we have started.....

@ Jan en Erna: werken als een echte ziekenverzorgster doe ik al heel lang niet meer, ben toendertijd door mijn rug gegaan.... voor zoveel % afgekeurd.
Maar ik wist niet dat een enrolled nurse hetzelfde was.... dank daarvoor!

Ik heb vanmiddag een gesprek weer bij Dutchcare. Ik ben officiëel door! Nu nog de benodigde papierwerk en ik hoop ook te horen wanneer ik wat mag doen!

Zeg Lisette: mijn oren zijn niet zo groot en toen ik zaterdag bij jou keek, viel het me ook wel mee... :grin: Er hingen wel grote dingen onder.......hihihi
Maar we hebben wel een groot hart :clap2:

:lol:
 
Hey Pauline,
Ik moest zo lachen om je verhaal van Jasper, wij hebben ook zo'n puber hier die erg is veranderd sinds hij hier woont  :grin:
Jimi keek niet eens naar meisjes, ze waren dom, en nu heeft hij het ook over "Boops"!

En dat je je moeder mist, heel gezond toch. Ik weet wat je bedoeld hoor meid.
Die van mij belde me 2 dagen terug ineens, ik was totaal verrast en stond met tranen in m'n ogen.
Heerlijk om je moeder even te spreken.
Ik wist ook niet dat ik dat zou krijgen, hoort er allemaal bij.

Veel sterkte verder  :up:
En gelukkig is er XPdite  :grin:

Cheers,
Jolanda
 
he pauline; ik had ze verstopt onder die grote dingen die eraan hingen.

slecht voorteken voor mijn geloof ik. yarno is nog maar 6 en heeft het ook al over "tietjes" en het liefst zit hij er de hele dag aan hihi. hoe moet dat dan als hij ook gaat puberen.

wat betreft het missen. natuurlijk hoor dat erbij. ik had het gisteren weer even moeilijk. was gebeld door mijn broer zondag dat mijn vader in het ziekenhuis ligt. dat is even schrikken. het is niet voor het eerst hoor, we zijn het wel gewend, maar dan merk je ik zit wel erg ver.
 
Hoi Pauline

Niet zo raar hoor dat je zo'n moeite heb met het vertrek van je moeder. Ik kan mij het levendig voorstellen en het gaat vast wel weer over. Voor je het weet staan je ouders weer voor de deur.
Wat leuk dat je een baan hebt gevonden.......super snel ook nog. Fantastisch hoor.

Groetjes Mariette
 
Iedereen bedankt voor jullie lieve woorden!
Ik heb het idee dat het contact met mijn moeder veranderd is, sinds ze geweest is. Beter! Dichter. We hebben ook weer vaker contact, al is het soms heel even via de msn.

He, Lisette, wat een vervelend bericht, tja, dan zit je toch wel ver weg he? Veel sterkte meid!

Ik mag a.s. maandag beginnen bij Dutchcare, krijg de eerste dagen een buddy en we gaan 4 dagen lang (ok, 2 lange dagen en 2 korte) samen bij de cliënten langs. Al krijg ik al betaald deze week, afgelopen maandag een gesprek gehad en contract getekend en vandaag mijn eerste Teammeeting, allemaal voor betaald worden, heerlijk!! Ik heb wel veel moeten lezen over hoe en wat, maar dat geeft niks. Ze vertelden nog dat ze zo blij waren extra hulp te krijgen. Het is heel hard nodig! Dus dames... of heren.... als je hier in de buurt komt te wonen of in de buurt van Carrum Downs (daar zitten ze ook) Dutchcare kan heel goed hulp gebruiken!!! :up:
Kijk eens op Dutchcare.com.au

Gister een gesprek op de school van Jasmijn gehad en de juf is heel erg tevreden, ze heeft diverse keren verteld dat Jasmijn zo'n 'love for language' heeft. Ze doet het uitmuntend!! Ze had een verlegen meisje verwacht, maar dat is ze totaal niet, past zich goed aan in de groep en trekt zelfs wat meer naar de oudere meisjes (het is een combinatie groep 5/6). Aangezien Jasmijn ons erg weinig verteld wat ze doet op school, is dit een hele geruststelling!
Jasper wil graag Trombone leren spelen en gaat dit jaar eens proberen of dat wat is voor hem. Hij heeft de test erg goed gedaan en ze zouden hem graag in de schoolband willen hebben. Eerst maar leren hoe het moet dacht ik zo.... :lol:
 
Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Het klinkt ook als een hele leuke baan.
Fijn dat de kinderen het zo goed doen. Is altijd een zorg minder.
Tja en familie die nog in NL is, dat vind ik het lastigste van in Australie wonen.

