afterbang
XPdite Sponsor
ASPW, nog zo een die ik de laatste tijd niet meer kijk. Die drinkt alleen nog maar azijn bij het ontbijt denk ik?
Je ziet nogal wat volk uit de heup schietend, alles over 1 kam scherend dingen roepen (voor views? Of om dat ze gewoon triest zijn?)
Prettige stijl (Sorry @Thijsvr, weer veel 4x4...)
De filmpjes die Thijs laatst deelde zijn minder entertaining vanuit een host perspective, maar wel heel fraai in elkaar gezet qua video editing!
Een andere serie die Thijs een keer deelde zijn die maffe gasten uit de US B is for Build. Ondanks dat het soms cringeworthy is, ze staan positief in het leven!
Je ziet nogal wat volk uit de heup schietend, alles over 1 kam scherend dingen roepen (voor views? Of om dat ze gewoon triest zijn?)
Prettige stijl (Sorry @Thijsvr, weer veel 4x4...)
- Tyler Thompson. Gewoon lekker rondjes rijden, beetje kamperen, beetje aan auto rommelen. Claimt nooit de wijsheid in pacht te hebben, in tegenstelling, lacht om zichzelf en zijn clumsiness.
- Ronny Dahl. Ben geen trouwe kijker, maar zijn stijl is over het algemeen rustig, doordacht en geeft fouten toe.
- En af en toe is een Doug Demuro als ik een grappige auto zie, just for shits and giggles
De filmpjes die Thijs laatst deelde zijn minder entertaining vanuit een host perspective, maar wel heel fraai in elkaar gezet qua video editing!
Een andere serie die Thijs een keer deelde zijn die maffe gasten uit de US B is for Build. Ondanks dat het soms cringeworthy is, ze staan positief in het leven!
Last edited: