We love living in Oz!

Gisteren heeft Ro zijn 2de IELTS examen afgelegd. Ook wachten we op de re-marking uitslag van zijn writing van de 1ste IELTS examen. De komende weken wachten we een tikkeltje zenuwachtig af! Daarna nog eens een jaartje of 3-4 wachten dus die 2 weken moet lukken! Please, please, please... minstens 4x een 6!!!!
 
YES, YES, YES! :up: :lol: :cool:

Zo kregen we weer een negatieve uitslag voor Ro's 2de IELTS afgelopen zaterdag, zo horen we vandaag dat re-marking voor zijn eerste IELTS writing met 1 punt omhoog is gebracht!!!
Ro is dus de eerste keer ruim geslaagd en wij zijn oh zo blij! :grin: :lol: :up:
Nu kunnen we weer adem halen!
Dit jaar nog kan onze visum aanvraag ingediend worden, yeah!!
Echt helemaal super blij zijn wij!
No more worries about IELTS! Dus, ook al is de kans klein dat een re-marking positief terug komt, je ziet het kan wel! De 100 euro die we ervoor moesten betalen krijgen we terug, en Ro hoeft geen stress meer te hebben om voor de derde keer op te moeten.
We kunnen relaxed naar de kerst toe en heerlijk genieten!
Na al die ongunstige verandering eindelijk eens goed nieuws! :grin:

Smiles, Betty
 
YES, YES, YES! :up: :lol: :cool:

Zo kregen we weer een negatieve uitslag voor Ro's 2de IELTS afgelopen zaterdag, zo horen we vandaag dat re-marking voor zijn eerste IELTS writing met 1 punt omhoog is gebracht!!!
Ro is dus de eerste keer ruim geslaagd en wij zijn oh zo blij! :grin: :lol: :up:
Nu kunnen we weer adem halen!
Dit jaar nog kan onze visum aanvraag ingediend worden, yeah!!
Echt helemaal super blij zijn wij!
No more worries about IELTS! Dus, ook al is de kans klein dat een re-marking positief terug komt, je ziet het kan wel! De 100 euro die we ervoor moesten betalen krijgen we terug, en Ro hoeft geen stress meer te hebben om voor de derde keer op te moeten.
We kunnen relaxed naar de kerst toe en heerlijk genieten!
Na al die ongunstige verandering eindelijk eens goed nieuws! :grin:

Smiles, Betty
Lekker hoor :up:

Bart
 
Pffff... wat duurt dat wachten toch lang... :wink: Maar we kunnen al een maandje van de 3 wacht jaren af halen!
Vorige week toch nog maar even een State Sponsorship aangevraagd bij de South Australian Government in de hoop wat eerder in behandeling te worden genomen?! We shall see... nu is het wachten. Blehhh! :| Das best moeilijk voor een stikkes ongeduldige iemand like me!
Maar er zit echt niks anders op, hopen dat ze bij de DIAC 'Carpenters' weer teug op de CSL zetten! :roll: Wow, dat zou nou echt super zijn! Wishfull thinking?

Luitjes, ik lees lekker jullie verhalen en blijf zo dicht bij onze droom!

Smiles, Betty :smile:
 
We hebben de state sponsorship van SA!

Joepiedepoepi!

Weer een stapje hoger op de prioriteitenladder.

Onze aanvraag voor een skilled independend visum wordt nu dus aangepast met een statesponsorship erbij.

En nu.... wachten, hopen, dromen, leven, genieten tot we het meest geweldige nieuws horen dat we een CO hebben! Het kan nog alle kanten op met de veranderingen die eraan zitten te komen.

Groetjes, (uit voor nu nog wel even Roosendaal) Betty
 
Gefeliciteerd! Kom je daardoor ook in een snellere procedure?
En South Australia schijnt zo'n slechte plek niet te zijn om te wonen
smiley.gif
 
Proficiat! Dat maakt het allemaal in ieder geval wat sneller.
Hoop dat 30 april positief voor jullie zal uitvallen. Kan me ook bijna niet anders voorstellen, want bouwvakkers zijn echt nodig hoor!

Groetjes en keep on the good work, jullie komen er wel :up:
 
Ben weer helemaal hopefull... hadden we ons er net bij neergelegd dat we zeker niet eerder dan eind 2012 van de boekenplank af komen, horen we dat er mischien toch een hele goede kans bestaat dat we met onze state sponsoring op de 1 na hoogste plaats van de prioriteiten lijst kunnen komen te staan... :lol: :lol: :lol:
Echt niet normaal deze emotionele achtbaan!!!! :?

Ik durf bijna niet meer te hopen... wat zou het zo geweldig zijn als we niet zo lang hoefde te wachten en lekker naar Oz kunnen om daar ons nieuwe leventje te kunnen beginnen! :smile:
 
Dat is goed nieuws!!! Het gaat er dus (stiekum en voorzichtig) steeds beter uitzien :up:

Jullie emoties gaan inderdaad van hoogtepunten, naar laagtepunten en weer omhoog op deze manier :lol:
 
Ja, kan me voorstellen die achtbaan. En wat zou dat lekker zijn voor jullie! We duimen mee....

Groet,
Annemarie
 
:depressed: :cry2: even :eek:fftopic: maar wilde het toch even kwijt.

Er is vannacht bij ons ingebroken! Terwijl wij boven lagen te slapen? Echt zo bizar, er is bijna niks meegenomen maar het feit dat er iemand je huis binnen dringt (badkamerraampje) terwijl je boven ligt te slapen. We hebben echt helemaal niks gehoord.
Was echt schrikken toen mijn man vanmorgen beneden kwam, alle deuren open, alles kasten open, jassen, spullen over de vloer...

Nou, ik heb m'n lesje geleerd, laat overdag best weleens de deur open als we rondje park doen... dat is nu dus voorbij... jammer hoor! Er valt bij ons trouwens niks te halen, t.v. uit jaar nul, geen sieraden, etc... ze zullen wel gedacht hebben :| ... hahahaha! Wrong house!!!!

Anyways, moest het ff kwijt!

In Australie komt dit natuurlijk never tot nooit niet voor!? ahum ^-^

Betty
 
Back
Top