artvark&mammavark naar Melbourne

Hoi Aukje

Nou jullie hebben je portie ook wel gehad! Veel sterkte in Zwitserland.
En laat gewoon je vrienden helpen sjouwen, voordat je alle 2 in de lappenmand zit.
En jullie zijn altijd welkom maar weet niet of je richting Perth gaat in de paar maanden reizen.

Groetjes Erna

Aukje,

Mochten jullie langs de Sunshine coast komen  :cheers:
maar koffie hebben we ook hoor  :coffee:
Sterkte met de laatste loodjes  :up:

Groetjes,
Jolanda

Och arme... moet je ook nog alles alleen doen...

Je bent van harte welkom in Lelystad als je de dozen wilt ontvluchten hoor! Wij pakken de glazen (en bier..) pas 13 augustus in....

Sterkte bij de begrafenis.

liefs Pauline

p.s.ik blijf steken rond de 30 dozen (maar ik heb de schoenen nog niet ingepakt...) ik geloof niet dat wij de 80 halen....maar wij hebben 1 persoon minder....

Je moet het ook weer uitpakken he  :lol:

100 dozen, ik zit gewoon te denken, wat nemen ze toch allemaal mee ?? ( behalve schoenen en een klopruker  :grin: )

Groetjes Jolanda

Ik hoor net van mijn schoonmoeder, die in mei ge-remigreert is, dat ze 280 dozen hadden!!! En die trokken in een flatje..  Dus het valt allemaal nog mee.
We zoeken natuurlijk een groot huis, maar vooral een grote boeken kast... zit nu op 56 dozen boeken.
en een schoenen kast natuurlijk :)

Ja, schoenen en boeken, dan snap ik het wel  :smile:

Wat zal het een feest worden om alles weer uit te pakken.

Misschien dat het me verbaasd omdat ik ongeveer 15 dozen heb opgeslagen  :smile:

Veel plezier nog groetjes Jolanda.

Wordt nu wel ff opschieten, Aukje.... Jullie gingen toch in Augustus? Dat begint morgen......  :lol:

Wohh dat zijn een hoop boeken  :shock:

En 280 dozen in een flatje  :shock: hadden ze nog plek om uit te pakken dan  :?

Ik ben er maar niet bij gaan staan- bang om een doos naar mijn kop te krijgen.  Gisteren gingen ze even naar de opslag en ontdekten daar ook nog genoeg om een hele flat mee te vullen... Dat krijg je na een leven als expat, denk ik.

Vandaag is de laatste dag pakken, morgen de verhuizers- ze komen met 5 man! Help- dat verhuizen is serioes bissiniss!

vier dozen pannen heb ik nu, en eindelijk begint het gevoel te komen dat we er zo'n beetje doorheen komen. Daarna snel schiften; om te zorgen de mannen morgen niet allerlei reis-zaken inpakken! (zo kwam ik net de auto papieren tegen in een kastje- de mensen die het huis kopen nemen ook de eend over, gelukkig)

auk

(121 dozen, and counting..)

[quote author=jolanda b link=topic=4820.msg95850#msg95850 date=1185786623]
een klopruker  :grin: )
Groetjes Jolanda
[/quote]

Que????

leef je nog? Het verhuisdrama overleefd?
wij zitten nu op ongeveer 40 dozen, die honderd haal ik echt niet.....
Seeya soon!!

liefs Pauline

JA, eindelijk weet ik wat de kallies ervoeren; geen internet-geen spullen.

Maar; om 17.30 kwamen we erachter dat alles TOCH ging passen (vanaf drie uur werden we echt zenuwachtig...) en toen de container om kwart voor 6 dicht ging, slaakte iedereen een diepe zucht en was het bier meer dan verdiend.
Alles zit erin; er was zelfs nog wel zo'n 30 kubieke cm over.
eindstand; 138 dozen zelf ingepakt, 283 stukken in totaal. Dus incl. stoelen-kasten etc. Hulde voor het ruimtelijk inzicht van de verhuizers!
Foto's op ons blog...

En nu; eten bij vrienden, morgen afscheid van familie, en overmorgen van Arts' zus, die net een baby heeft gekregen, en speciaal overgekomen is uit Engeland om te komen zoenen.
Maandag uit eten in een Australisch restaurant, en slapen in een hotel- en dinsdag vliegen!

Nu wordt het echt spannend!
Ik krijg mee de kriebels!  :lol:
In ieder geval, geniet van de laatste momenten!

groetjes,
An

Gelukkig toch gelukt met al die dozen. Wat hebben wij dan weinig meegenomen met onze 44 dozen :smile:.

Veel plezier maar ook sterkte met afscheid nemen en tot ziens in Oz. Goede vlucht alvast.

Groetjes,
Erna

Back