zolang ze mij geen specifieke instructies geven, pak ik lekker door...
Maar natuurlijk gebruik ik wel de kleine dozen voor zware spullen, en de grote voor kleding..
En de echt zware spullen (mijn beelden bv) doen ze zelf.
Tot nu toe hebben ze zich erg soepel opgesteld, maar wel met de mededeling dat als er teveel overbleef om in te pakken, (en ze dus langer zelf bezig zijn) er kosten aan hangen. Ik pak dus lekker door!
Ik zit nu op 40!!
We hebben dit weekeinde ons afscheidsfeest gegeven, en het was vreselijk leuk!!! Iedereen was enthousiast over het concept- bring a plate- en ik kon lekker stralen op mijn eigen feestje, want als iemand iets aan me vroeg riep ik 'Ik doe niks meer! alleen maar kletsen!', maar dat kan met zoveel juffen en montessori-ouders erbij. Alles liep super soepel. Ik had wel een meisje gevraagd om de kleine kinderen in de gaten te houden en om af en toe even op te ruimen. Dat was ook geweldig, want die hield ook bij als er iets gedaan moest worden, en schakelde dan gewoon een gast in.
We hebben tot 3 uur gedanst.
Het enige is, dat ik van de 200 gasten er ongeveer 3 niet meer zie. Dus iedereen riep vrolijk; tot maandag! of tot volgende week!! De kalender staat weer vol....