Groetjes Jolanda  :up:
 
ook van mij alvast heel veel succes. bel je snel weer.  trouwens met mijn vader gaat het redelijk. ze weten alleen nog steeds niet waar die pijn op zijn borst vandaan komt. ze hebben hem gecateteriseerd, maar konden niets vinden. wel ging de vloeistof moeilijk door zijn kransslagader, dus misschien dat daar nog iets zit. maar de pijn blijft als hij loopt of zich inspant. dus ik hoop dat ze nog verder gaan zoeken.
 
@vlasje wens jullie sterkte , dan is Australie wel ver weg als je vader in het ziekenhuis ligt.
Jan werkt op de CCU als je iets wilt weten kan ik het voor je vragen.
 
Hi Pauline,

Van harte met je baan en te gek dat het jullie zo voor de wind gaat op die paar dippies na. Dat hoort erbij.
Het is te hopen dat het met ons straks ook zo goed gaat  :lol:

Groetjes,
Steef & Moon
 
Wat leuk dat je een baan hebt gevonden. Van harte gefeliciteerd!! Ik hoop dat je het er naar je zin hebt.
 
Jeetje, ik ben toch zooooo moe!!!! :p 7 maanden niet gewerkt en ik ben niks meer gewend.... :lol:
En jonge, je wil niet geloven wat voor baan ik heb!! Luizenleven!!!
Oké, ik heb de eerste dag wel wat gedaan (stofzuigen, dweilen, koelkast schoonmaken, strijken, bed opmaken  :?) en veel nieuwe indrukken opgedaan. En het was warm! 32 graden, gelukkig bij de cliënten binnen niet, dus dat was wel lekker. Maar overal thee drinken, gezellig zitten keuvelen. Wel veel in het engels, maar zo nu en dan in het nederlands. Ze vonden het prachtig dat ik zo nieuw was en net uit Holland.
Vandaag was het nog leuker, had maar 2 cliënten en we gingen shoppen!!! Naar Eastland en Chirnside, super!! Natuurlijk doen we boodschappen voor de cliënt maar het was wel leuk!
Morgen maar 1 adresje met een echtpaar, weet nog niet wat we gaan doen en ik breng daarna een mevrouw terug naar huis die weggeweest is. Nog geen 3 uur werk in total....
Ik geloof dat ik dit werk wel leuk ga vinden.......

groetjes Pauline
 
Hoe heet jou baan ook al weer!

Was dat geen Personal Care Assistant?
Dat wil ik ook wel, zo mijn tijd doorbrengen  :up:

Hellas hebben ze er hier volgens mij nog nooit van gehoord.  :|

Mariette
 
hoi pauline,

goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt. valt weer even tegen he als je een tijdje alle tijd voor jezelf hebt.

ik bel je van de week nog.
 
Hoi Pauline

Net jouw uitgebreide mail ontvangen en gelezen. Wat kan jij toch heerlijk schrijven........mij lukt dat nooit zo uitgebreid, kletsen wel, maar schrijven......

Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad en doe het rustig met je pols. Zo'n bandje is wel een goed idee, dat geeft toch wat extra steun. thuis niet al te veel poetsen is trouwens ook een goed plan :smile:

Ja van de rente had ik al begrepen, we zien wel tegen die tijd. Eerst maar even de makelaar afwachten die vandaag komt. En dan gaat het huis officieel in de verkoop.

Ik hou het kort want Luca staat zo voor de deur en dan moeten we snel even eten en dan naar paardrijden.

Tot gauw

Liefs Mariette
 
Hoi Pauline

Het geld wat je verdient heb heb je meteen weer uitgegeven bij het shoppen of viel het mee.

Hoe waren je volgende dagen, hopelijk nog steeds leuk. :up:
 
Back
Top