YES YES YES< IK BEN WEER ONLINE< VANNUIT OZZ!!!

Hoe dichterbij het komt, hoe erger het wordt!! Ik dacht eerst; als ik nou maar een datum heb... maar het is natuurlijk allemaal pas echt zeker als die sticker inmijn paspoort zit. Ik plan het allemaal wel lekker, huis opgezegd, baan opgezegd, vlucht geboekt.... maarja, moeten ze in Berlijn het er natuurlijk ook mee eens zijn he! zucht....  :lol:
spanning spanning spanning. VOlgens mij valt er straks een blok van me af!
Een goede rollercoaster, dat kan ik je wel vertellen!

Ja, dat is het he..dat de tijd vanaf het moment dat je weet dat je gaat haast niet voorbij lijkt te gaan. of je komt tijd tekort met het regelen van allerlei zaken!

Ik ben nu echt op zon punt van; je hebt eigenlijk alles zo ongeveer wel geregeld, op details na... bent eigenlijk ook helemaal uitgekletst, want je hebt niet echt nieuws meer, je zit alleen maar te wachten op die datum....
In de tussentijd stijgt de spanning alleen maar, want het komt allemaal steeds dichterbij....
Als ik dit volgende week vrijdag lees, lach ik me waarschijnlijk helemaal kwijt, dat ik zo heb lopen stressen, draaien en gewoon niet weten wat te doen met mezelf.
Daarna zal het allemaal wel in een stroomversnelling gaan en sta ik straks het kerstdiner te koken in Perth.... waar maakte ik mij in gods naam zo druk om ..... :?

Inderdaad! lekker joh..!
Ja, je bent al afscheid aan het nemen van alles en iedereen en denkt alleen nog maar vooruit volgens mij..
Moeilijk dan he, die laatste dagen op het werk enz..

zucht.......
ja. ach, nog tot 3 uur hier "aanwezig" zijn. De vertaling zou vandaag terug moeten zijn bij het vertaalbureau.... Ben benieuwd of ze bellen. Dan kan ik alles ophalen en klaar gaan leggen, in een tas doen en er niet meer doorheen gaan..... tot 1 december dan natuurlijk....

Dat is al zo snel zeg!
'aanwezig' zijn..hahaha! Ja, dat is eigenlijk hoe je je de laatste paar dagen voelt..Je weet toch dat je weg gaat!

haha, ja waar heb ik het ook over. maarja, het duurt allemaal als je niks doet haha.
Bedankt dat je me zo door de uurtjes sleept Bar!
Ik zou niet weten wat ik zonder XPDite zou moeten haha

hahaha je bent echt wel aan het flippen hé!  :lol:

Proficiat hoor en je hebt gelijk: geniet maar van elk 'laatste keer' moment, over een paar maand ga ik dat ook doen!  :up:

Hey Marina,

Eindelijk kun je het van de daken schreeuwen...
:shout: [size=14pt] GEEN VOLLE WEEK MEER, YEEHAH[/size] :happysun:

Hé Marina, een ding begrijp ik niet. Wat moet je nu in hemelsnaam met een lege krat in je koelkast?????
[quote author=marina link=topic=2614.msg37269#msg37269 date=1132557335]
Oh Bart; heb een kratje leeggemaakt en alvast in de koelkast gedaan... [/quote]
Is dat om de hete kolen waar je op zit, iets af te koelen??

[quote author=marina link=topic=2614.msg37370#msg37370 date=1132575235]
Ik zou niet weten wat ik zonder XPDite zou moeten haha [/quote]

Wat werd er ook al weer verteld over verslavingggggggggggggggg?????

Nog even, meid, en je zit er. en als ik al de replies zo lees, leven er erg veel met je mee, incluus wij.

Rene

hahhahahah, ja Rene je snapt me wel !!!  :lol:
typte in myn enthosiastme gewoon een beetje te snel haha
Ja bedankt allemaal voor de reacties. Het doet me erg goed! Vooral omdat je die soms van je directe omgeving niet snel krijgt he....
nou het zijn nu nog maar 23 nachtjes voor ik voet in Perth zet!!

Jippie de Pippie Joepie de Poepie YEEEEEHHAAA!!!!!
De tickets zijn binnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
( :roll: sorry keb weer zon dag....!!!)

Ik geloof dat je vandaag al weg wilt gaan, of niet???

Ik begrijp je helemaal.....

Nog maar een paar dagen werken, dus hou vol!!

Groetjes (ben heel erg lui deze week op het werk) Ellen

Ja het liefst wel natuurlijk!!
Ben ook superlui hoor vandaag. Het gebak is net bezorgd! Vanmiddag de laatste directievergadering!
Morgen eerst nog even een overlijdensakte halen van mijn oudste zoon (vroeg de caseofficer om), daarna tickets en vertalingen afhalen (even 300,59 euro dokken zeg voor die vertalingen.. maarja, het zijn wel belangrijke papieren) Dan gauw naar huis, komen ze de woning inspecteren.... haast haast haast....
Donderdag en vrijdag werken....Pfoe.... T weekend niet veel doen hoop ik...

Jaaaaaaaa.....bijna is het voor jou ook zover!!!!!!!!!!

Marina nog heel veel succes de laatste weekjes/dagen, en we spreken snel een keer af :up:

See you in Perth!!!!!

Gr. Sab

Back