We love living in Oz!

Jeetje Betty, wat erg zeg! Vooral dat onveilige gevoel dat je nu weer hebt, verschrikkelijk. Ze horen gewoon van je spullen af te blijven!

Een tip mocht je aan een alarmsysteem denken: vraag eens bij Nuon. Wij hebben daarvan een paar jaar terug een systeem laten aanleggen (moest van de verzekering) en het is allemaal draadloos en simpel, was ook niet gek duur. Ik kan me voorstellen dat het je in ieder geval een hoop rust geeft.

Veel sterkt!
Annemarie
 
ohhhhh Betty wat erg!!!! en gewoon wanneer het licht is! vind het zo erg voor jullie :|

Hoe zijn de kinderen er onder?
 
Skytje is nog geen twee dus die snapt er niet zoveel van, maar Pipke is al bijna 5 en een heel gevoelig mannetje dus we vinden het heel moeilijk om hem gerust te stellen. Hoe geef je je kleintje weer een veilig gevoel?
Erg hoor, 2 keer in een maand en nog erger terwijl we boven liggen te slapen???!!!
 
Eeuuuhhh...wat dacht je van een knuppel!
evil.gif

Die knuppel ligt er al sinds de vorige inbraak 5 weken trug. Dacht wel om een aantal foto's van Ro op het raam te plakken; Zo van 'IK WAAK HIER!' :wink: Mmmm... Ze moeten ons gewoon met rust laten!
 
G..V..D, wat een klote streek! :angry:
Niet te geloven, 2x achter elkaar!!

Jammer dat je ze niet te pakken hebt gekregen! :evil:

Heel veel sterkte ermee!

Marie
 
Jeetje zeg..je moet er niet aan denken dat er ineens eentje naast je bed staat als je wakker word!!
sad.gif


Blijkbaar denken ze toch dat er iets te halen valt...toch maar eens kijken voor een alarm, 2x is wel genoeg geweest!!

Sterkte jongens!
 
wooow, dat is heftig!!!!

2x op zo'n korte tijd! Waar wonen jullie eigelijk?

Kan je geen boobytraps plaatsen ofzo (waarschijnlijk niet realistisch)

Zo'n mannen zouden niet gewoon gestraft moeten worden, maar als je ze kan pakken moeten ze mee op "Jack's fishing trip" :evil:
 
:up: Goed plannetje Nesje!!!

Morgen gaan we alles goed na kijken qua vervangen van kozijnen en sloten etc... toch maar een alarm of iets waarvan ze afschrikken of wij in ieder geval op tijd wakker worden. Voor vannacht inderdaad wat boobytraps verzinnen en waarschijnlijk geen oog dicht doen. :|
 
:embarassed: Jakkes, wat een nachtmerrie en dan te bedenken dat je zit te wachten om weg te gaan..... :embarassed:

Hopelijk vind de politie nog bruikbare sporen. :politie:

Sterkte...
 
Tijd voor een enorme grote Duitse Herder!!! Dan durven ze echt niet meer!

hihihi, zaten wij ook al aan te denken... Maar we willen naar Oz en zo snel mogelijk zou zielig zijn om daarvoor nu een hond te nemen!

:smile: Komt goed, ik heb heel ons huis geboobytrapt, als ze nu voor de derde keer binnen komen worden we zekers op tijd wakker!
 
Een waakhond huren gaf geen resultaat op Google, maar misschien dat je dan hier iets aan hebt. Kan je gewoon zonder problemen ook meenemen naar Australie :wink:
 
Joh Betty wat erg... hoe kan het toch dat ze het weer durven :mad:
Misschien hebje wat aan de tip van Sacha? Lijkt me wel een goeie...
i.i.g succes en hopen dat je z.s.m weg mag naar Oz
 
Nou, inderdaad, de zin om naar Oz te gaan wordt hierdoor alleen maar groter. Ik doe nu echt geen oog meer dicht! :cry: Krijg het beeld maar niet uit m'n hoofd dat ik ze de trap op zag komen, dood en dood eng! Nu is man lief niet de kleinste maar op zo'n moment ben je echt bang, je weet niet wat ze doen! Hebben vandaag alarm besteld en v/d week komen ze hang en sluit werk checken. Maar dan nog, als ze binnen willen komen lukt het wel, het feit dat we beide keren gewoon thuis waren en lagen te slapen krijg ik maar niet weg, hoe durven ze!!!! Zal ik ooit nog weer rustig in slaap kunnen vallen??? :-(
Pipje is ook helemaal van het padje, 'mama, de boeven zaten toch in de gevangenis?', 'mama, ik wil nog niet dood worden' Vindt het echt zo verschrikkelijk erg! Ze beseffen niet wat ze mensen aan doen, zeker die kleintjes! :cry:

Nou, pfff, heb weer ff kunnen uithuilen... nu maar een glaasje wijn en hopen dat ze ons niet meer lastig zullen vallen. :|

Bets
 
Hoi Betty,

Lukt het je om Pipke op te vangen wanneer je zelf nog shook up bent? Zou mijn hart ook breken wanneer je zulke reacties krijgt. Arm ventje :|

Uiteindelijk is het mij ook gelukt om weer normaal in slaap te valen. Heb blijkbaar wel geleerd om zelfs in mijn slaap waakzaam te zijn. Vannacht werd ik wakker omdat de buurman ineens hard begon te roepen. Hij was blijkbaar heel boos om iets :huh:

Sterkte ermee.

Groetjes,
Kathren
 
Jakkie, ik heb ook kleintjes van 5 en 3, ik moet er niet aan denken, wat een nachtmerrie....

Dikke knuffel en veel sterkte van ons hier.....
 
Hoi Betty,

Lukt het je om Pipke op te vangen wanneer je zelf nog shook up bent? Zou mijn hart ook breken wanneer je zulke reacties krijgt. Arm ventje :|

Uiteindelijk is het mij ook gelukt om weer normaal in slaap te valen. Heb blijkbaar wel geleerd om zelfs in mijn slaap waakzaam te zijn. Vannacht werd ik wakker omdat de buurman ineens hard begon te roepen. Hij was blijkbaar heel boos om iets :huh:

Sterkte ermee.

Groetjes,
Kathren

Hoi Kathren,

Het is inderdaad best moeilijk om Pip gerust te stellen, wij willen natuurlijk ook ons verhaal kwijt en ik moet dan erg op m'n hoede zijn van wat hij daar weer van op pikt. We laten het nu even rusten, niet meer zovaak over hebben en zowel dan heel luchtig en relaxed overkomen. Merk dat hij hierdoor ook wel wat rustiger wordt. Hij heeft vannacht goed geslapen en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel een paar uurtjes goed heb kunnen slapen.

Bedankt voor het medeleven, doet me goed! :smile: Betty
 
Jakkie, ik heb ook kleintjes van 5 en 3, ik moet er niet aan denken, wat een nachtmerrie....

Dikke knuffel en veel sterkte van ons hier.....

Mmmm... zo zie je maar, het gaat zoals het gaat! We komen er wel weer bovenop! Bedankt voor de knuffel!!! :up: Betty :smile:
 
Back
Top