We love living in Oz!

Oh Betty, dat is echt kl@%#%! :angry:
Kan me voorstellen dat je je dan niet echt veilig voelt in je eigen huis.
Ik weet een verhaal van Bart ( Tekkel ) , daar hebben ze midden op de dag ingebroken en de nieuwe tv eruit gejat... maar misschien scheelt het als je niet echt in de stad gaat wonen..
 
Oh Betty, dat is echt kl@%#%! :angry:
Kan me voorstellen dat je je dan niet echt veilig voelt in je eigen huis.
Ik weet een verhaal van Bart ( Tekkel ) , daar hebben ze midden op de dag ingebroken en de nieuwe tv eruit gejat... maar misschien scheelt het als je niet echt in de stad gaat wonen..
Ja, da's inderdaad geen fijn gevoel.
Bij ons was het ook 's nachts hoor, we woonden hier alleen (gelukkig?) nog niet.
Vrijdag zijn er een aantal spullen afgeleverd, we zouden nog een nachtje bij Miranda's tante logeren, de volgende ochtend KC uit quarantaine ophalen en in het huis trekken.
Gelukkig heeft de verhuurder een aantal weken later een alarm installatie laten inbouwen :up:
Want als je ziet hoe die huizen hier in elkaar zitten :|

Bart
 
Helaas hebben ze hier ook inbrekers. Heb ze nog niet over de vloer gehad en wil dat graag zou houden! Maar hier moet je ook gewoon de deur op slot doen als je gaat slapen en het alarm aanzetten als je weg bent. Verder heb je hier natuurlijk ook te maken met gekken die letten op dingen als dozen van nieuwe spullen, nieuwbouw wijken waar nog niet alle huizen bewoond zijn, woningen met slechte straatverlichting en alle andere dingen die je uit "de grote stad" gewend bent uit Nederland.

Het leven is hier mooi, maar kan soms net Nederland zijn :grin:
 
Dit willen we niet horen !
Australie is toch het land van melk en honing ?

@ Betty : balen joh, je huis is je eigen veilige coconnetje en als ze daar in komen is dat niet fijn !
Bij ons is er ook vroeger ingebroken maar er verandert dan wel iets !
succes
 
Thanks voor jullie lieve reacties,

Doet me goed om m'n verhaal kwijt te kunnen en dan ook nog van die lieve mensjes die meeleven! :up:
Zal waarschijnlijk geen oog dicht doen straks, hopelijk lukt het om ons snel weer veilig te voelen in ons huisje?

Nogmaals bedankt! :smile: Betty
 
hey betty,

ik hoop dat jullie vanacht toch wat kunnen slapen!
Moet een vreselijk idee zijn, brrrrrrrrr...mag er niet aan denken seg :x
 
Brrr.... krijg toch altijd weer chils als ik dit soort berichten hoor.....

Heb zelf ook 2x een inbreker aan de deur gehad terwijl ik gewoon thuis was en zij dat wisten!.. .heb ze beide keren zelf weggejaagt met een grote mond :bangingdoor: .(en een scherpe mes in m'n handen... kom maar jongen!!!! ^-^ )

Maar het heeft inderdaad even geduurd voordat ik weer ontspannen kon slapen.
 
Sjeee Kathren! Gevaarlijk! Maar ja, wat doe je als je ervoor staat. Nou jij mag echt spreken van GIRL POWER! :cheer:

En Betty, heb je een beetje kunnen slapen?
 
Sjeee Kathren! Gevaarlijk! Maar ja, wat doe je als je ervoor staat. Nou jij mag echt spreken van GIRL POWER! :cheer:

En Betty, heb je een beetje kunnen slapen?

Ben vooral erg boos, hoe durven ze? De gedachte dat wij niet wakker zijn geworden met zoveel lawaai (buren wel wakker geworden) vindt ik wel eng! Slapen gaat wel, extra maatregelen genomen; telefoon mee naar boven, belletjes aan deur klink gehangen, stok onder bed! :roll: Jammer hoor dat je zo op je hoeden moet zijn in je eigen huisje. :-( Maar uiteindelijk kijken we toch weer on the bright side, Ro, ik en de kindjes zijn ongedeerd en dat is echt het aller belangrijkste! :smile: Betty
 
Jeetje Betty, wat een hufters! :angry:
Ben maar blij dat je ze niet gehoord hebt, god weet wat er dan gebeurd zou kunnen zijn. Assholes!

Succes met slapen :wink:

Marie


Mmmmmm, eerst bij Kathren, dan bij Betty, kunnen we de borrel verplaatsen naar een veilgere plek dan Roosendaal? :smile:
 
Mmmmm...

Wat duurt wachten toch lang zeg! :| In het 'NU' leven is zo moeilijk! Pffffff... zit vandaag in een mega dip! Wil gewoon naar Australie!!!!

