot nu toe goed bevalt!! Idd gewoon ff ergens anders proberen een rijbewijs te scoren. Je kunt gewoon op je NL licence rijden (voordeel: als je te snel rijdt of i.d. dan gaat het niet ten kosten van je ozzie punten  :up:) kun je nog even oefenen  :lol:

Waar willen jullie uiteindelijk gaan wonen in Sydney, welk gebied?? Hoe bevalt het je kids? Hebben jullie Sydney al wat explored? Succes met alles en hou ons op de hoogte!!
 
[move]WELKOM!!!!!![/move]

Lekker he, als je er eindelijk bent!!!!! Zitten we gelukkig weer op hetzelfde continent!

Sas
 
[quote author=alieNL link=topic=9871.msg142768#msg142768 date=1247227651]
Hey Lizzy,
Super zeg!! Ben blij te horen dat alles tot nu toe goed bevalt!! Idd gewoon ff ergens anders proberen een rijbewijs te scoren. Je kunt gewoon op je NL licence rijden (voordeel: als je te snel rijdt of i.d. dan gaat het niet ten kosten van je ozzie punten  :up:) kun je nog even oefenen  :lol:

Waar willen jullie uiteindelijk gaan wonen in Sydney, welk gebied?? Hoe bevalt het je kids? Hebben jullie Sydney al wat explored? Succes met alles en hou ons op de hoogte!!
[/quote]

Mocht het nou zo zijn dat je met je NL rijbewijs wordt aangehouden vanwege een overtreding waar je met een Oz rijbewijs punten voor kwijt zou raken, dan bestaat er wel degelijk een kans dat die punten alsnog in mindering worden gebracht als je je rijbewijs over laat zetten naar een NSW rijbewijs. Het wil niet zeggen dat het altijd gebeurt, maar de kans bestaat wel, dus toch maar een beetje opletten ;)

Verder is het super dat je de eerste paar dagen zo goed ervaart. Succes met house hunting. Gaat je man trouwens in het CBD van Sydney werken?
 
Hoi Lizzy,

Wat fijn dat het jullie ook voor de wind gaat. hoop dat het ook zo blijft. Het is in ieder geval wel een goed teken dat de kinderen er naar uit kijken om naar school te gaan.

heel veel succes verder met het zoeken naar een huis.

groetjes heidi
 
Heej Lizzy leuk te horen dat het jullie zo goed gaat in Sydney!
Keep up the good work, en keep us posted he. Altijd leuk voor ons a.s emigranten om te lezen hoe het daar gaat.

Groetjes Ingrid
 
Joh, wat is dat opeens snel gegaan, je zit er al!!
Heerlijk hoor!

Je vindt vast wel een huis, en wat goed dat de kinderen al zin hebben
om naar school te gaan!

Veel succes verder, en leuk om van je te lezen,

Marja
 
[quote author=lizzyhas link=topic=9871.msg143049#msg143049 date=1247560682]
ze eten uit mijn hand, vervelend he!!!!
[/quote]

hhaha ja heel vervelend  :lol: I'm jealous!

Maar super te horen dat je kids het ook naar hun zin hebben en na een hele korte vakantie al weer naar school willen! Snap het ook wel, want waar leer je nieuwe mensen/vrienden kennen.. o.a. op school.. gaan ze trouwens beide naar high school of moeten ze beide of 1 van de 2 nog naar primary?

Succes met alles maar zo aan je verhaal te horen gaat alles meer dan naar wens. Is het met het rijbewijs nog gelukt?
 
Joepieeeeeee!!!!! Wat lekker, een eigen plekje!!!! Gefeliciteerd, we weten hoe het voelt. Geniet er van en van alle indrukken. Wij zitten hier nu zelf net 1,5 maand en weten het zeker: We willen nooooooit meer terug!

Sas
 
Hoi Lizzy,

Gefeliciteerd met jullie eerste stulpje. Als ik zo jullie verhalen zo lees dan gaat het jullie aardig voor de wind of heb ik het verkeerd?

Het autorijden leer je vanzelf. Tijdens mijn 4 maanden australie in '99 heb ik het ook geleerd en heb heel veel km-ers afgelegd. Heb nooit wat geraakt en ben ook nooit aan de verkeerde kant een roundabout omgegaan :grin:
Dat is typisch iets voor mijn man; aan de verkeerde kant van de vluchtheuvel langs bij Devonport harbour(Tas)maar dat merk je snel genoeg hoor, als je zo'n grote bak tegemoet komt met een luide claxon.

Geniet er maar lekker van!

Groetjes heidi
 
Hee Liz,
je huis klinkt helemaal super! Vooral niet vergeten om even wat foto's te plaatsen als je er bent ingetrokken he  :up:
 
Hey super!! Nog een weekje bivakkeren (maar zo te horen valt dat mee  :up:) en dan kunnen jullie je eigen huisje in!
Succes!
 
Wat een leuk nieuws allemaal!
Jouw berichtje brengt het enthousiasme helemaal tot in mijn appartementje. Geweldig!
'T geeft me zelf al de kriebels om te vertrekken. :lol:
Proficiat met jullie nieuwe woonst. Zo te horen zal het geen probleem worden om er een gezellige thuis van te maken.
Geniet er maar van. :wink:
 
Back
Top