YES YES YES< IK BEN WEER ONLINE< VANNUIT OZZ!!!

OH, MY GOD,

Over forum verslaving te gesproken!!!

Krijgen we en nog een dames kransje er bij!! :eek:ops!:

:rotflmao: :rotflmao: :loldevil: :loldevil:

[quote author=Rene-L link=topic=2614.msg37743#msg37743 date=1132760963]
Krijgen we en nog een dames kransje er bij!! :eek:ops!:
[/quote]
Ja gezellig toch :group: :blahblah:.

Maareh, Marina, lekker he, zo aftellen.
Nu echt nog maar een paar dagies :cheer:

Nou nou, druk druk druk! maar alles geregeld!  :up:
Zelfs het huis valt allemaal wel mee...
Nu is het maar wachten he! Alles ligt klaar!

:lol:  :lol:  :lol: ja ik denk; dan ziet ze het gelijk haha!!!! Volgende week zitten we er en weet ik bijna mijn uitslag (hopelijk haha)

SPANNEND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wel even sms-en naar mij hoor.... je hebt mijn ozzie nummer!!!!

zekers ellen!
Pfoe.... morgen is het al afscheid nemen van een van mijn collegas. die werkt alleen woe, do en vrij. Elke keer als ik het zeg tegen haar schiet ze vol zeg... wel lief van haar!
OOOORRR gezellig; Linda blijft bij mij logeren tot zaterdag, echt leuk!
Wordt een dolle boel!!

Yep, ik ben ook helemaal besmet met het visum-virus.Ik moet alleen nog wachten tot 10 januari, maar ja, deze voorpret maakt veel goed, reuzegezellig

lin

[quote author=marina link=topic=2614.msg37863#msg37863 date=1132836774]
volgende week om deze tijd weet ik het....... :roll:
[/quote]

SPANNEND, HOOR :lol:. Ik ben ook zéér benieuwd hoe het is gegaan!!!

[quote author=marina link=topic=2614.msg37868#msg37868 date=1132838773]
Linda blijft bij mij logeren tot zaterdag, echt leuk!
Wordt een dolle boel!!
[/quote]

Haha, dat zal inderdaad een dolle boel worden. Heel veel plezier :up:.

Mel

[quote author=marina link=topic=2614.msg37863#msg37863 date=1132836774]
volgende week om deze tijd weet ik het....... :roll:
[/quote]

Ik hoop echt dat het gaat lukken. Zou fantastisch zijn!!!!

Vandaag laatste vrijdag YES!
Volgende week telt eigenlijk al niet meer. Alleen maandag en dinsdag... nou dat lukt ook nog wel!
Ik heb vandaag eindelijk het gevoel dat ik aan het afsluiten ben. Heerlijk. Dinsdag uit eten met werk....
Vandaag lekker gebracht met de auto want het weer was niet normaal. Wat een wind zeg! De deur van de auto werd bijna uit mijn handen gerukt.....
Nouja, strakkies lekker naar de zon!!!  :happysun:

brrrrrr..... had je alleen veel wind of ook sneeuw? Hier in Apeldoorn ligt een cm of 4 en het sneeeeuwde als een gek hier! Heb er een kwartier langer over gedaan om hier te komen en mijn broek is aan de onderkant kletsnat... Sokken dus ook :( Heb nu koude voeten...
En hier ben ik op het punt aanbeland dat ik enorm jaloers word op jou ;) IK WIL OOK!!! lekker naar de zon en de warmte........  Ach ;) Mijn tijd komt nog wel :)
Veel sucses met de laatste loodjes en veel plezier bij het aftellen!

Ik vind dit allemaal erg spannend hoor! Als ik aan het aantal nachtjes denk dat ik nog moet wachten, dan kom ik uit op .... 293!  :cry:
Anyway, veel plezier, geniet van je laatste momenten op je werk, in de stad, bij de bakker,....  :up:

Sara

LEKKER GEVOEL HE? 

OVER 20 DAGEN ZIT JE IN DE ZON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jij ook veel plezier op je laatste vrijdag........

:dance: :dance: :dance:

Cheers !!!!

Jeetje, sneeuw!!! Ik hoop dat Phil dat nog 1 keer ziet voor we gaan!
Nee hier regent het alleen maar en het waait echt gigantisch.
Misschien waait het nog wel deze kant op! Kunnen we nog lekker ziek worden voor we gaan.... bah....
Schiphol had ook al vertragingen... ben toch wel blij dat ik de avond van te voren ga naar Berlijn... you never know.....

20 nachtjes; dat is iets méér dan twee weken. En dan kan je terug denken aan de misschien wel laatste sneeuw die hebt gezien!!

Ik wil eigenlijk niet zeggen dat ik je benijd. Maar aangezien ik een beetje jaloers ben, doe ik het toch!!

IK BENIJD JE!!

Veel sux6 met je laatste dagen hier!!

Rene

Hoi Marina,

Nog even en dan is je zoontje jarig toch? Veel gezelligheid en plezier die dag en maak maar een paar mooie foto's van je kids in de sneeuw. Je kids met een sneeuwpop, je kids ..................................als het maar sneeuw is. Maak er een leuke combifoto van en voila (komt die Belgische inslag weer op de proppen)! En anders ga je gewoon een keer op vakantie naar de Snowy Mountains als je echt sneeuw wilt zien (gaan we even vanuit dat de jackpot is gevallen en alles kan hè!!). Veel plezier toch nog die 'laatste weken'.

Groetjes Miranda  :)

[quote author=marina link=topic=2614.msg37929#msg37929 date=1132906671]
Jeetje, sneeuw!!! Ik hoop dat Phil dat nog 1 keer ziet voor we gaan!
[/quote]

Hey Marina,

Volgens mij moet het bij jullie inmiddels wel gesneeuwd hebben.
Toch leuk, dat beetje sneeuw die laatste paar dagen.
(althans...als je er niet uit hoeft :))

Succes nog morgen en overmorgen op je werk. Echt de laatste daagjes, he...
Natuurlijk ook veel plezier :up:.

O, en natuurlijk héél veel succes a.s. donderdag!!

Groetjes,
Mel

snow.jpg

CHarmante foto van mij afgelopen vrijdagavond!!!

Back