Vorige week is de bankgarantie van de verkopers binnen gekomen, dus nu is ons huis definitief verkocht!
Nu kunnen we verder plannen malen, wanneer we precies weg willen, tickets boeken, container etc!
De datum waarom we weg willen is zo lastig. Vooral omdat we nog op 2 belangrijke dingen wachten: mijn visum (verwacht ik tussen aug en nov) het de Nederlansde nationaliteiot en paspoort voor mijn man. Daarvoor moet hij in NL ingeschreven blijven. Die kan tot maart komen, en dan zijn we sowieso al weg.
Voor mijn oudste zoontje (net 5) zou ik het liefste eerder weg gaan, want als we rond 10 dec aankomen dan hebben we weinig tijd om alles te regelen voordat het nieuwe schooljaar begint. We hebben nl absoluut geen idee waar we willen gaan wonen, en zolang we geen baan/inkomsten hebben blijven we bij mijn schoonouders ziiten, maar als in feb het nieuwe schooljaar begint wil ik het liefste alles geregeld hebben, dus huis, en school en dan dus ook werk iig voor mijn man.
Bijkomstigheid is dat het in dec en jan schoolvakantie is en we dus ook niet bij scholen kunnen gaan kijken.
We moeten asap de datum prikken want dan kunnen we met de kopers een datum afspreken (overdracht staat nu op 15 nov, en wij zouden dan nog paar weken, tot net na sinterklaas want dat leek me leuk, bij mn ouders gaan zitten). Kopers willen er graag eerder in, maar hebben ook hun opzegtermijnen dus die moeten dat ook asap weten. Lastige keuze dus, want als we alles binnen hadden zouden we makkelijker een maandje eerder kunnen weg gaan.
Aankomende zondag ga ik met een vriendin naar de IJmarkthallen, proberen vast een eerste lading spullen te verkopen. Waarschijnlijk levert t net mn benzine en kraamhuur op haha.
De afgelopen weken en komende weken doeik allemaal leuke dingen met vrienden en familie. Paar weken geleden met mn tante , moeder en mn 2 jongens een week naar een huis in zeeland geweest. Was heerlijk en super gezellig!
Afgelopen week met een vriendin en haar 2 jongens en mijn 2 jongens op n camping bij zee. Was ook weer super leuk. Allemaal dingen die we dus vanaf nu wel elk jaar zouden willen gaan doen. Wat er nu verkeerd gaat is het volgende: ik had bedacht een leuke laatste zomer in NL te hebben en alles af te sluiten. Vervolgens is het allemaal zo leuk dat ik alleen maar denk: heb ik wel de goede keuze gemaakt???
Ik weet ook dat het nu een paar weken leuk is omdat de zon schijnt en we dan ineens 88 koude herfst, winter en lentemaanden vergeten. Maar toch. Ben zo blij dat de meesten hier op t forum al die gevoelens ook kennen. Dan kan ik steeds denken: het is normaal, jullie hebben al die gemengde gevoelens ook. Die blijven denk ik ook altijd bestaan, in meer of mindere mate. Maar ik maak echt de goede keuze.