Eindelijk, na 11 weken en 5 dagen komt de container aan bij ons huis..... het lang verwachtte moment, ik kon wel gillen!!! En ook nog een half uur eerder dan verwacht, ik kon de mannen wel zoenen!!! (heb het maar niet gedaan.... :grin
Twee weken geleden kregen we dus te horen dat bij de douane ze wat dingen gevonden hadden die niet mochten.... oei....bleken wat kerstdingen met dennenappels te zijn (oeps, vergeten na te kijken..
) en een heggeschaar, die niet schoon genoeg was.... Nou, die kerstdingen hebben ze met toestemming weggegoooid en de schaar is schoongemaakt met een speciaal goedje (en nu roest dat ding, was nog bijna nieuw....ze hebben het niet gedroogd...). Verder was alles ok!!
En dan vol spanning: is alles heel en nog belangrijker, is alles aanwezig? Nou, alles is aanwezig maar heel? Helaas niet, mijn mooie eethoek (ik zei nog dat de poten eraf konden, nee dat hoefde niet zonodig...) die is dus stuk bij de poten..... :cry: Kan misschien wel gelijmd, maar je zult altijd zien dat het stuk is geweest.... BALEN!!!! Ons bed is bekrast door niet goed ingepakte metalen stukken.... een houten pilaar voor de geluidsboxen (hihi, gevuld met zand....) is kapot. De pilaar zat in een doos en was niet bijgevuld met beschermmateriaal.... het zand zat in de hele container.....hihi. Is gelukkig geen ramp en het kan ook gelijmd. En het de achterwand van het bed van de oudste is kapot, een poot is afgebroken.... kan niet meer gemaakt, maar gelukkig niet heeel belangrijk. Maar ze zullen dokken!!!!! :evil:
Gelukkig zijn we verzekerd, al zullen we alleen de dagwaarde krijgen....
Maar goed, even niet aan de tafel denken, dan ben ik supergelukkig!!!!!! Mijn mooie bank, heerlijke tv en baas boven baas: eigen bed!!!!!!!! :lol:
Maar nu moet je niet denken dat ik nog goed slaap.... welnee, ik word tig keer wakker.... veel te veel emoties denk ik. Toch maar weer wat pilletjes proberen .....
Maar we laten ons niet kisten, we hadden een uitje georganiseerd voor maandag en dinsdag en we zijn naar de Great Ocean Road gereden, geslapen in Apollobay en de Twelve Apostels bekeken. Schitterend!!!! Wat wonen we toch in een mooi land!!!!! En dan weer naar huis (!!!!!) rijden.....toch ook een schitterend gebied die Dandenongs!!! Het zuiden bij Geelong is een stuk vlakker....wel rustiger.... Nee, we blijven maar in de Eastern Suburbs.... al stond ik vrijdag 2 uur in de file om Piebe van de trein te halen..... die moest in Blackburn uitstappen vanwege een treinbotsing met een vrachtauto verderop en er reden geen treinen meer.... Normaal is het een kwartiertje... ik heb het treinstation van Blackburn niet eens gehaald, hij is me tegemoet komen lopen....op de Canterbury Road kwamen we elkaar tegen, vlak voor de stoplichten. Ik was blij te kunnen keren!!!! Dit heb ik in Nederland nog niet eens meegemaakt, maar ja, daar reed ik ook niet zoveel...
Nee hoor, ik heb het hier enorm naar mijn zin!!!! :grin: