loecky
XPdite Sponsor
Wij hebben ook bij drie bedrijven een offerte opgevraagd en de prijzen loopt erg uiteen.
De goedkoopste voor het verhuizen van onze 32 kuub container vanaf Born naar Sydney (wel alles zelf inladen. Het uitladen zit wel in de prijs) komt uit op circa €3225. Dat is verder inclusief btw, alle handelings en inspection (douane) kosten. Wel exclusief verzekering.
`n goede quote, geregeld via een goede vriend van mij
Ik laat jullie wel weten hoe deze firma is bevallen als we de verhuizing helemaal achter de rug hebben.
Cheers
Zoals beloofd: wij hebben de verhuizing geregeld via Copex Maritime ik geloof uit Rotterdam. Hun agent hier in Sydney is Hellas Europe Australia. A.s. maandag komen de verhuizers de spullen brengen.
Gegevens:
32 m3 container met daarin 28 m3 huisraad
opgehaald in nederland op 3 maart 2009, verscheept op 9 maart aangekomen in sydney op 14 april 2009
douane geen problemen. Quarentine-inspectie op 1 mei. Enkele kleine opmerkingen (kindertractor, parasolstok, sommige tuingereedschappen en 4 paar schoenen moeten gereinigd worden (steamcleaning, kosten 280 AUD).
Afleveren a.s. maandag.
Kosten:
adres Nederland (Born) - Sydney Port: Euro 2015
Sydney Port - Hornsby : AUD 3165
Dit is inclusief verzekering, tax, clearance, quarentine inspectie, extra reiniging, transport, havenkosten, uitladen container voor inspectie quarentine, spullen inladen in verhuiswagen, transport en op plaats zetten in ons nieuwe huis e.d.
(inladen container hebben we zelf gedaan).
Totale kosten dus (slechts) circa Euro 3775.
En nu maar hopen dat alles netjes heel is gebleven en er niets is verdwenen.