Wie Woont Waar (WWW)

Na Australia een beetje vergroot te hebben en een pinnetje geplant te hebben kan ik niet vinden waar ik moet saven.
Toch heb ik de page van onder en boven goed bekeken met mijn linker scherp oog en kan ikgeen SAVE button vinden.

heeellppp me, please

Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=7794.msg106632#msg106632 date=1199349246]
Toch heb ik de page van onder en boven goed bekeken met mijn linker scherp oog en kan ikgeen SAVE button vinden.
[/quote]

Hey Jack,

Als je je pin op de juiste plek gezet hebt, klik dan even op de rode pin. Je krijgt dan een ballonnetje te zien waarin je een beschrijving in kunt vullen. Dat ballonnetje heeft een 'Save & Close' knop.
 
Thanks Lost,

Volgens mij staat het ballontje nu te schitteren in het Noorden,
Isn't it a beauty?........

Jack :evil:

ps; dit heeft toch geen contact met allie qallie, niet dat ik van de week een bommetje deze kant op zie komen. :|
 
[quote author=Jack link=topic=7794.msg106649#msg106649 date=1199353935]
Volgens mij staat het ballontje nu te schitteren in het Noorden,
Isn't it a beauty?........
[/quote]

Sure is! :up:

ps; dit heeft toch geen contact met allie qallie, niet dat ik van de week een bommetje deze kant op zie komen. :|

Hebben die nog een appeltje met je te schillen dan? :wink:
 
Ze zoeken me in NL.

:grin: :grin: kunnen ze lang zoeken....sssst don't tell

Jack :evil:
 
Hi Lost,

Het is me gelukt tot de "Save & Close" button. Als ik daar op druk gebeurd er niets. Enig idee wat er mis gaat?

Marco
 
[quote author=Lost link=topic=7794.msg106507#msg106507 date=1199281984]
Ik wist niet dat jullie een woonboot hadden? :grin:
[/quote]

ff inzoemen Louw,

En wij hebben nog steeds droge voeten, in tegenstelling tot Jack  :evil:[quote author=Jack link=topic=7794.msg106649#msg106649 date=1199353935]
Thanks Lost,

Volgens mij staat het ballontje nu te schitteren in het Noorden,
Isn't it a beauty?........

Jack :evil:

ps; dit heeft toch geen contact met allie qallie, niet dat ik van de week een bommetje deze kant op zie komen. :|
[/quote]

Jeetje Jack, ik dacht even dat je mn naam verkeerd had gespeld. We komen ooit wel je richting op maar niet voor een bommetje, hoor
 
[quote author=kallie link=topic=7794.msg106759#msg106759 date=1199407673]
ff inzoemen Louw,

En wij hebben nog steeds droge voeten, in tegenstelling tot Jack  :evil:
[/quote]

Nou, ik heb helemaal ingezoemd maar jullie wonen midden in het water hoor! :grin:
 
[quote author=Lost link=topic=7794.msg106767#msg106767 date=1199420237]
[quote author=kallie link=topic=7794.msg106759#msg106759 date=1199407673]
ff inzoemen Louw,

En wij hebben nog steeds droge voeten, in tegenstelling tot Jack  :evil:
[/quote]

Nou, ik heb helemaal ingezoemd maar jullie wonen midden in het water hoor! :grin:
[/quote]

ooh ooh, Kalie zie ik daar schimmel tussen de tenen  :grin: :grin: :lol:

Jack :evil:
 
[quote author=Lost link=topic=7794.msg106767#msg106767 date=1199420237]
[quote author=kallie link=topic=7794.msg106759#msg106759 date=1199407673]
ff inzoemen Louw,

En wij hebben nog steeds droge voeten, in tegenstelling tot Jack  :evil:
[/quote]

Nou, ik heb helemaal ingezoemd maar jullie wonen midden in het water hoor! :grin:
[/quote]

Ja inderdaad, zijn aan het afdrijven. Staat een behoorlijke stroming daar, mag wel uitkijken.
Zijn nog niet eens begonnen met bouwen en nu al weggespoeld.  :lol:

Kan ik nog verhuizen met m'n pinnetje?

