artvark&mammavark naar Melbourne

Jippie de pippie,
je moet een beeeeeeeetje geduld hebben met het IOM, maar ze krijgen het wel voor elkaar... (HEnkie...!)

totaal 2524.00 eur
En dat voor 5 mensjes! (met 200 kilo bagage)

Da's een mooie scherpe prijs voor 5 peopletjes  :up:

Wij waren voor 4 al iets meer dan 3ooo kwijt met SA,
en dat vond ik al een mooie prijs.

Gaaf hé, als je de tickets hebt dan is het echt "ECHT'.

Groetjes,
Jolanda

Sjowee! 40 kilo per persoon!? Dat is ook bij elke maatschappij weer anders he? Hoorde dat je bij SA 10 kilo voor 55 euro bij kunt kopen en dat de visumhouder ook nog eens 10 kilo extra kreeg of was dat nou weer bij een andere maatschappij?

Tja, wie gaat dat dragen?? Geen idee, aangezien 3 van de vijf nog erg minderjarig zijn.
Maar dat lossen we wel op als we er tegen aanlopen... Zo doen we het al heel lang, en zo zijn we toch redelijk ver gekomen...

Art probeert wel op Melbourne een bus te huren, van te voren, kan hij eindelijk zijn airmiles opmaken.
die 40 kilo kregen we gewoon bij het ticket, courtesy van IOM zeg maar...

Lekker hoor!!! Goede prijs trouwens! Maarre... (ja ik weet het, heb vast niet goed gelezen  :roll:), maar wanneer gaan jullie dan precies?

In ieder geval wel geweldig hoor!! Ha, ik zie jullie al gaan op Schiphol, met je 200 kilo, de wieltjes van de karretjes kunnen het echt niet meer aan!!

Groetjes,
Lela

[quote author=mammavark link=topic=4820.msg93049#msg93049 date=1182184256]
QANTAS AIRWAYS - QF 3376                                                       
DIN 07AUG      AMSTERDAM NL        LONDON GB              1050    1110         
NON-STOP       SCHIPHOL            HEATHROW                                     

QANTAS AIRWAYS - QF 30                                                         
DIN 07AUG      LONDON GB           MELBOURNE VI           1220    2005         
1 STOP         HEATHROW            TULLAMARINE                    08AUG         
[/quote]

7 Augustus, kom allemaal helpen dragen!

[glow=red,2,300]* schaamrood op de kaken * [/glow]

Zei het toch al... niet goed gelezen  :up:

[quote author=Hansie link=topic=4820.msg93822#msg93822 date=1182845942]
Op schiphol kom ik wel helpen dragen hoor Auk
[/quote]

KUS!!! wat ben je toch lief!

enne, we hebben gewoon heel veeeeel wieltjes!

big hug!!!!

Is er tenminste iemand die me uit komt zwaaien, de rest van de wereld is al op vakantie....

Zou je best uit willen zwaaien, maar dan zitten we nog in Ierland... Wij zijn dus ook met vakantie ;) Zal vanuit Ierland wel zwaaien richting het oosten :)

zo, laatste werkdag gehad... ik had verwacht dat ik het er een beetje moeilijk mee zou hebben, maar dat viel mee. Kwam misschien ook omdat de meeste collega's (niet allemaal gelukkig) het vergeten waren, of er gewoon geen aandacht aan besteedden. Nou ja...

Gisteren kwam ineens een brief van Victorian institute of teaching; ze willen meer info; een hele lijst met vakken, en gespecificeerd hoeveel stage uren bij de studie horen. Inclusief een cijferlijst.
Nou weet ik toevallig dat mijn opleiding toen geen adminstratie uitoefende, (lastig, dat neemt maar ruimte en tijd in beslag...kunstenaars he), en een jaar geleden lukte het me niet om die lijst te bemachtigen. En cijfers bestaan al helemaal niet! we kregen gewoon een bewijsje dat we het vak hadden afgerond. Mar voor ieder student apart was er een soort individuele regel hoeveel briefjes je aan het einde van het jaar moest hebben om over te gaan of een diploma kreeg. (hing af van of je lief lachte, of graag bier dronk met de docenten, zeg maar) Ik dacht dat ik van die zooi af was toen ik mijn diploma meekreeg! Niet dus. Ik heb een beetje een hard hoofd in of ik die lijst nu wel krijg...

Ik zou natuurlijk kunnen overwegen daarheen te gaan, en een stapeltje briefpapier mee te vragen, doe ik het zelf wel. Maar of dat werkt?

zucht.

Bestaat er niet de mogelijkheid dat je zelf even een lijstje maakt van de behaalde vakken, eventueel met extra tekst dat je een leerling was die alles boven verwachting presteerde enz enz. Dit dan op de opleiding op officieel papier laat afdrukken en tekenen, dat moet toch voldoende zijn.

Een tweede is dat de IBG groep altijd de eisen van welke studie dan ook boven water moet kunnen halen, mogelijk dat ze je daar ook nog kunnen helpen. Je moet dan wel je diploma kunnen laten zien maar dit is denk ik geen probleem. Volgens mij moet je als docent zowiezo je onderwijsbevoegdheid bewijzen via de IBG dus dat kunnen dan 2 vliegen in 1 klap zijn.

Succes alles, het vertrek komt nu wel er snel dichtbij.

Groetjes Chantal

Jullie gana inderdaad al erg snel *helemaal niet jaloers is*  :grin:
Geniet van de laatste weken hier :up:

Back