YES YES YES< IK BEN WEER ONLINE< VANNUIT OZZ!!!

Weer even een update; inmiddels de vluchten geboekt naar Berlijn... Linda gaat met me mee, dus ik ben erg blij dat ik mijn stress kan delen met iemand die het allemaal begrijpt

THANKS LIN!!!!

Inmiddels ook maar eens even geinformeerd bij het reisburo. En dit geloof je niet:
Vlieg ook nog eens op 15 december om 11.15 net als Lin-Shinji naar Perth!!! (mits ik mijn visum natuurlijk op zak heb!)
Gaver kan het niet!!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :happysun: :happysun: :happysun: :drink:

Ben net zo blij als jou, hoor.
Al moet ik nog tot 10 januari op mijn visum wachten.
Maar de 15e wordt helemaal een feestje

En de 1e in Berlijn trouwens ook.
Yiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Perth, here we come :plane:

:cheer:  :cheer:  :cheer:

groetjes lin

Zoeperkoel!!!!!
Toevallig dat jullie ook samen naar Perth vliegen!! Das toch fijner dan alleen :) Gaan jullie alleen even visum ophalen in Berlijn? Of plakken jullie er nog wat bij aan?

Inderdaad, ik ga daar naartoe voor mijn interview en dan hoop ik dat ik gelijk mijn visum meekrijg... Lin is dan mijn steun en toeverlaat  :up: en dan flinke voorpret als we dan 15 dagen later ook nog eens samen naar Oz gaan vliegen!!!

Hey meiden,

Leuk joh dat jullie samen kunnen vliegen!! Zeker als jullie naar Perth gaan. Op zo'n lange vlucht kan je wel wat company gebruiken, toch?! :).

Natuurlijk ook alvast succes de eerste :up: en maak er wat gezelligs van :).

Groetjes,
Mel

Nou ons hotelletje in Berlijn is ook geboekt.
Derag and living hotel??
Vlakbij de ambassade in ieder geval.
Ik kan in ieder geval niet wachten. Mike kreeg zojuist ook te horen dat het huis rond is. Binnen 6 weken (als alles dus meezit) kunnen we uitbetaling verwachten. Nou dat wordt een super leuke kerst dan!!!
Laat de chamapgne maar komen.....
(3 december wordt dan echt feest !!!!  :drink:)

[move]YYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!![/move]

[quote author=marina link=topic=2614.msg35116#msg35116 date=1131350631]
Mike kreeg zojuist ook te horen dat het huis rond is. Binnen 6 weken (als alles dus meezit) kunnen we uitbetaling verwachten. Nou dat wordt een super leuke kerst dan!!!
Laat de chamapgne maar komen.....
(3 december wordt dan echt feest !!!! :drink:)
[/quote]
YAHOO, RIPPER, GEFELICIDINGES, HOEYA, ETC.

En ook nog FANTASTISCH!!

Rene

LAATSTE WERKDAG: Eind deze maand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[move]NOG 3 WEKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YEEEEHAAAA!!!!![/move]

Ja bedankt! Super he. Ik heb nog zoveel vakantiedagen dat ze me er sneller uitmieteren. Want ze betalen ze nl. niet uit.
Nou kan ik op mijn gemak alles verder inpakken enz. Spannend hoor...!

Hey Marina,

Hoezo aan't aftellen :lol:.
Houd je het nog wel vol :wink:.??!

Heel veel succes met de laatste loodjes op je werk,
maar zo te zien kom je je tijd wel door door "af en toe :p"
hier op Xpdite te kijken :computer:

Ik zal je niet verraden, hoor :donttell:

Groetjes,
Mel

Dat wordt een fantastische eindejaarsperiode!!  :up:  :up:  :up:  :up:

Erg spannend allemaal....we blijven het volgen hoor!

Sara

Het kan allemaal niet op he! Mike heeft zijn papieren dus opgestuurd (aangetekend) en daar zit dus ook mijn verlovingsring in. Ben echt benieuwd........
Moet ik natuurlijk wel aan bij het gesprek he!!! haha.

Hey Marina,

Wij zijn ook benieuwd!! Heb je enig idee hoe de ring eruit ziet of is het een totale verrassing?

Groetjes,
Mel

Geeeeeen ideeee!! kan dus echt niet wachten he! ga voor de brievenbus liggen denk ik.... ????
We zullen het zien!
Ik ben ook echt helemaal hyper sinds vrijdag.... nu die datum in zicht komt en nu werk al zo snel afgelopen..... sommige dingen zijn wel een beetje eng, zoals wat als het nou niet gelijk gebeurd op 1 december..... aaaah... Ze betalen in iedergeval december nog door (nog net even de kerstbonus meepikken!!!)
Het zal wel goedgaan....

Dat komt allemaal wel in orde! Nu lijkt dat wat eng omdat je er al zo lang op hoopt en op wacht en nu het er eindelijk is, komen de zenuwen.......
Wacht maar tot je die ring rond je vinger kan schuiven!!!! Wij willen wel foto's hé!  :wink:

Sara

[quote author=marina link=topic=2614.msg35144#msg35144 date=1131357409]
en daar zit dus ook mijn verlovingsring in. [/quote]

En natuurlijk willen een foto zien van de ring!!

KRIEBELS!!!

Rene

Zal ik doen!!! Mike zei net dat het ong. 6 werkdagen zou moeten duren..... nu maar hopen je weet het nooit met die post.... we hebben nog wel 3 en een halve week maar ik zit nu te knijpen dat het niet optijd hier is..... Ik heb zijn gedeelte natuurlijk ook nodig.... Maarja, diepe zucht en nog even volhouden..... de gewone post duurt ook altijd maar een week....

Back