Welke verhuizer doet echt wat ie belooft????

hopelijk zien ze ook het verschil tussen mijn nepkerstboom en een echte ghe ghe

wij nemen de stofzuiger niet mee en boormachines niet (hij wil natuurlijk gewoon een nieuwe, maar ja)

vloerkleed neem ik niet mee, ik heb 2 hondjes en die zullen best wel e.a genesteld hebben in die hoge polen.,
neem het risico niet en onze reiten stoelen gaan ook niet, en onze opiumtafels moeten in de vernis, zijn nu onbehandeld, he he , gaat dat ook eindelijk gebeuren ze staan er al 10 jaar en t komt er nooit van , echt een reden om te gaan emigreren :lol:
 
Hi All,

Voor jullie informatie. Wij hebben net onze spullen ontvangen en zijn erg tevreden over onze verhuizer.
We hebben gebruik gemaakt van Allways Transport. Zowel in Nederland door Allways als ook in Perth door de lokale agent Keys Bros alles perfect geregeld. Moest wel aan de douane 73AUD betalen voor de duty op een klein doosje sigaren maar dat gaat buiten de verhuizer om en beschouwen we maar als een beetje 'under de table' money voor de beamten. Wij hadden een 20ft. container en hebben het verpakken en inladen zelf gedaan. Uitpakken werd door de mannen van Keys Bros gedaan. Een zeer positieve recommandation voor deze verhuizer dus.

We hebben bij 9 verhuizers een offerte aangevraagd en ook hier munt Allways uit in volledigheid, prijs en service.

Zie hieronder een vergelijk. (hopelijk kom je eruit).

Verhuizer Adres Plaats Offerte Verzekering Douane extra Totaal max. Volledigheid Geldigheidsduur
1 ANZSS Verhuizingen Goudsesingel 8 Unit 3011 KA Rotterdam Geen aanbieding ontvangen
2 Allied Varekamp Verhuizers Sophialaan 21 3542 AR Utrecht € 6.225,00 € 450,00 € 800,00 € 7.475,00 E-mail + 20-10-2008
3 Mondial/De Haan Edisonweg 18 2952 AD Alblasserdam Wenst geen aanbieding te doen. Wenst geen aanbieding te doen.
4 Allways Transport Einsteinstraat 14k 3316 GG Dordrecht € 3.845,00 € 540,00 € 800,00 € 5.185,00 PDF + ? Pluspunt opsomming mogelijke extra kosten
5 Voerman International Wolga 12 2491 BJ Den Haag € 4.104,00 € 450,00 € 800,00 € 5.354,00 E-mail +/- 31-12-2008
6 Onlineshipping Postbus 22157 3003 DD Rotterdam € 4.975,00 € 600,00 € 800,00 € 6.375,00 E-mail - ?
7 Van der Eijnden Verhuizingen Postbus 8019 5601 KA Eindhoven Wenst geen aanbieding te doen.
8 Hazeleger Verhuizingen Nic. Beetsstraat 39 3881 XC Putten Wenst geen aanbieding te doen.
9 Van der Graaf Verhuizingen Industrieweg 18 7844 NV Emmen Wenst geen aanbieding te doen.

Voor Douane hadden we dus een budget van 800Euro gereserveerd. Was geheel onterecht slechts 73AUD. Maar als je spulletjes niet goed schoon zijn gaan deze mannen echt uren schrijven.

Totaal waren we dus zo'n 4500Euro kwijt. In 2004 zijn we verhuisd in Nederland (Zwolle - Groningen). Rekening ging naar mijn werkgever maar was ook in die orde van grootte.


Doe uw voordeel ermee zou ik zeggen.

Groet,

Jacob
 
Oh ja,

Wat mij het meest verbaasde was dat sommige helemaal geen offerte wilden doen. Heb je dan gewoon te veel werk ofzo. Tjonge jonge.
Ook het afdoen van een offerte aanvraag met een mailtje en een totaal bedrag geeft mij niet het vertouwen wat ik verwacht bij het versturen van mijn persoonlijke bezittingen naar de andere kant van de wereld.

Groet,

Jacob
 
Nog een laatste toevoeging (het wordt een beetje te laat denk ik...)

3 februari alles ingeladen
17 april alles uitgeladen

Cheers,

Jacob
 
jacob, is het zo lang onderweg geweest????? Onze offerte beloofd 6 weken verscheping van huis tot huis.

Dat zou ik wel schrikken vinden persoonlijk als het dan zoveel langer duurt.

wij hebben nu een offerte van Crown relocations , 22m3 voor 4900 euro, all in , ex verzekering.
alles is bij deze maatschappij onder 1 dak, dat vind ik prettig.
 
mmmm.... geloof dat mijn tip over Crown jou inderdaad heeft geholpen Lizzy. Alleen jammer dat mijn offerte dus een stuk hoger ligt. Wij betalen Eur 5600 voor 23m3. Ga maandag maar eens bellen, want dan wil ik ook korting!!!!

Sacha
 
[quote author=Sacha link=topic=7686.msg137044#msg137044 date=1240086656]
mmmm.... geloof dat mijn tip over Crown jou inderdaad heeft geholpen Lizzy. Alleen jammer dat mijn offerte dus een stuk hoger ligt. Wij betalen Eur 5600 voor 23m3. Ga maandag maar eens bellen, want dan wil ik ook korting!!!!