Mariette
 
[quote author=kallie link=topic=7794.msg106943#msg106943 date=1199540046]
Kan ik nog verhuizen met m'n pinnetje?
[/quote]

Die functionaliteit ben ik nog aan het bouwen. :grin: Als je je pinnetje verplaatst wil hebben, laat mij dan even via een pm weten waar die moet komen te staan. Dan regel ik dat voor je.
 
[quote author=Lost link=topic=7794.msg106747#msg106747 date=1199399112]
Hoi Marco,

Het is helemaal goed gegaan hoor, je staat op de kaart! :up:

[/quote]

Blijkbaar was ik te ongeduldig en heb ik een update gemist. Ik zie mijzelf nu ook....

Marco
 
[quote author=Lost link=topic=7794.msg106944#msg106944 date=1199542224]
[quote author=kallie link=topic=7794.msg106943#msg106943 date=1199540046]
Kan ik nog verhuizen met m'n pinnetje?
[/quote]

Die functionaliteit ben ik nog aan het bouwen. :grin: Als je je pinnetje verplaatst wil hebben, laat mij dan even via een pm weten waar die moet komen te staan. Dan regel ik dat voor je.
[/quote]

Hi Louw, heb je een PMtje gestuurd, maar wil graag verhuizen naar nu Blackmans Bay en in Augustus naar Kingston.

Thanks  :up:
 
[quote author=M5 link=topic=7794.msg106365#msg106365 date=1199176587]
Ik denk dat Perthpete bedoeld, of instantie´s zoals de CIA, FBI en interpol deze gegevens niet zomaar te zien krijgen  :lol1:
[/quote]
Hmmm, je hebt me door .... ;-)

Wat ik bedoelde qua veiligheid is hoe makkelijk men van buiten er bij kan (alleen toegankelijk voor xpdite-leden?). In sommige gevallen (niet de mijne hoor ;-) ) wil niet iedereen dat zomaar iedereen kan zien waar je nu (precies) woont (hmmm, does that make sense?).

Tegelijkertijd is het natuurlijk ook wel zo dat we met zijn allen moeten realiseren dat alles wat je op het web zet in principe beschikbaar is of kan worden voor mensen of instanties... Beste maatregel is dan natuurlijk in je eigen hand: gewoon geen gegevens op het web zetten .. (maar dat is tegenwoordig niet meer zo gebruikelijk ;-) ;-) ).
 
@perthpete:
Ah... I see... De WWW kan door iedereen bekeken worden. Als er behoefte is om dit af te schermen en alleen voor leden toegankelijk te maken dan hoor ik dat graag (maak dan even een nieuw draadje aan in deze rubriek zodat ik de reacties van meerdere leden krijg). Dat is een relatief kleine verandering.

@kallie:
Ik heb je pm ontvangen. Ik zal je pin binnenkort verplaatsen. Je zult nog heel even moeten watertrappelen. :p
 
[quote author=Lost link=topic=7794.msg107943#msg107943 date=1200268474]
@perthpete:
Ah... I see... De WWW kan door iedereen bekeken worden. Als er behoefte is om dit af te schermen en alleen voor leden toegankelijk te maken dan hoor ik dat graag (maak dan even een nieuw draadje aan in deze rubriek zodat ik de reacties van meerdere leden krijg). Dat is een relatief kleine verandering.
[/quote]
Ik ging er eigenlijk al vanuit dat leden dit alleen kunnen zien. Is wel zo netjes dacht ik zo.
Al ben ik wel veel actief op het Internet dus ik geloof dat alles wel zo'n beetje na te zoeken is van mij. Maar een pin direct in mijn huis. Die door iedereen te vinden is dat vind ik net ff iets te.. Of ben ik nou te paranoia  :grin: :grin:

No worries anders verplaats ik mijn pin wel naar het shopping centre hier om de hoek kunnen jullie alsnog zien waar ik ongeveer woon.

Cheers Barry
 
Back
Top