YES YES YES< IK BEN WEER ONLINE< VANNUIT OZZ!!!

Nou, heb net gebeld, werd na 10 minuten al opgenomen! de mevrouw die de prospective marriage visa afspraken maakt zit niet op haar plek.... kan ik zo terug bellen of wil ik teruggebeld worden? Nouuuuu ik bel zelf wel terug zo!!!
(zeker koffiepauze!!) ik ben dan ook net iets te vroeg Ellen! had ook om 3 uur moeten bellen! nog 10 minuten huh......
Scott zijn medical gehad, nou dat stelde niks voor. De dokter was dit keer een stuk vriendelijker. Hij zal de vorige keer zijn dag wel niet gehad hebben. Ik stond met een kwartier al weer buiten. (gelukkig want Scott was flink moe)
Die heb ik dus net op bed gelegd en ik hoop dat hij niet wakker wordt voordat ik klaar ben met bellen. De oudste zit maar even achter de computer zometeen, dan heb ik even rust.....
wordt vervolgd......

Nou, ze hebben mijn telefoonnummer genoteerd dus ik wordt teruggebeld binnen twee weken..... vrijdag maar weer bellen dan?

Morgen gewoon weer bellen.... Zal je zien dat je weer iemand anders aan de lijn krijgt. Hou vol!!

Groetjes Ellen (maar als je niet zoveel haast hebt, dan kan vrijdag ook natuurlijk...)

Ja haast heb ik wel!! maarja, morgen tot 5 uur werken en kan eigenlijk niet 15 minuten gaan hangen aan de telefoon naar Duitsland. Vrijdag moet ik even wat dingen laten legaliseren dus ik hoop dan om 4 uur terug te zijn.... kan het misschien nog net?
balen hoor, ik hoopte al wat meer te weten vandaag.... Als het me te veel wordt morgen dan vraag ik het gewoon even lief aan mijn baas, of ik meld me morgen gewoon even ziek he  :evil:

Marina, vergeet niet dat ze op vrijdag maar tot 16.00 uur geopend zijn!
Als ik jou  was, morgen weer proberen (aangezien je baas dit toch niet leest, haha..)

Ellen

oh ja, inderdaad! Lin belde net, ze hadden haar binnen twee dagen terug gebeld.... Ik wacht maar even af denk ik. Ik kijk wel even hoe het met mijn geduld gesteld is morgen haha!

Wat vreselijk toch he.... Als alles af moet hangen van hun snelheid... En je zult inderdaad zien dat er dan altijd dingen tussenkomen als moeten werken en openingstijden enzo.....
Sterkte met wachten ;)

Ze vroeg het hemd van mijn lijf maar het staat nu vast!!!! We gaan naar BerlijN!!!!!YES YES YES!!!!

Eindelijk zeg! Ik kan niet wachten!! nu gauw even vluchten gaan boeken!!!

GEFELICITEERD,

zag net je smsje, maar mijn telefoon doet raar, geeft steeds een error??!!
Dus bij deze : GEWELDIG,GEFELICITEERD, WOW, YIPPIE, YIEHAAAAAAAAAAAAAAAA.

:-D :) :lol: :cool: :p :up: :wink:

dat wordt een DUBBELFEEST de 3e in Breda.

groetjes Lin

Zekers!!! ik zal maar even een uitnodiging zetten op het forum; want het wordt een gecombineerd feestje denk ik: Scotts verjaardag, wij ons visum en xpdite meeting haha!!!
Nu jij nog Lin!!!! Die mevrouw noemde inderdaad een hele hoop documenten op en ik maar zeggen; yep heb ik!!
Gaat helemaal goed komen denk ik! Fingers crossed! Lekker voor kerst in WA!!! (misschien kan ik nog met jou mee in dec? haha, stap ik wel af in Perth!)

Hoi Marina,

Spannend!!!!! Ik kom 1 december aan in Sydney (om 20.15uur...even rekenen, dat is ongeveer 11.15 uur onze tijd, voordat ik door de douane ben en zo, dan ben jij al klaar in Berlijn).

Ik ga echt proberen het eerste beste internet-cafe op te sporen op vrijdag de 2e en dan maar hopen dat je goed nieuws hebt!!

Enne, in maart zijn we in Perth, dus wie weet ontmoeten we elkaar dan nog eens...

Veel succes! (zal je ook een pm-tje sturen volgende week, als ik ben geweest..)

Groetjes Ellen

[size=14pt]JOEHA, HAROE, JAPPIEJEAH, GEFELICIDINGES, FANTISTAS, ETC,ETC[/size]

Joe dit et, end noe maer gaon!!

Flucht booken toe OZ. YEAH!! :up:
:dance: :dance: :dance:
:congrats: :congrats:
:thinking:
Hartskitte good.

Rene

Ja kan niet wachten zeg!!!!
Het zijn nu nog maar weken he!
aftellen aftellen aftellen!!! jAHOOO!!

Wat geweldig hey!!! Zo lang gewacht en zo lang in de stress en zenuwen gezeten :) Gefeliciteerd!!
:happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun:

Hey Marina,

Nou, jemig zeg...ben weer helemaal bij :).
Helaas bijna twee dagies niet op het forum geweest :cry:. Ff héél druk met school.
Moet ook gebeuren. Alles voor het goede doel, if you know what I mean :).
Wat is er toch veel in een korte tijd gebeurd, he :) Echt super!!! :up:)

Nu echt aftellen, joh!!! Enne, FEESTEN, FEESTEN en nog eens FEESTEN!!!
Ehm, dat wordt inderdaad dubbel feest de derde :wink:.

Groetjes,
Mel

Back