YES YES YES< IK BEN WEER ONLINE< VANNUIT OZZ!!!

Ik zal duimen voor de Nederlandse posterijen...of hoe heet dat ding bij jullie?

:up:  :up:  :up:  :up:  :up:  :up:  :up:  :up:  :up:

Sara

TPG post tegenwoordig (houd het even vast want die naam verandert ook elke paar jaar...).
haha!!!

[quote author=sarabaes link=topic=2614.msg35149#msg35149 date=1131358420]
Wacht maar tot je die ring rond je vinger kan schuiven!!!! Wij willen wel foto's hé!  :wink:
[/quote]

Niet alleen op de foto, hoor :wink:.
We komen 'm 3 december ook even van dichtbij bekijken, hoor :).
(ik hoop natuurlijk wel dat alles optijd binnen is)

Groetjes,
Mel

ja inderdaad, nu maar duimen..... aaaaaah. zit wel te stressen hoor.... heb geen idee hoe lang aangetekend er over zal doen....

net even op australian post website gekeken, inderdaad binnen 4 tot 7 werkdagen in 200 landen ... (is dat ook NL  :roll:  zal wel he)
........zucht......

Hyper de Pyper :) Doe ff rustig joh! :p Nee hoor.... ik plaag je maar :) Echt ontzettend goed dat alles zo voorspoedig gaat :) Wel fijn dat het allemaal in de Nederlandse herfst gebeurd, want dan heb je in ieder geval geen last van een herfst/winterdip ;)

Nou 6 december om half 3 zwaai ik af hier op het werk. Lekker hoor! Goed gevoel, nog 15 en een halve dag!
dat kunnen we toch ook nog wel overleven toch?
Het bericht dat Ellen haar visum heeft heeft mij weer moed gegeven. Zij had ook maar een foto van hun samen en dat heb ik ook, tja en nog een mislukte van ons twee. .... wel genoeg fotos van hem met de kids.... zal wel goedkomen....
Heb echt de laatste dagen enorm zitten stressen maarja het blijkt netzoals bij Ellen; hetkomt goed. Nou volgens mij ben ik de volgende in de rij.... op goed geluk!!!!!!!!!!!!!!! (haha dat was toch zon show op tv haha)

en hier ga je mee op je date:  :gramps:

(geloof dat het tijd wordt voor cup a soup haha)

Nou vandaag een dagje thuis... in de lappenmand.
Nog steeds geen post.... bah....
oh wacht effe daar is de postbode!!!! speak of the devil!!!

HIJ IS ER!!!!
Ik krijg er helaas geen goede foto van gemaakt (telkens overbelicht...).
Al zijn papieren zijn er ook.
Huh, mannen he! de statements van mijn vriendin zijn keurig in orde, heeft hij zijn statement en die van zijn zoons niet laten whitnnessen!!! aaaargh.. maarja, het zal wel goed zijn hoor. Copie van paspoort en visas zijn wel afgestempeld....
Nou nu nog even dat spul van de vertaler terug en dan kan ik het opruimen tot 1 december!

oh ja, ik bedoelde dus dat Mike zijn statement niet heeft laten whitnessen....
nou ben inmiddels weer wat gekalmeerd haha.
Bedankt he Barbara! Ja het is niet te geloven hoe je mee gaat leven met alle belevenissen hier van iedereen. Voor je het weet ben je ontzettend verslaafd aan dit forum en kijk je continu of iemand al weer wat meer nieuws heeft!
Jij ook succes he met de plannen!
Groetjes,
Marina

Hoi Marina,

Goed dat je alles binnen hebt.
Mevrouw Anke (Gerich) heeft niet eens gekeken naar de statements van ons en van mijn schoonzusjes... Dus dat zal wel loslopen.
Ik zal je van de week nog even een pm-tje sturen, ben nu erg druk met de laatste dingen aan het inpakken. Vrijdag gaat het grootste gedeelte richting Darwin.

Als je nog iets wilt weten, dan hoor ik het wel.
Groetjes Ellen

Hé Marina........
Het komt nu wel erg dichtbij hè.
16 december Perth...........dat is dan gelijk definitief?

Bert

Nou, ik heb het gister ook al aan de telefoon gezegd, maar nog maar een keertje.
HET KOMT HELEMAAL GOED, DE 15E ZITTEN WE SAMEN(EN DE KIDS,OF COURSE) GEWOON IN HET VLIEGTUIG NAAR PERTH. :plane:

no worries.

ps:voel je je weer wat beter? nog ff lekker dagje uitrusten, beetje koffer in- en uitpakken, en weer in- en uitpakken en ......... tot de dag om is, hahaha

groetjes lin

Goedemorgen allemaal,
Bedankt voor jullie steun!
@ the broute: ja, dan is het gelijk helemaal definitief! maar dan wil ik niet meer terug ook hoor!
@ ellen:  we spreken elkaar in ieder geval nog even voor je vertrekt he!
@ Lin en Lieke: waar zouden we toch zijn zonder telefoon he! Ben echt blij dat we even ons ei kwijt kunnen bij elkaar ! oh ja en Lin; het kwam nog goed voor ik mijn ogen dicht deed gisterenavond hoor!!  :up:
@ Rene: ja nu de rest nog, maar wordt er wel steeds rustiger onder (denk ik haha!).
Zoals Sabien haar kreet; het komt allemaal wel goed, en zo niet dan toch!

Nou ga vandaag maar de hele dag naar mijn ring staren hahahaha!

[quote author=marina link=topic=2614.msg36514#msg36514 date=1132075291]
HIJ IS ER!!!!
Ik krijg er helaas geen goede foto van gemaakt (telkens overbelicht...).
[/quote]

Hey Marina,

Echt super. Je zult nu wel de hele dag stralen :sunny:.
Nu is het echt aftellen (was al zo, maar nu komt het steeds dichterbij.) Maar goed ook trouwens. Ook gezien het weer hier :freezing:.
Enne, zoals Lin al zei: "Het komt (uiteindelijk) helemaal goed." (Ow, ik zag net dat ze die quote van Sabien gejat had :-D. Ach, beter goed gejat, dan slecht verzonnen :wink:)
Volgende maand ben je er al :up:. Gaaf, hoor!!

Succes en veel plezier met STAREN naar je ring :p.

Groetjes,
Mel

nou het aftellen is echt aan het opschieten nu! Volgende week nog maar 1 volle week werken de week erop alleen ma en di en de week daarop ook alleen ma en di!
Heb gisteren mijn ring even weggebracht. Hopelijk kunnen ze hem iets kleiner maken, maar of dat kan hoor ik vandaag. ze zijn bang dat de steentjes er anders uitschieten... aaaah!
gisteren afscheid genomen van de laatste spullen voor de kringloop.... De tv staat nu op de grond.........(aaaah).
Alles wat er nu nog staat heeft een bestemming bij vrienden en familie.
Kan niet wachten nu!!! Laat dat vliegtuig maar voorrijden haha!!!

Hoi Marina,

Heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeel succes. Je krijgt ém gewoon en 16 december zit jij in het vliegtuig!!

Succes, Marielle

he jammer zeg... ring kan niet kleiner worden gemaakt.....
dan moet ie maar om mijn middelvinger....
voordeel; krijg er nog 1 als ik in Perth aankom.... !  :up:
zeg maar ja dan krijg je er twee hahaha

Back