Haha, ja je stelt je vraag goed: wat heb ik allemaal nog wel? :
2 matrassen waar ik en mijn zoon op slapen (we slapen allemaal gezellig in 1 kamer nu want het klinkt allemaal zo hol nu)
Een stuk of 4 koffers waar alle kleren/speelgoed in zitten.
een tasje met mijn visa-vraag
een klein kleuren tvtje met ingebouwde dvd speler
een paar klapstoelen
en mijn gasfornuis/koelkast/wasmachine maar die worden in december opgehaald door iemand die al een aanbetaling ervoor heeft gedaan.
Verder helemaal NIKS! haha. Ja we zijn echt aan het kamperen.
We hebben zelfs plastic bestek zodat ik dat straks gewoon weg kan mikken. Mijn goeie bestek zal nu wel ergens in Singapore zijn ofzo....dus bijna daar....
Echt heerlijk dat het nu bijna klaar is. Na vrijdag alleen nog 6 paginas laten vertalen en dan is het gebeurd wat mijn kant betreft. Mike stuurt alles deze week op en dan kunnen we relaxen tot we naar Berlijn gaan..... (nouja, relaxen haha...)
Het is erg fijn dat je zoveel medeleven krijgt van de mensen hier op het forum. Die begrijpen tenminste waar het over gaat. Op mijn werk krijg ik ook wel medeleven, maar dat is maar 5 minuten en stellen de meest onmogelijke vragen; hebben er dus totaal geen idee van wat het allemaal met zich meebrengt.
Ik zou er niet aan moeten denken om zonder dit forum het allemaal te hebben moeten doen. Er zijn zoveel vragen voorbij gekomen en gelukkig wist er altijd wel iemand iets over te zeggen.
Allen dus heel erg bedankt, ook voor het medeleven.
Gelukkig, ben bijna klaar met werken; moet tot 12 uur vandaag, en dan kunnen we weer "nuttige"dingen gaan doen@!!!!