Wie Woont Waar (WWW)

Is niet erg, werk ze! (Maar niet te hard  :smile:)
Hoor/lees het wel wanneer je het hebt kunnen oplossen, twijfel nl. niet aan jouw programmeerkunsten  :up:
 
.... het zal dan toch wel aan mij liggen: Of mijn totale onkunde om met een PC te werken of mijn vertrouwen in jouw programmeerkunde :cry:
Of ligt het toch aan jou omdat je je helemaal word opgeslokt door je werk? Zou niet goed zijn hoor, beetje genieten van het leven  :smile: Het is al zo kort en hadden we niet hier allemaal afgesproken dat we de stress in Nederland achter lieten?

Moraal van het verhaal: Kan nog steeds geen pinnetje achter laten, er wordt niet gesaved en geclosed, tenzij ik op het kruisje klik, maar dan is er niet gesaved.

Groetjes,

Thuisloze Sacha
 
Ja, en is ook deels aan mij te wijten. Ik had Lost aangeboden naar dit Google Maps issue te kijken.

Echter Google Maps heeft internet nodig en ik heb thuis nog steeds geen internet. Het schiet niet op hier...

Maar zodra ik internet heb thuis (komt pas als we verhuisd zijn en kan tot uiterlijk 17 december duren) zal ik er naar gaan kijken.
 
Volgens mij ben ik bij het veranderen van de portal iets te enthousiast geweest en heb ik te veel bestanden verwijderd. :oops:

Ik zal binnenkort de WWW weer online zetten (ik moet hiervoor even de backups doorspitten wat even tijd kost).
 
Back
Top