Yuud and her family are going to VIC

Hé Yuud! Proficiat en wat heerlijk dat je op 07 juni iedereen bij je in de buurt hebt.
Wel jammer dat het met je moeder nog steeds niet zo heel goed gaat. Hopelijk heeft ze 7 juni een goede dag en kan ze genieten van haar dochter in een sexy jurk ;).

Maar poeh poeh, de trein is wel heel hard aan het rollen gegaan. Hoe komt het eigenlijk dat je vriend de NL nationaliteit moet aanvragen en moest tekenen om afstand te doen van zijn AUS nationaliteit? Ik zit niet zo in dit soort dingen, dus begrijp dat ook niet goed. Of zullen we dat in 2014 eens onder het genot van een bakkie koffie bespreken :).
Het zou geweldig zijn als kerst gaat lukken. Een mooier kerstkado voor de familie hier is er niet denk ik.
Maar ik hoop wel dat ze een beetje opschieten met de papierwinkel. Alles hebben ze binnen, dus die stempel erop en jullie blij maken. Was het maar zo simpel hè?
Alhoewel....met het oog op alles wat er nog moet gebeuren, is even wachten niet zo heel erg. Je visum is al bijna 3 maanden weg. De tijd vliegt.

We beginnen nu alvast wel met duimen voor een prachtig zonnetje op 7 juni.
Groetjes

Ik vond het ook wel merkwaardig dat hij afstand moet doen van zijn ozzie nationaliteit. Je zou toch denken dat hij die straks hard nodig heeft? En je kunt toch aannemelijk maken dat jullie een duurzame relatie hebben?
Confusing!o_O

Volgens mij was het zo dat Yuud d'r Hubbie juist zijn NL zou verliezen als ze niet trouwden en in OZ gingen wonen. Een eventuele terugkeer naar NL zou dan voor Hubbie lastig worden. Maar ik denk dat Yuud het beter weet ;)

Als je de Nederlandse nationaliteit wil aannemen MOET je je huidige nationaliteit opgeven, maar daar zijn wat uitzonderingen op, waaronder als je getrouwd bent / geregistreerd partner bent van een Nederlander. Maar in dit geval zou het dus een probleem zijn als ze nog niet getrouwd zijn als het nederlanderschap wordt toegekend, want anders heeft Yuud geen ozzie partner meer..

Vandaag gaan we trouwen en het wordt gewoon 25C! Warmste dag van het jaar tot nu toe en aangezien we gaan bbq-en is dat helemaal perfect! Voor de rest vd dag en het niet koud hebben natuurlijk ook!

Gisteravond gezellige avond gehad met ozzie familie en vrienden die over zijn gekomen.

Morgen wordt n pittig dagje aangezien m'n zoontje 5 wordt en we het wel gewoon morgen gaan vieren. Ach de zon gaat ook morgen schijnen dus dat komt goed! :)

nou, dat wordt een (lang) feestweekend :). Hij heeft waarschijnlijk nog nooit zo'n drukke verjaardag gehad :).

Gefeliciteerd Yuud! En wat een timing, trouwen op de eerste echt zonnige dag van het jaar. Met de Ozzieplannen moet dat voorbestemd zijn. Veel plezier vandaag!

Erg goed bezig! En zodra je in Australië bent nog eens dunnetjes over doen voor die kant van de familie zeker?
BTW: Heb je wel een goede fotograaf;).

Even een korte update. Vandaag voor t eerst sinds ruim 6 weken voor 3 dagen geen familie te logeren, dus veel te doen.

Bruiloft was GEWELDIG! Mooiste dag van het jaar met 26C, allemaal blije mensen, een groot feest!
Verjaardag van mn zoontje erna was even pittig met 3 uur slaap, maar ook erg gezellig want veel mensen op bezoek dus nog even nagenieten van de bruiloft dus dubbel feest.

Op onze trouwdag kregen we ook een definitief bod op ons huis, helaas erg laag, en na een weekend van wikken en wegen hebben we toch besloten het bod niet te accepteren, dus hopelijk komt er een andere geinetresseerde op ons pad. Erg spannend want de andere 10 huizen in onze straat krijgen geen enkele bezichtiging, en wij slaan het bod af, maar anders moeten we nog jaren schulden aflossen, en dat is niet te overzien. Spannende tijden dus!

Een tv programma heeft me benaderd of we mee willen doen omdat ons huis te koop staat en ze het een mooi verhaal vinden, kan goed voor de verkoop van ons huis zijn maar ja hoef echt niet met mn kop op de TV... Dus weer een dilemma erbij pffff...

Een tv programma heeft me benaderd of we mee willen doen omdat ons huis te koop staat en ze het een mooi verhaal vinden, kan goed voor de verkoop van ons huis zijn maar ja hoef echt niet met mn kop op de TV... Dus weer een dilemma erbij pffff...

Your 5 minutes of fame! :)

Back