dan nog een weekje voor douane formaliteiten
Ik weet niet of deze man teveel had gedronken, maar dit kan je dus echt niet serieus nemen.
Ik zou erop rekenen dat het minimaal 2-3 maanden duurt als je mazzel hebt.
Ze zeiden bij ons ook dat het 8 weken ging duren, uiteindelijk duurde het 15 weken.
Waarschijnlijk gingen de zeilschepen nog harder vroeger.
Ze hebben allemaal mooie verhalen, maar zodra het in Rotterdam binnen de douane is dan hebben ze echt nergens meer controle op. Hier in Australie komt een ander het weer ophalen en heb je als het tegen zit (en dat zit het vaak) met quarantine inspectie, ook een feest en dat hadden wij ook.
Ik kan je aanraden als je schoenen, gereedschap, fietsen of iets anders wat zand, klei of iets van dienaard aan zich kan hebben het GOED schoon te maken. Ik had een paar bergschoenen die al 2-3 jaar niet meer gebruikt zijn. Ze vonden er een stukje zand onder uit de alpen waarschijnlijk en de schoenen moesten worden gereinigd.
Ons verhuis bedrijf had ook ervaring met verhuiizing naar Australie, nou, sinds ik ze vroeg of ik een deel van het geld terug kon krijgen ivm deze wan prestatie heb ik niks meer van ze vernomen.
Dus met "Van Reenen" nemen je spullen de benen :evil:
Ik raad je dus stellig af je spullen met deze vervoerder te versturen, waarschijnlijk hebben ze niet eens zeilschepen maar sloepen met slaven die roeien