Morgen zal het wel weer beter gaan, nu ff voelen en dan weer door!

Betty
 
Zo herkenbaar.Maar goed dat je het zelf al weet : " morgen gaat het vast weer beter "
Dat is meestal zo, up :smile: and down :-(
Zelfs al heb je het visum ( ik spreek uit ervaring ) dan kun je niet wachten om het leven te gaan leiden wat je wilt.
Maar ja... wat hebben wij een geduld allemaal he! :up:
 
Mmmmm...

Wat duurt wachten toch lang zeg! :| In het 'NU' leven is zo moeilijk! Pffffff... zit vandaag in een mega dip! Wil gewoon naar Australie!!!!

Morgen zal het wel weer beter gaan, nu ff voelen en dan weer door!

Betty

We kennen het gevoel en wij zitten nog maar aan het begin van het hele circus. :cry:
Heel veel sterkte, wat wij doen is een lijst maken van dingen die we echt nog in Nederland/ Europa willen doen.
Dat geeft ons een soort leuke "af streep lijst", misschien een idee?
Zo kan je nog een beetje genieten van het hier zijn.
 
Och Betty, het weer zit ook niet mee!
Dat dat zonnetje zich maar weer een laat zien! :smile:
Dan kun je lekker met 'n roseetje/ prosecco/ palm mijmeren over life Down Under... :beach:

Vandaag een off-day, morgen weer een nieuwe dag!

Marie
 
Zo herkenbaar Betty :|

Heb de hele tijd mezelf maar voorgehouden dat ik niet moet zeuren want ik ga er toch wel komen, prijs mezelf gelukkig met een Aussie paspoort. Dus niet zanniken! :angry:

Nou daar ben ik van afgestapt! :? Ik mag dit voelen en ik moet dit voelen, dit hoort gewoon bij de emotionele voorbereiding en de afronding. Als je niet zou voelen dat je er het liefst NU! wilt zijn, dan zou je jezelf moeten afvragen of je er wel goed aan doet om te gaan? Dus ik heb mezelf toestemming gegeven om af en toe een dipje te hebben :p

Zondag zal ook een dipje dag zijn, want dan ga ik afscheid nemen van 1 van mij paarden.... :cry:

Strekte met je dip en ik hoop dat je er snel uitkomt. :up:
 
:up: Heeeeel veeeeel sterkte a.s zondag! Pffff... zal een zware dag voor je worden, maar blijf voelen he ook al wil je sommige gevoelens liever niet voelen! :smile: Betty
 
Moet dit weer even kwijt hoor!

:| Er is vanmorgen alweer bij ons ingebroken!!! Niet te geloven??? :cry:
How dare they?! :angry: Het was al licht, 6 uur.

Deze keer hoorde ik ze de trap op komen en zag een zaklamp schijnen, begon meteen te gillen! Ro sprong over het traphekje heen, ik belde meteen 112. Toevallig kwam er net een politie busje voorbij, wij fluiten, jammer genoeg hebben we/ze ze niet te pakken gekregen.

IK BEN ZOOOO VERSCHRIKKELIJK BOOS!!!! :angry:

Er is helemaal niks weggehaald (5 weken trug hebben ze alles al meegenomen). Bleeeehhhh, wat voelt dit raar, ik kon net weer slapen!

Anyways... toch maar rolluiken/alarmsysteem aanschaven?

:cry: Betty
 
Jeetje, wat zullen jullie geschrokken zijn! Gelukkig is er niets weg, maar dat maakt het niet minder erg.
Gewoon het idee dat er een stel van die gekken in je huis zijn. Heel veel sterkte :flowers: :flowers:

Groetjes,
Sacha
 
Moet dit weer even kwijt hoor!

:| Er is vanmorgen alweer bij ons ingebroken!!! Niet te geloven??? :cry:
How dare they?! :angry: Het was al licht, 6 uur.

Deze keer hoorde ik ze de trap op komen en zag een zaklamp schijnen, begon meteen te gillen! Ro sprong over het traphekje heen, ik belde meteen 112. Toevallig kwam er net een politie busje voorbij, wij fluiten, jammer genoeg hebben we/ze ze niet te pakken gekregen.

IK BEN ZOOOO VERSCHRIKKELIJK BOOS!!!! :angry:

Er is helemaal niks weggehaald (5 weken trug hebben ze alles al meegenomen). Bleeeehhhh, wat voelt dit raar, ik kon net weer slapen!

Anyways... toch maar rolluiken/alarmsysteem aanschaven?

:cry: Betty
SH.T!!!!

Bart
 
Anyways... toch maar rolluiken/alarmsysteem aanschaven?

cry.gif
Betty


Eeuuuhhh...wat dacht je van een knuppel!
evil.gif


Wat een schoften zeg!!

Sterkte Betty!!
 
Back
Top