YES YES YES< IK BEN WEER ONLINE< VANNUIT OZZ!!!

UPDATE UPDATE UPDATE:

3 hoeraatjes voor het Kantongerecht te Breda. We moeten ze maar een XPDITE TROFFEE aan gaan bieden!!!

Ik heb dus eindelijk een bewijs dat ik alleen gezag heb!!!!!  :dance:

Ze hebben mijn aangepaste brief getekend en afgestempeld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu maar bellen morgen!!!
YESS!!!!

Zo Marina........Jij bent bijna echt wel helemaal 'ready to take off' neem ik aan!
Toppie gaat het allemaal zo te merken!

Bert

Met vallen en opstaan Bert, maar jij hebt de eerste heuvel van onzekerheid zelf al ervaren zie ik! Laat je niet ontmoedigen hoor! het zal de laatste keer niet zijn!!!
Ik leef met je mee!
Marina

:happysun: :happysun: :happysun:

Hey marina,

[size=26pt]Eindelijk!!! Super, joh!!![/size] :up:.

Dit moet toch een SUPER gevoel zijn!!! Weer een onzekerheid minder.

:dancing: Even een feesie bouwen :dancing:.

En nog even en dan eindelijk :plane: naar de  :sunny:.

Geniet maar lekker en nu aftellen :wink:.
Ow, en al enig idee wanneer je gaat, nu dit ook weer geregeld is?
Ik lees het gauw :).

Groetjes,
Mel

Ga vanmiddag bellen!!! aaaaah. spannend, ik hoop dat ze me gelijk een datum geven.... anders is het weer wachten op wanneer ze terugbellen....
Straks ook nog even met Scott op sleeptouw.... Maar dat is binnen een half uurtje gebeurd straks. gelukkig hoef ik met hem geen bloed te laten prikken enzo.
Nou vanavond weer een update hoor. Hopelijk inclusief datum!!!  :up:

Morgen Marina,

Kleine tip, bellen na 15.00uur, maar voor 16.30uur. Ongetwijfeld sta je minstens 15 minuten in de wacht en vragen ze alleen je gegevens. Als dit gebeurt, bel morgen weer en zeg dat je al eerder je gegevens hebt doorgegeven. Ik heb na 3x bellen in twee dagen een afspraak gekregen (en de 2e afspraak was ook zo geregeld). Ik ga in de herkansing volgende week donderdag, 10 november.
Laat je het ons even weten wanneer je een afspraak hebt?

Veel succes, o ja, nog een tip, als je belt krijg je eerst een lul-verhaal over skilled-visa, meteen 1 intoetsen, dan krijg je hetzelfde verhaal nog eens, meteen op 0 toetsen. Scheelt weer een paar minuten extra wachten.

Groetjes Ellen :)

Hey Ellen,
Bedankt voor de tips!!! Ik zal na 15.00 gaan bellen want ik moet om half 2 met Scott bij de arts zijn voor zijn medical. Ik ben echt zo benieuwd. Transavia heeft nu ook een leuke aanbieding naar Berlijn dus ik ga ook maar vliegen. Ik hoop dat de datum uit gaat komen want mijn vriendin zit eind november in Londen en ik hoop wel dat ze nog mee kan. Anders vraag ik mijn oma wel haha!
Ik vertel je vanmiddag meer.
Bedankt voor de tips he!
Marina

Het is zo leuk om al je verhalen te lezen... En ook ik leef enorm met je mee. Toch wel fijn als je iedere keer weer dingen van je lijstje kunt schrappen he? Wat heb je nu trouwens nog aan meubels in je huis? Meeste al verkocht?
Ben erg benieuwd wanneer je naar Berlijn kunt! :) Sucses!!!

Haha, ja je stelt je vraag goed: wat heb ik allemaal nog wel? :

2 matrassen waar ik en mijn zoon op slapen (we slapen allemaal gezellig in 1 kamer nu want het klinkt allemaal zo hol nu)
Een stuk of 4 koffers waar alle kleren/speelgoed in zitten.
een tasje met mijn visa-vraag
een klein kleuren tvtje met ingebouwde dvd speler
een paar klapstoelen
en mijn gasfornuis/koelkast/wasmachine maar die worden in december opgehaald door iemand die al een aanbetaling ervoor heeft gedaan.

Verder helemaal NIKS! haha. Ja we zijn echt aan het kamperen.
We hebben zelfs plastic bestek zodat ik dat straks gewoon weg kan mikken. Mijn goeie bestek zal nu wel ergens in Singapore zijn ofzo....dus bijna daar....

Echt heerlijk dat het nu bijna klaar is. Na vrijdag alleen nog 6 paginas laten vertalen en dan is het gebeurd wat mijn kant betreft. Mike stuurt alles deze week op en dan kunnen we relaxen tot we naar Berlijn gaan..... (nouja, relaxen haha...)

Het is erg fijn dat je zoveel medeleven krijgt van de mensen hier op het forum. Die begrijpen tenminste waar het over gaat. Op mijn werk krijg ik ook wel medeleven, maar dat is maar 5 minuten en stellen de meest onmogelijke vragen; hebben er dus totaal geen idee van wat het allemaal met zich meebrengt.

Ik zou er niet aan moeten denken om zonder dit forum het allemaal te hebben moeten doen. Er zijn zoveel vragen voorbij gekomen en gelukkig wist er altijd wel iemand iets over te zeggen.

Allen dus heel erg bedankt, ook voor het medeleven.

Gelukkig, ben bijna klaar met werken; moet tot 12 uur vandaag, en dan kunnen we weer "nuttige"dingen gaan doen@!!!!

oh ja ik hem ook nog een computer en telefoon thuis natuurlijk.... moet wel een lifeline hebben hoor!

Kamperen in je eigen huis is een soort avontuur op zich toch  :) Ik weet zeker dat mijn zoontje het ook geweldig zou vinden.

Groetjes Miranda  :)

ja hij vindt het niet erg hoor. Hij had een briefje op de deur geplakt (hij zit in groep 3)

ROMMOL MARUKT

(een week later schreef ie eronder:

MAAR ALLUS IS NUU FERKOGT!!

Hij vindt het wel leuk dat we allemaal op 1 kamer slapen. We hebben in totaal 7 dozen vooruitgestuurd met spul en hij had er ook geen moeite mee om uit te zoeken wat hij niet meer wilde en wat persee mee moest.

Ik aan de andere kant ben het nu wel zat hoor. Verlang erg naar een gewoon bed en een magnetron. Elke keer dat pokke pannetje wassen elke keer dat Scott warme melk krijgt.... bah

Nog even Marina dan is het zover, tot dan.......lekker  :?  pionieren in je eigen huis en is er niemand die je effe een magnootje kan lenen voor die korte periode???? Ik bedoel, ik maak er zelf alleen rijst in (hoef je niks meer af te gieten  :wink:) en o ja, melk warmmaken klopt. Leuk ideetje (als je nog genoeg lakens hebt) maak een tentje boven het bed van je kids (of hang het aan het plafond of zo), heb je een tent in je eigen huis. O nee, nu sla ik een beetje door hè. Ik stop er maar weer mee.

Doei, Miran  :)

Back