zo, laatste werkdag gehad... ik had verwacht dat ik het er een beetje moeilijk mee zou hebben, maar dat viel mee. Kwam misschien ook omdat de meeste collega's (niet allemaal gelukkig) het vergeten waren, of er gewoon geen aandacht aan besteedden. Nou ja...
Gisteren kwam ineens een brief van Victorian institute of teaching; ze willen meer info; een hele lijst met vakken, en gespecificeerd hoeveel stage uren bij de studie horen. Inclusief een cijferlijst.
Nou weet ik toevallig dat mijn opleiding toen geen adminstratie uitoefende, (lastig, dat neemt maar ruimte en tijd in beslag...kunstenaars he), en een jaar geleden lukte het me niet om die lijst te bemachtigen. En cijfers bestaan al helemaal niet! we kregen gewoon een bewijsje dat we het vak hadden afgerond. Mar voor ieder student apart was er een soort individuele regel hoeveel briefjes je aan het einde van het jaar moest hebben om over te gaan of een diploma kreeg. (hing af van of je lief lachte, of graag bier dronk met de docenten, zeg maar) Ik dacht dat ik van die zooi af was toen ik mijn diploma meekreeg! Niet dus. Ik heb een beetje een hard hoofd in of ik die lijst nu wel krijg...
Ik zou natuurlijk kunnen overwegen daarheen te gaan, en een stapeltje briefpapier mee te vragen, doe ik het zelf wel. Maar of dat werkt?
zucht.