Wie Woont Waar (WWW)

Lost

Administrator
De laatste tijd kon ik (druk, druk, druk, je kent het wel) helaas wat minder vaak op het forum zijn. Bovendien had de grafische kaart in mijn nieuwe pc het een paar weken geleden begeven en ATI blijkt op z'n zachtst gezegd wat minder klantvriendelijk te zijn (laatste keer dat ik een ATI heb gekocht).  Aangezien de laptop maar een oud beestje is, was mijn internet ervaring de afgelopen weken verre van optimaal.

Dit betekent echter niet dat ik helemaal stil heb gezeten. Ik was al een hele tijd ontevreden over de portal, dus na veel vijfen en zessen heb ik besloten over te stappen op een ander CMS. Niet omdat de oude niet voldeed, maar de nieuwe is veel makkelijker aan te passen en werkt wat intuïtiever. Ik ben voor de nieuwe portal (die ik gisteren heb geïnstalleerd) al een tijdje bezig een module te ontwikkelen die artikelen van het forum naar de portal kan kopiëren, zodat alle artikelen gewoon in een aparte rubriek op het forum geschreven kunnen worden. Hierdoor wordt het overbodig om op het forum EN de CMS in te loggen en kan de vertrouwde forum-editor gebruikt worden om artikelen te schrijven. De module is nog een beetje "rough around the edges" maar hij werkt al wel.

Om de portal alvast een beetje aandacht te geven (ja,ja... het is nog erg kaal) heb ik er iets nieuws gelanceerd: Wie Woont Waar.

Wil je weten wat het is en hoe je mee kunt doen? Ga naar http://www.xpdite.net/leden/wie-woont-waar.html
 
Leuk hoor! Hoe kan je nou zien waar anderen zitten? (Of heeft nog niemand zich op de kaart gezet?).
 
Jawel hoor.
Had het ook voor: eerst zag ik wel anderen, dan was ik weer alleen en nu is iedereen terug.  :lol:
Zullen de kinderziektes zijn.
 
[quote author=Eerainuh link=topic=7794.msg101311#msg101311 date=1192997203]
Leuk hoor! Hoe kan je nou zien waar anderen zitten? (Of heeft nog niemand zich op de kaart gezet?).
[/quote]

Het lijkt er op dat de kaart inderdaad af en toe leeg is. Ik zal kijken hoe dat opgelost kan worden.

[quote author=krokkie link=topic=7794.msg101321#msg101321 date=1193030034]
Uh kan iemand me uitleggen hoe ik dat doe
[/quote]

Op de kaart klik je op 'Add Yourself'. En dan volg je gewoon de aanwijzingen. Als je meer hulp nodig hebt dan hoor ik het wel.
 
Ik krijg iedereen gewoon te zien, hardstikke leuk! Ik sta er ook al bij, helaas nog in Nl.
 
Hey dat is leuk!

Ik heb mezelf ook ge-add..... Nu nog in NL, over zo'n 8 maanden in Adelaide!!!

(En dan pas ik de kaart weer aan natuurlijk!!!)  :up:

Aussiegirl
 
Geweldig idee Lost!

<nerd modus aan>
Is de volgende stap is intergratie met google earth waarbij je vanaf iemands profiel naar een google-earth locatie springt?
<nerd modus uit>
 
Wat leuk. We weten nog niet precies waar we gaan wonen.
We hopen dat we het eind van het jaar wel weten.
Het zal ergens in QLD worden denk ik.
Dan word het meteen op de kaart gezet.

Op dit moment de groetjes uit Town of 1770, Jolanda  :up:
 
De ene keer wel andere keer niet. Ik snap het ook niet. Zag daarstraks iedereen, nu ineens niemand meer.
 
[quote author=krokkie link=topic=7794.msg101349#msg101349 date=1193063769]
Het stipje komt willekeurig in ons dorp terecht kan je dit veranderen?

Groetjes Kees
[/quote]

Dat maakt toch niet uit als het binnen je dorp blijft ? Dat kan toch niet ver uit de buurt zijn als het dorp maar uit 3 straten bestaat  :lol: :grin: :p

Weheheh ;)
 
He balen. Ik heb een upgrade van de flashplayer nodig en die kan ik hier op de werk pc niet installeren.

Overigens Jolanda: Ik was afgelopen weekend ook in 1770. Heb je niet gezien  :grin:
Zondag naar Lady Musgrave geweest, prachtig!

Henriette
 
Er zijn wat problemen met de kaart. Op het moment worden er alleen een lege kaart weergegeven. Hopelijk wordt het probleem snel verholpen. 
 
this map has been deleted.....
meer krijg ik niet te zien, jammer.
Ik stond er ook al op, in België, ook jammer.
Groeten Henk.
 
Er zijn wat problemen met de kaart. Om de een of andere reden verlies de kaart iedere kaart idere keer de locatie van de leden. Ik heb al een email gestuurd naar de provider van de service maar heb tot nu toe nog geen antwoord ontvangen. Ik doe mijn best om het probleem op te lossen.
 
Back
Top