YES YES YES< IK BEN WEER ONLINE< VANNUIT OZZ!!!

snow2.jpg

Mooi plaatje om mee te nemen!!!

Leuke foto's...
Wel inlijsten, he en natuurlijk ophangen,  :-D.
(is dat trouwens niet typisch NL, foto's aan de muur?) :)

Mel

Schattige foto's, Marina.
Ik wil je echt heel veel succes wensen en ik zal zeker op de hoogte blijven van jullie ontwikkelingen.

Marina..... Nog maar een paar nachtjes slapen en dan naar Berlijn.... Maar ik weet gewoon dat je het krijgt... Ze gaan echte liefde echt niet in de weg staan.

Ik bel je morgenavond nog even voordat ik woensdag vertrek..

Geniet nog even van het hollandse weer....

Ellen

Ow verschrikkelijk... het zweet staat in mijn handen, ik ben vandaag super hyper en heb het hele weekend wakker gelegen..... (en een buikpijn en een nachtmerries joh!)
Ik droomde dat ik in de trein zat en al mijn papieren waaide uit het raam, onder de trein, ik wilde er achter aan maar kwam niet vooruit.......  :loudcry:

Ik zit nu inmiddels weer achter mijn computer in mijn minuscuul kantoortje met mijn thermosfles thee.....
Moet alles gaan opruimen hier, alle mappen bijwerken en alles in de kast.....
(hah, zou bijna gaan huilen MNH (maar niet heus)

Ik zou het liefst volledig los gaan hier maar durf het nog niet te doen. Ik durf pas echt blij te zijn na donderdag.... als die stickers in de paspoorten zitten!!!

Hey Marina,

Donderdagmiddag als die stickers in de paspoorten zitten dan denk je, waar heb ik mij in hemelsnaam druk om gemaakt...... Maar helaas moe(s)ten we allemaal door deze zenuwslopende tijd.

Gewoon lekker je thee zetten, onderuit zakken, net doen of je HEEL hard werkt... De boel zo goed mogelijk afronden en over 2,5 week zit je in dat vliegtuig naar Perth...

Ik leef met je mee hoor!!!

Groetjes Ellen

Ik doe mijn best...... het valt niet mee. Morgenavond afscheidsetentje van het werk (even de spanningen eruit gooien voor donderdag) en woensdag heel braaf alles inpakken en zorgen dat ik er netjes uitzie voor donderdag.....
AAAAAAAAAAAAHHHH LINDA!!!! HEEEELLLUPPPP hahaha!

Och arme.... Aan de ene lant is dat zenwugevoel heel erg, maar aan de andere kant kan het ook best lekker zijn...
Het gaat echt allemaal goed komen en ook ik weet zeker dat je je visum wel krijgt.

Bedankt Annemiek!
Ja volgens mij zal het ook wel goedkomen hoor... Moet gewoon eens wat meer dat Australische NO WORRIES ritme aan zien te leren.... :lol:  :lol:  :lol:

Tjonge jonge, ik ben me hier een partij hyper joh niet te filleme!!!
Het komt ook ineens zo snel nu..... zo lang op gewacht en ineens......KLABAM!!!

Okee... een goede remedie...  Schreeuwen! En dat kan natuurlijk niet op je kantoor nu dus.... spui het hier! Gewoon keel open nou jaaa..... vingers op het toestenbord ;) en bleeeeren! of rammen :)  kijk zo...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGH!!!!!!!!!!  :) of naar het toilet gaan, je hand strak voor je mond doen en dan alsnog heel veel lawaai maken :)

of zo:

:w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: :w00t:

[size=42pt]AAAAAAHHHHHH!!![/size]

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Hey Bert; het was een australische winter afgelopen vrijdag !!! (juni....) haha.
nee hoor, mijn datum instelling heeft kuren...

Goh......toch wel apart dat er zelfs bij jullie sneeuw lag.
Hemelsbreed wonen we misschien maar 20 kilometer van elkaar
en hier in omgeving Dordrecht lag helemaal niks.
Ja.............heeeeeeeel veel water.

Bert

In Bergen op Zoom lag er een paar cm sneeuw. In Halsteren (wat letterlijk tegen BoZ aangeplakt zit) lag helemaal niets.

:evil:  :evil:  :evil: Ik poste hem en ik wist dat de vraag ging komen haha
eeeeh effe denken, heb net Mike aan de lijn gehad..... die plaatselijke bui??
haha

hyperde pieper..... Mike krijgt mij ook al niet meer rustig....... :roll:

Tja, 't was echt een inkoppertje :-D.

Maareh, hoelaat mag je vandaag naar huis? Een uur of drie??
Heeeeeeel veel succes :up:. Of moet ik je collega's veel succes wensen met je hyperbui?!
:lol1:

Back