YES YES YES< IK BEN WEER ONLINE< VANNUIT OZZ!!!

Thanks Sabien!
Doen we zeker! Ik houdt je eraan hoor!
Mail me even zodra je geland en uitgepakt bent!!!
Ik zet de koffie wel klaar, en houdt de wijntjes wel koud!!  :up:
Komt helemaal goed!!

Hee, de tickets zijn er!! Nu gaat het echt hard hoor..laatste dit, laatste dat...
Je komt nog tijd tekort!

:computer: :blahblah: :bike: :flowers:

Hey goede morgen Marina,

Weer een nachie voorbij :)
Werk ze vandaag?
En anders veel plezier op het forum, he :lol:

Groetjes,
Mel

Hey Mel,
Jij bent er ook vroeg bij vandaag! Jawel er mag weer een nachtje afgekruist worden!! yes!
Nou vandaag drukke dag, Moet maar tot 12 uur werken en daarna racen om alle stukken en tickets op te halen, dan nog de huiscontrole.... Pfew....
Volgende week al Berlijn.. :-o

Goedemorgen....

Begint al aardig op te schieten met alles, he?

Ik denk aan je hoor (volgende week sta ik al op Schiphol...aaahhh)..

Hoop dat je huis helemaal in orde is en lekker je borg snel terug krijgt...

Groetjes Ellen (en niet te hard werken vandaag.... daar doen we toch niet meer aan??) :-D

Hey Ellen,
Nee joh, ikke niet hoor.Lekker op het gemakje!
Mijn borg zal ik wel niet terugkrijgen... hier en daar een mankementje waar ik nooit wat aan heb gedaan, maar je weet het niet, want ze gaan geloof ik heel het huis aanpakken dus dan moeten ze ook niet mieren over een gebroken ruitje in de slaapkamerdeur en een badkamerspiegel die niet ophangt!
We horen het wel vanmiddag.
Ik zit intussen met kleine oogjes achter de computer....
Scott heeft vanacht bij oma geslapen en jawel hoor, daar slaapt hij wel door he! Ik heb mij als gevolg verslapen (tja, als je eenmaal de kans krijgt om door te slapen). hmmmmm..... even tanden op elkaar vandaag, komt wel goed. Dan is het ergste weer geweest,..... tot volgende week dan natuurlijk haha

Nou Marina,

Kan je mooi rustig bijtrekken achter je computer.... doe ik ook altijd....ik verschuil mijzelf achter mijn beeldscherm...

Bazin is er mooi niet vandaag....wel zo lekker rustig...

En nu nog maar een weekje en dan zit je in het vliegtuig naar Berlijn....spannend hoor.... ik weet hoe je je moet voelen....

Groetjes Ellen..... (ben weer niet productief vandaag...) :)

Haha, nee ik ook niet! Ben een beetje de kas aan het bijwerken en daarna gaat hij voor mij voorgoed de kluis terug in! YES ik heb er zon pokkehekel aan! Yuck!
Maar; na vandaag no more!!

Bij mij gaat vrijdag de vlag uit.... (nou ja, bij wijze van spreken dan).......

Ik kan cijfertje of afkorting meer zien!!!! Maar toch heel veel sterkte vandaag....we zullen het allebei nodig hebben ..

Cheers!!

Ik moet zeggen dat het toch langsaam aan wel makkelijker wordt hoor. Vandaag zitten we al weer op de helft van de laatste volle week en dan zijn het nog maar losse flodders hierna. Aan het einde van deze week zal ik ook echt het afscheidsgevoel wel hebben. Maar wel heeeerlijk dat ik straks niet meer terug hoef hoor. Het begint langsaamaan wel door te dringen...
Na volgende week is het natuurlijk helemaal een eitje. dan is het echt nog alleen maar een kwestie van inpakken, feesten, meer feesten en meer meer feesten haha!

We zijn wel erg hoor vandaag? Het is nog niet eens half tien en we zitten alweer te beppen hier op het forum....

Maar what the hell..... Willen ze ons misschien bellen in Oz als ze iets niet kunnen vinden of iets niet begrijpen.....??? Haha... ze zoeken het maar lekker uit... Ik vertrek hier van kantoor met een enorme big smile....

:-D :-D :-D :) :)

haha, ja dat zal wel. volgens mij hebben ze allemaal aangeboden om mijn loonstrookje persoonlijk langs te brengen haha
Nou laat maar hoor. In Oz hebben ze ook post!
Lekker toch, Nu is het een keer tijd voor ons toch?
soms is lekker ego zijn helemaal niet erg hoor

EEj, Marina, wel lekker trouwens dat jij de nachtjes slapen bijhoudt, weet ik ook precies wanneer ik weer in Perth zit.
Gezellie Kerst met onze VERLOOFDES ( hahahaha, nog steeds wennen, verloofde, haha)

groetjes lin

vanmiddag ook weer vrij?
ikke wel, moet naar de tandarts  :p

Yep, 12 uur stop ik ermee. Dan racen om alles voor elkaar te krijgen... maarre bijna weer weekend he!
Phil houdt trouwens voor mij de nachtjes bij, hij kruist er elke dag 1 af, dus dan weet ik dat ook weer haha.
volgende week gaan we bijna naar schiphol zeg!! aaaaah

Ik wil ook naar huis om 12 uur....... :cry: :cry: :cry:.... ik denk dat ik wel een uurtje spijbel.. ik vind 16uur wel een mooie tijd...

Veel plezier vanmiddag (het is wel haasten, maar onthou....het is allemaal voor het goede doel!!!)

See ya

Dit begint al echt een dames een bruidjes topic te worden.
Oeps!.............wat doe ik hier dan eigenlijk?  :lol: :lol: :lol: :-D :-D :-D

Bert

HAHAHA!  nou je komt er mee weg hoor; gast van de bruiloft mag zich best mengen in het gesprek!

Yes, ik ga weer afsluiten hier. Nog maar 6 werkdagen te gaan, waarvan nog 2 deze week, 2 volgende week en 2 de week erna!!!
YEEEEEEEEEEEEEEEHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAA  :lol:

Misschien tot vanavond luitjes, geef ik weer een update over vanmiddag!

Back