Met SA mag je meer bagage meenemen als emigrant, dus das ook een plus. Ik hoor graag van je of je iets beters heb gevonden! Greetings, Betty
10KG extra bij SA kostte voor 2 personen 300 euro extra. Dan waren ze nog de goedkoopste voor een vlucht met 30KG baggage. Bij ons althans.
Even voor de duidelijkheid, van 20KG naar 30Kg per persoon moest je 150 euro bijbetalen. Aangezien wij met zijn 2en zijn, wordt het 300 extra.
Mijn vorige bericht was eebeetje vaag misschien
Hallo!
Hebben ze ook bevestigd dat jullie voor het geboekte tarief de extra kilo's mogen meenemen?
Niet dat ik jullie ongerust wil maken, maar ik had ze laatst aan de telefoon en mij werd verteld, dat wanneer er sprake is van een promo-tarief ofwel aktie tarief, de extra bagage niet wordt toegekend.
Wat heerlijk dat jullie kunnen gaan aftellen. Wat is nu 9 maanden? Time flies when you are having fun
Groetjes
Jammer genoeg klopt het dat als je in deze classe hebt geboekt je opeens geen recht hebt op de 10kg extra bagage. Ga toch nog eens een emailtje schrijven naar SA. Never know?
Jaaaaja, Jackie, we weten nu wel dat je een heel mooi bussie hebt.Moet ik jullie ophalen met mijn busje of mijn golfwagentje?..........
Moet het wel tijdig weten met dat gewicht..
Best hoor,... Ik kom wel stenen sjouwen.Moet ik jou ook ophalen....?
Wat zijn jouw plannen.
Kei vet man.