YES YES YES< IK BEN WEER ONLINE< VANNUIT OZZ!!!

Hey Marina,

Nogmaals: Leuke foto's
Bij de tweede straal je echt helemaal :).
Het is je echt gegund!!
Heel veel succes de laatste dagen in NL en tot ooit in Perth  :wink:.

Groetjes,
Mel

Nog even een update:
Het was gisteren erg gezellig maar ook wel erg emotioneel. Ik dacht zelf zo van: nou heb ik dat visum en dan is het feest. Dat was het ook maar ik vindt toch dat er ook een soort van verdrietig gevoel is. Langsaam maar zeker gaat dat wel weg nu maar het was toch wel even gek. Ik had het zo sterk niet verwacht.
De laatste twee nachtjes nu in ons huis slapen en dan verkassen we naar Oma voor ons laatste weekje in NL.
Deze week is het weer een hele hoop afscheid nemen en daarna kunnen we ons gaan voorbereiden op ons nieuwe leven in Oz. Ik denk dat de echte blijdschap ga komen als ik samen met Linda en de kids in het vliegtuig zit en we richting Perth vliegen.

Marielle: hardstikke leuk dat je nog even bent geweest! Ik hoop je ook snel te zien in Oz! Ik zal je nog even een PMetje sturen met mijn adres.
Wel jammer dat de meeste mensen al weg waren voordat je kwam!

Bartman: Nou dat vergeet ik natuurlijk nooit meer! Bier, stoelen en een auto haha!!! tof ritje en ik ben nu al benieuwd naar de fotos die je vanmiddag hebt geschoten.

Mel: Nou Phil en Abbey hebben elkaar gevonden. Hopelijk gaat alles voorspoedig en komen jullie ook snel naar Perth!

Lin: IK KAN NIET WACHTEN!!!!! (leuk berichtje op de muur trouwens haha!)

Heee Marina,

Wat een leuke foto's!! Wat lachen met die paspoorten met die stickers erin, joeeehoooeeee!!! Vond het ook erg leuk om jou en je kids nog zo op de drempel voor vertrek te ontmoeten. Was wel een beetje kort hoor! Helaas kon ik niet eerder komen om ook de anderen nog te zien. En ook niet langer blijven voor het ritje in wat Phil 'die taxi' noemde, haha!! Ik stuur je een PMetje met ons adres. We gaan wat afspreken in Perth hoor, sowieso gaan we daar een reunie organiseren met de anderen, no worries.

Een heeeele goede reis naar Perth en sterkte met afscheid nemen, Marielle

Nou alweer een beetje bijgekomen....
Mike belde net; alsof het allemaal niet beter getimed kan worden; mijn dozen zijn gearriveerd!!!
6 van de 7. Nou fantastisch!! Heb ik wat te doen als Mike naar zijn werk is. Mike maakt deze week ook even een afspraak om de nieuwe school van Phil te bezichtigen. Dat kan dan waarschijnlijk nog net nadat wij aankomen.
Pfoe. Leuk hoor. De (blije) kriebels beginnen nu op te borrelen YES!

Hartstikke leuk Marina,  :up:

Is het ook al bekend waar de 7de doos is of wanneer die komt?
En wat was je kwijt voor het versturen van die dozen, 'k zit nog te twijfelen of ik het opstuur of een deel van een container moet bestellen ergens.... :|

Geniet in iedergeval de laatste dagen nog even en we hopen je nog eens te zien wanneer we Perth bezoeken. (tante Katrina woont in Jundalop of in iedergeval daar vlakbij.)  :up:

Groetjes,
Koen

Hé Marina,

Leuke foto's van Berlijn.......Je ziet er echt dolgelukkig uit met de paspoorten in je handen .
Logisch natuurlijk.
En dan zijn ook bijna al je dozen nog eens gearriveerd in Ozzie......perfect getimed.
Gaat allemaal goed komen met jou.

Bert

En... komt Sinterklaas dit jaar wel langs bij jullie in huis? Of heeft hij speciaal voor jullie nog wat cadeautjes bewaard voor als jullie in Ozzie aankomen?

De 7e doos had ik later pas verstuurd, maar is niet erg, het meeste hebben we in iedergeval!

@Koen: Jundalop is niet ver bij ons vandaan, dus we moeten zeker een keer afspreken. Hoe meer tantes en ooms hoe beter toch!! Voor (max) 20 kg per doos was ik in de economy classe ong 53 euro kwijt. Het duurt wel ong 8 weken voordat ze er zijn, maar als je het optijd opstuurd komen ze dus aan als je gaat (zie mij haha).

@annemiek: nee hoor de kerstman zal in ozzie wel langskomen. alhoewel we wel wat kadootjes hebben ingeslagen en die gaan met onze 100 kg aan bagage mee!

He Marina,

Dat lijkt ons best leuk, we zullen je zeker inlichten wanneer we een keer die kant weer opgaan.
Al zal het denk ik niet eerder zijn dan 2007 aangezien we voor die tijd nog al druk zijn en we pas halverwege 2006 pas aankomen.

Bedankt voor de info... :up:

Greetz,
Koen

:congrats:  Dat is geweldig nieuws!  Kan mij voorstellen dat je nu de kriebels krijgt!  Voor mij is het nu ook aftellen,  mis mijn man behoorlijk - hij ons ook!  Het zal dan ook precies drie maanden zijn geweest dat wij elkaar voor het laatst gezien hebben. 

Nog even en je kan Mike een dikke zoen geven  :up:

@ Seamic: zekers! Bij ons precies 4 maanden!  :cry:
het zal een spetterend weerzien worden!
tot gauw in Perth!!

En ik vond de ene maand dat mijn ex-vriendje ging interrailen nog wel zo lang ;)
Als ik nu een weekend zonder Mark ben, ben ik altijd erg blij als ik weer thuis ben :)

Ja maar het maakt het weerzien ook wel weer superintens..... krijg nu alweer kriebels in mijn buik als ik er aan denk!!!!!

Als je je maar een beetje inhoudt op het vliegveld in Perth !!

Dalijk worden we nog gearresteerd wegens onzedig gedrag, hahahahha

groetjes lin

[quote author=marina link=topic=2614.msg39246#msg39246 date=1133773756]
Mike maakt deze week ook even een afspraak om de nieuwe school van Phil te bezichtigen. Dat kan dan waarschijnlijk nog net nadat wij aankomen.
[/quote]

Hey Marina,

Ik ben benieuwd of de school die jullie uiteindelijk kiezen, bevalt en natuurlijk ben ik benieuwd hoe Phil het vindt.
Ik hoop dat hij snel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes maakt, maar dat zal vast wel. Zeker als ik zie hoe snel het al klikte tussen Phil en Abbey.
Heel veel succes bij het "opstarten" van je nieuwe leven. Lekker settlen over een paar dagen. Het komt nu helemaal goed :up:.
En uiteraard: NO WORRIES!! :)

Groetjes,
Mel

Back