We love living in Oz!

Nog maar 9,5 maand te gaan! 15 juni 2013 vliegen we naar The Land Down Under! Counting the days till we can start our new lives in our Promised Land! Yeah, yeah, yeah!!!! Over 1,5 maand gaan mogen we 4 maanden in een huis over winteren. Dan hebben we alle tijd om alles te regelen, hebben we onbeperkt toegang tot internet, das ook een grote luxe. De dongel mb's vliegen er binnen een paar weken uit hier op de camping.
Anyways, wij zijn blij, helemaal leuk aan het glimlachen met z'n twee op het bankje in de voortent op dit moment! Tickets are booked and payed for, nu sparen, sparen, sparen...

Met SA mag je meer bagage meenemen als emigrant, dus das ook een plus. Ik hoor graag van je of je iets beters heb gevonden! Greetings, Betty

Hallo!
Hebben ze ook bevestigd dat jullie voor het geboekte tarief de extra kilo's mogen meenemen?
Niet dat ik jullie ongerust wil maken, maar ik had ze laatst aan de telefoon en mij werd verteld, dat wanneer er sprake is van een promo-tarief ofwel aktie tarief, de extra bagage niet wordt toegekend.

Wat heerlijk dat jullie kunnen gaan aftellen. Wat is nu 9 maanden? Time flies when you are having fun :)
Groetjes

Super!!! Kan me voorstellen dat jullie er echt naar uitkijken! Succes met de laatste weekjes op de camping :)

10KG extra bij SA kostte voor 2 personen 300 euro extra. Dan waren ze nog de goedkoopste voor een vlucht met 30KG baggage. Bij ons althans.

10KG extra bij SA kostte voor 2 personen 300 euro extra. Dan waren ze nog de goedkoopste voor een vlucht met 30KG baggage. Bij ons althans.

Dat hadden ze ons niet verteld, maar thanks for sharing. Dit is wel een heel belangrijk puntje.:up:
Deze week hopen we dat er knopen doorgehakt worden in Oz en dan kunnen we eindelijk ook gaan boeken (nadat 2 prachtige optie met Malaysian geannuleerd moesten worden, :().
SA is zeker weten heel interessant en als medewerker op een zakelijk reisburo wil ik al jaren met SA vliegen. Misschien is hier onze kans.

• Like
Reactions: FOL
Even voor de duidelijkheid, van 20KG naar 30Kg per persoon moest je 150 euro bijbetalen. Aangezien wij met zijn 2en zijn, wordt het 300 extra.

Mijn vorige bericht was eebeetje vaag misschien :)

Even voor de duidelijkheid, van 20KG naar 30Kg per persoon moest je 150 euro bijbetalen. Aangezien wij met zijn 2en zijn, wordt het 300 extra.

Mijn vorige bericht was eebeetje vaag misschien :)

Ik had zo'n vermoeden dat het extra bedrag ongeveer zo tot stand kwam.
10 kilo kan toch de moeite waard zijn, zekers als onze 2 dametjes dadelijk de koffers gaan pakken. Misschien hebben zij juist wel die 10 kilo extra p.p. nodig??? ;)

Hallo!
Hebben ze ook bevestigd dat jullie voor het geboekte tarief de extra kilo's mogen meenemen?
Niet dat ik jullie ongerust wil maken, maar ik had ze laatst aan de telefoon en mij werd verteld, dat wanneer er sprake is van een promo-tarief ofwel aktie tarief, de extra bagage niet wordt toegekend.

Wat heerlijk dat jullie kunnen gaan aftellen. Wat is nu 9 maanden? Time flies when you are having fun :)
Groetjes

Jammer genoeg klopt het dat als je in deze classe hebt geboekt je opeens geen recht hebt op de 10kg extra bagage. Ga toch nog eens een emailtje schrijven naar SA. Never know?

Het blije gevoel spat er vanaf!! Tof om te lezen! En ik denk dat je het goedkoopste tarief hebt wat maar mogelijk is. Nouja,... Het zijn enkeltjes... dus dat is weer ff wat anders, heb ik geen ervaring mee.

Anyway... Keep up the good feeling!

Jammer genoeg klopt het dat als je in deze classe hebt geboekt je opeens geen recht hebt op de 10kg extra bagage. Ga toch nog eens een emailtje schrijven naar SA. Never know?

Moet ik jullie ophalen met mijn busje of mijn golfwagentje?..........
Moet het wel tijdig weten met dat gewicht..:D
483216_392557074132811_41603493_n.jpg

Go for it! :)
Krachten bundelen wil ook nog weleens werken, maar ja, dan moeten wij ook eerst onze reservering rond hebben (en ze reageren nog nieeeeeeeet! :mad:).
Laat je het weten als het is gelukt, want nieuwsgierig zijn we wel natuurlijk.

Moet ik jullie ophalen met mijn busje of mijn golfwagentje?..........
Moet het wel tijdig weten met dat gewicht..:D
Jaaaaja, Jackie, we weten nu wel dat je een heel mooi bussie hebt.
Nu ff ophouden, anders wordt ik nog jaloers en wil ik er ook zo een.
;)

Kom ik toch een mooi tentje tegen!!!

_DSC2396.jpg

http://www.lcrtp.com.au/tandara-sydney

Back