Sacha
[/quote]

is dat niet inclusief je verzekering, die heb ik er nu niet bij genoemd he!

want jij betaald per m3 net zoveel als ik .
 
FF snel dan
Voerman----> 27 Kuub----> 4.550 Euro.
Is ex. verzekering, maar wel alles laten inpakken.

Bart
 
Ik zit op Eur 243 per kuub ex verzekering, als ik bij jou terug reken kom je op 223 per kuub, da's in mijn ogen toch een verschil van 20 euro per kuub...... Onze oude offerte was inderdaad voor die 223, maar die was al bijna 1,5 jaar oud en dus is nu een beetje opgehoogd.

Maar als onze Jan dit jullie heeft aangeboden, is 'ie maandag van mij... de grapjas!!!!



En Voerman heeft het niet in eigen hand, Crown wel en kunnen dus niet met schuld gaan zitten schuiven als er iets ergens mis gaat. Ga jij trouwens eens gewoon vliegen.....!!!!
 
[quote author=Sacha link=topic=7686.msg137055#msg137055 date=1240090044]
Ik zit op Eur 243 per kuub ex verzekering, als ik bij jou terug reken kom je op 223 per kuub, da's in mijn ogen toch een verschil van 20 euro per kuub...... Onze oude offerte was inderdaad voor die 223, maar die was al bijna 1,5 jaar oud en dus is nu een beetje opgehoogd.

Maar als onze Jan dit jullie heeft aangeboden, is 'ie maandag van mij... de grapjas!!!!



En Voerman heeft het niet in eigen hand, Crown wel en kunnen dus niet met schuld gaan zitten schuiven als er iets ergens mis gaat. Ga jij trouwens eens gewoon vliegen.....!!!!
[/quote]

ja klopt, 223 per m3, ff bellen dus dat je je vriendinnetje in Almere hebt gesproken.
 
En Voerman heeft het niet in eigen hand, Crown wel

geloof dat nou niet, na het inklaren en op de boot totdat het in de haven weer ingecheckt is hebben z er niks over te vertellen.

En Lizzy, 6 weken, geloof dat maar niet, dat is gewoon niet mogelijk.

Gr,
Johan
 
sacha, jij gaat natuurlijk wel naar Perth en wij naar Sydney!!!

Johan, ik reken ook niet op 6 weken hoor, op zijn minst 8 weken en dan mogen we nog van geluk spreken als ik zo de topics lees.

Wat Sacha bedoelt over onder 1 dak Johan is dat als er wat gebeurt dat er iig geen 2 partijen zijn die elkaar kunnen aanwijzen als schuldige.
 
[quote author=lizzyhas link=topic=7686.msg137056#msg137056 date=1240091353]
ja klopt, 223 per m3, ff bellen dus dat je je vriendinnetje in Almere hebt gesproken.
[/quote]

Heb net even gebeld met Margreet, begon gelijk al over verschil in bestemming, maar ze gaat beide dossiers even er bij pakken en belt mij dan terug. Toen ik zij dat ik met een vriendin had geproken en haar prijs had gehoord, widt ze gelijk over wie het ging  :grin: We zijn al berucht bij Crown!
 
als ze dan maar wel die van jou omlaag doen en die van mij niet omhoog, want dan ga ik weer bellen :lol: :lol: :lol: :lol: :up:
 
Het verschil in prijs komt doordat wij een aantal op maat gemaakte kratten hebben ivm het verschepen van onze glazen tafels. Het is niet anders..... Daarnaast maakt het toch een klein verschil dat jij nmaar Sydnmey gaat en ik naar Perth.

Maar wees gerust, jouw mooie prijs gaat niet veranderen!

Sacha
 
[quote author=Sacha link=topic=7686.msg137155#msg137155 date=1240293693]
Het verschil in prijs komt doordat wij een aantal op maat gemaakte kratten hebben ivm het verschepen van onze glazen tafels. Het is niet anders..... Daarnaast maakt het toch een klein verschil dat jij nmaar Sydnmey gaat en ik naar Perth.

Maar wees gerust, jouw mooie prijs gaat niet veranderen!

Sacha
[/quote]


klinkt wel heel aannemelijk toch!
 
Vond ik ook, dus ik laat het er maar bij. Ze hebben wel aangegeven dat ze geen kosten meer apart zullen berekenen voor de meubels die we al sinds oktober bij ze in opslag hebben staan, dus dat scheelt dan weer!
 
[quote author=lizzyhas link=topic=7686.msg137204#msg137204 date=1240329387]
zo, tel uit je winst!!! dat vind ik en mooie geste zeg!!!!!

:up:
[/quote]
Inderdaad, dat is niet verkeerd. uiteindelijk (buiten de speciale kratten) is Perth met het vliegtuig zo'n 4 uur dichterbij dan Sydney. Met de boot zal het nog heel wat meer uren zijn ;-) ;-). Overigens heb ik het idee dat de prijs niet zozeer in de afstand ligt maar meer in zaken als (constant wijzigend) vraag- en aanbod- prijzen van de containers).
 
Back
Top