Zo, vanuit het regenachtige Frankrijk waar ik met mijn gezin en schoonouders 2 weken op vakantie ben (en ontzettend veel regen heb gehad :-((( ) eindelijk tijd voor een zeer overdue update!
Ik heb het de afgelopen weken zo ontzettend druk gehad dat ik nu niet meer weet waar te beginnen. Heb wel 's avonds voor t slapen gaan in bed xpdite gelezen dus ben verder wel bij
Met mijn moeder gaat t mwoah mwoah. Ze is erg snel moe, en kan weinig prikkels verdragen. Ze slikt nu zo'n enorme berg medicijnen dat de artsen zeggen dat haar lichaam 6 - 12 mnd nodig kan hebben om daar aan te wennen dus hopelijk komt het allemaal weer goed. Nu is ze bv na een uurtje met mijn jongens echt helemaal lens, en voorheen konden ze daar dagen logeren, was ze wel moe aan t einde vd dag maar ach dat ben ik ook haha ;-)
Mijn visum heb 28 feb opgestuurd, mocht het 9 mnd duren voordat ik hem heb is dat prima want het huis zijn we ook nog niet kwijt en we wachten ook nog op het Nederlandse paspoort van mijn vriend. Wilde eerst in sept weg zijn, voor de herfst maar dat gaat m vrees ik niet worden. Ook niet erg kan ik nog wat extra klussen binnenhalen (dus als iemand nog een topfotograaf nodig heeft, please let me know want hard nodig nu
) en rustig alles uitzoeken en afronden. Heb nu bedacht dat t me leuk lijkt om nog 1 sinterklaas hier met de jongens te vieren en dat we dan met kerst in OZ zijn, want dat viert de fam van mn vriend altijd erg groot. Maar ja 3 onzekerheden, dus er valt vooralsnog helaas niets te plannen.
M'n VOG bleek een opstakel, had hem in jan al aangevraagd, iedereen op t forum had hem na 2 weken binnen, maar staat 6 of 8 weken oid voor. Dus gebeld en moest wachten. Na 12 weken bleek ie zoek te zijn en opnieuw met spoed aangevraagd
Omdat ik in totaal meer dan 12 in OZ geweest was moest ik ook mn OZ police check aanvragen. Nou dat was helemaal een drama. Daar stond 15 werkdagen voor. Heb braaf gewacht, erna meerdere keren netjes gemaild, uiteindelijk was mn vriend zo pissed off omdat ze niet eens een antwoord gaven op al mn emails dat hij een boze mail heeft gestuurd. Uiteraard ook geen reactie. Ik had 49 dagen de tijd om het in Berlijn te krijgen, uiteindelijk is het me op de dag af gelukt... Maar heb OZ wel moeten bellen en spoedbehandeling moeten aanvragen...
Mijn vriend heeft z'n NL nationaliteit aangevraagd, en dat, kost naast een beste duit, duurt ook max 12 maanden. Klein obstakel was dat we getrouwd moesten zijn voordat het toegekend werd. Dus nu moeten we asap gaan trouwen en een hele bruiloft regelen.... We gaan nu 7 juni trouwen, dus hopelijk zijn de papieren niet voor die tijd binnen anders is hij geen Ozzie meer (heeft al afstandsverklaring moeten tekenen dus best spannend).
We hebben open huis gehad, kwamen 6 stellen op af, dat is behoorlijk veel tegenwoordig. Aantal waren enthousiast en 3 gingen financiering checken. Eentje erg enthousiast, kwam 2e keer kijken, en had gezegd op woe een bod te doen. Helaas waren beide ouders tegen Utrecht (wonen zelf in gehuchten in noorden en zuiden waar je veel meer huis voor je geld krijgt) en het bod ging niet door want hun ouders vonden dat ze eerst 50k moesten sparen... Aaahhh
. Niet dat ik het zo erg vind dat t nog niet verkocht is (wel een beetje natuurlijk want weer een groot ding uit mn nek, maar ook stress want meeste mensen willen er binnen 3 mnd in en zo ver zijn we nog niet) maar elke keer mn huis spik en span maken voor die bezichtigingen pfffff wat een werk!!!
Nu was er tijdens onze vakantie een stel vd open dag voor de 2e keer wezen kijken en erg enthousiast. Maar nog geen bod dus we wachten het af...
Komende weken dus enorm druk met de bruiloft regelen, maar de sexy jurk is er