Wie Woont Waar (WWW)

De Wie Woont Waar gebruikt Google Earth en heeft een aantal leuke extra's. Als ik om welke reden dan ook de huidige service niet op redelijke termijn aan de praat krijg, zal ik wat anders moeten proberen. Ik ben momenteel bezig met de Google Maps API om zelf wat in elkaar te zetten.
 
Het heeft even geduurd, maar Wie Woont Waar v1.0 is online:
http://www.xpdite.net/leden/wie-woont-waar.html

Om jezelf toe te voegen ga je naar deze link (wel eerst inloggen op het forum):
http://www.xpdite.net/leden/wie-woont-waar/wie-woont-waar-pin-toevoegen.html

Als je vragen, opmerkingen, problemen of suggesties hebt, dan hoor ik dat graag! :up:
 
Dat krijg je als je op het laatste moment nog even wat veranderd :p. Als het goed is is het opgelost.
 
Pin toegevoegd, beschrijving ingetikt, Save&Close gedaan..

Maar hij staat er niet.

Shit. :(
 
Ah, duurt even. Nu wel.

Top :)

Misschien even een bericht in de e-mail van heel Xpdite dat iedereen zichzelf even toevoegt. Hier kijken denk ik weinig mensen. Reclame! Marketing!

:p
 
Hoi! Leuk initiatief. Ik sta er nu ook op... wel errug eenzaam hoor... niemand in Wollongong?? Snik  :cry2:
 
Ik heb de link waarmee je je pin kan toevoegen in mijn profiel gezet,
misschien ook wat voor anderen? Als je post dan komt het automatisch
in je bericht.

Helaas Kathleen, snik, ook niemand anders in Putte  :wink:
Hoeveel mensen wonen daar? In Putte zo'n 3800, ja ja, een
echte grote stad met stadsrechten  :grin:

Miran
 
Leuke gadget en het werkt! Nu maar hopen dat de verplaatsoptie er is tegen de tijd dat wij de grote overstap maken...
Overigens heb ik heel soms nog wel eens getwijfeld of ik ook zou emigreren naar Australie als ik niet zo dicht bij Amsterdam zou wonen (ik woon op loopafstand van een heel mooi natuurgebied, dat wel). Als ik zo naar alle pins kijk, gaan er toch wel heel veel mensen weg die juist niet uit de 'grote' stad komen. Sterkt mijn overtuiging dat Australie toch echt fantastisch is :)
Heeft iemand een idee hoeveel Nederlanders terugkeren naar Nederland na een periode in Australie? Ben ik wel nieuwsgierig naar...

Groet,
Fae
 
@Fae: In een ajuus van (ik denk ongeveer) een jaar geleden heb ik eens gelezen dat van de emigranten er na 8 jaar zo'n 56% weer terug in NL zijn. Ik kan me helaas niet meer met zekerheid herinneren of dat specifiek Australie was of alle emigranten...

Verder: ook onze locatie toegevoegd.

BTW Lost: is dit goed beveiligd??
 
[quote author=perthpete link=topic=7794.msg106282#msg106282 date=1199105076]
@Fae: In een ajuus van (ik denk ongeveer) een jaar geleden heb ik eens gelezen dat van de emigranten er na 8 jaar zo'n 56% weer terug in NL zijn. Ik kan me helaas niet meer met zekerheid herinneren of dat specifiek Australie was of alle emigranten...
[/quote]
Is het niet zo dat; ook tijdelijke emigranten in dat soort onderzoeken worden meegenomen?
Dus mensen die 2 jaartjes voor de baas naar het buitenland gaan, worden ook meegeteld.
Dat zou dan een behoorlijk vertekenend beeld geven.

Bart
 
[quote author=perthpete link=topic=7794.msg106282#msg106282 date=1199105076]
Verder: ook onze locatie toegevoegd.

BTW Lost: is dit goed beveiligd??
[/quote]

In welk opzicht bedoel je?

Je kan alleen een pin toevoegen als je een account hebt voor het forum en de enige gebruikersinvoer wordt gefilterd. Vandaar dat speciale karakters zoals ' " etc. worden ge-escaped door (zie de beschrijving van mijn pin in Tassie). Bovendien heb ik voor de WWW een aparte database aangemaakt zodat deze gegevens gescheiden van het forum worden opgeslagen.

Of begrijp ik je verkeerd en bedoel je wat anders?
 
Ik denk dat Perthpete bedoeld, of instantie´s zoals de CIA, FBI en interpol deze gegevens niet zomaar te zien krijgen  :lol1:
 
Hallo Allemaal,

Ik was vergeten het hier te melden maar
wij staan er ook op  :oops:. Voorlopig nog in Carrum vic
en als wij stoppen met reizen gaan wij naar Mortlake vic. :up:

Gr. en voor iedereen een gezond en gelukkig Nieuw Jaar.  :later:

Gr. van Ton en Ineke  :doofywave:
 
Hi Lost,

Ik heb ook een pinnetje neergezet, maar nu is die van jou weg?
Kan er ook niets aan doen dat we zo dicht bij elkaar wonen  :p

Mariette
 
Back
Top