afterbang
XPdite Sponsor
		Looks good @Tim911 !
Ik heb verder niets tegen zwart, of wit, of.... Heb een zwarte Golf GTI gehad, dat is wel volgens het standaard snel, zwart, agressief idee zeg maar
Nu hebben we een witte Jeep en dat maakt hem toch net wat vriendelijker dan een zwarte. Ik vind hem in zwart ook mooi. Maar dat is toch iets meer Brisvegas/Gold Coast-style zeg maar

Ik heb verder niets tegen zwart, of wit, of.... Heb een zwarte Golf GTI gehad, dat is wel volgens het standaard snel, zwart, agressief idee zeg maar
Nu hebben we een witte Jeep en dat maakt hem toch net wat vriendelijker dan een zwarte. Ik vind hem in zwart ook mooi. Maar dat is toch iets meer Brisvegas/Gold Coast-style zeg maar

als ik mag kiezen. Er is airco en carports voor iets hè (en lak protection maar na wat gegoogled hebben we dat toch niet gekozen. Vrij prijzig en blijkbaar niet altijd effectief). Ik ga wel proberen de Prado onder carport te zetten (eerst een huis met carport vinden
 als ik mag kiezen. Er is airco en carports voor iets hè (en lak protection maar na wat gegoogled hebben we dat toch niet gekozen. Vrij prijzig en blijkbaar niet altijd effectief). Ik ga wel proberen de Prado onder carport te zetten (eerst een huis met carport vinden  )
) (quote Ronny Dahl) houdt zijn waarde prima vast.
 (quote Ronny Dahl) houdt zijn waarde prima vast. 

.
.